Emaitzak: 7
2011 | ||
Autobabeserako planean, prebentzio plana jasotzen da. Plan horrek arriskuak ebaluatzen ditu, eta haiei | nola aurre egin behar zaien definitzen du. Larrialdietako jokabide plana ere jasotzen du, eta hori aztertuko dugu atal honetan. | |
2012 | ||
esanahi afektiboa. Pertsonak alderdi hauek balioesten ditu: egoerari | nola aurre egin, haren agente kausalak duen garrantzia, kontrolatzeko ahalmena edo hari egokitzeko beharra. | |
Probaren ondoren, minari nola erantzuten dion, sintoma ugaritu diren, ondoez orokorra duen, sarritan kexatzen den, analgesikoak eskatzen dituen eta zenbat laguntza eskari egin dituen. Horrek guztiak azaldu egingo digu Manolik egoerari | nola aurre egiten dion (modu aktiboan edo pasiboan), mendekotasun egoeran dagoen edo bere egoera hobetzen saiatzen ote den. Une horretan, hizkera baikorra edo ezkorra Manoliren itxaropenen erakusgarri da. | |
2015 | ||
Behin aplikazio kopurua jakinda, hala | nola aurrera egiteko abiadura eta, plantazioen kasuan, plantazio esparrua, ekipoaren pitetan beharrezko emari osoa kalkula daiteke. Emari horrekin, ondoren, pitak eta lan presioa hautatu ahal izango dira. | |
2017 | ||
Kalte emozionalak fisikoak bezain errealak eta mingarriak dira.Inork ez du aukeratzen krisi batean aldaketa emozional bat izateaPertsona orok du sentitzen den bezala sentitzeko eskubidea, sentimendu horrek arrazoizko jatorririk izan ez arren.Emozio eta portaera horiek guztiak ez dira patologikoak. Erreakzio horietako asko egokitzapen psikologikoko mekanismo arruntak dira; egoerari | nola aurre egin ez jakitea baina laguntzarik eskatu nahi ez izatea. Teknikoen ulermenak, errespetuak eta laguntza jarrerak lagundu diezaieke pixkanaka zehazten.Krisiren bat jasaten duten ia pertsona guztiek izaten dute aldaketa emozionalen bat, eta arrazoizko epe baten barruan egokituko dira egoera berrira, besteen laguntzarekin nahiz gabe.Denboran irauten duten erreakzio gehienak hondamenditik suspertzen direnean desagertuko dira. | |
Horregatik garrantzitsua da guztiek jakitea katastrofeei | nola aurre egin eta nola ekin gertatzen direnean, eta beharrezkoa da gertatu aurretik ongi ikasia izatea. Denok jakin genuke suteak, auto istripuak, itotzeak eta abar nola eragotzi, eta gertatzen direnean zer egin. | |
Oreka berriro topatzeko prozesua erraza edo konplexua izan daiteke, eta ez da beti ongi gaindituko psikologikoki. Emaitza, neurri handi batean, norbanakoak egoerari | nola aurre egiten dion arabera egongo da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 7 (0,05) |
Lehen forma
nola | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
nola aurre | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
nola aurre egin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |