Emaitzak: 6
2014 | ||
«Ezerk ere ez die eragiten horiei, pentsatu zuen?. Burtsak gora nahiz behera egin, jendea alferkerian | nahiz lanean ibili, beti bezala segitzen dute». | |
2016 | ||
Zentral nuklear bat egoteak bai baitzituen eragin psikologikoak ere. Errezeloa eta arbuioa eragiten zuten zentralek, eta, horrenbestez, ingurumenak erakargarritasuna galtzen zuen, bizitzeko | nahiz lanerako. Hau da, inguruko ekonomiari eta garapen aukerei kalte egiten zieten, eta horren kostu sozialak komunitateak hartu behar izaten zituen bere gain, ekoizpen faktoreek balioa galtzen zutelako eta pertsonen segurtasuna gutxitzen zelako. | |
Arroita. Bizitzan mila aldiz entzuna, esana eta errepikatua, eskolan zein kalean, administrazioan | nahiz lanean; gero etxean, ohean sartzean, amak erakutsitako abizen osoa errepikatzen zuen, lotara joan aurreko otoitza bailitzan: Arroitajauregia, Arroitajauregia, Arroitajauregia. | |
2020 | ||
Gainbalioa ez zaie soilik produktu zehatz batzuei atxikiko orain arteko irizpideei jarraituz (lan indarraren prezioa dute gizon talde batzuek ezarri orain bezala), baizik eta egindako lana, ordaindua eta ez ordaindua, era berean banatuko da komunitateak adostutako irizpideen arabera, bi lan mota horien egiturazko eraldaketa lortu arte: ...du eta ez ordaindu antzekoa egingo dute (ezin da lan ordainduan emandako denbora lan ez ordaindutik kendu), hauen arteko zatiketa desagertu arte desmerkantilizazio eta desfamiliarizazioaren bidez. Proposatutako sistema horrek berrikuspena eta ebaluaketa jarraitua du, ez dadin merkantilizazioa izan kapital sozial, ekonomiko eta sinbolikoaren iturri, eta lan desberdinen kategorizazioa aldatze aldera | nahiz lan horiek sortzen dituzten kapital ezberdinen banaketa bidezkoagoa ziurtatze aldera. Hori da epe ertainera merkantilizazioa mugatu eta, epe luzera, neutralizatzeko bidea. | |
2022 | ||
Curriculumak eta hezkuntza ebaluazio nagusiak talentu intelektuala gorpuzteko baliatzen duen definizio orokortuaren onuradun izan zen Greg Brook. Bere eskola espedientearekin, edozein formazio programa | nahiz lan sorta zabala zituen eskuragarri. Zehazki zein aukeratzen zuen ez zen garrantzitsua; elkarrizketan ez zuen hautua azaltzeko interesik agertu, ez eta lanbide batekiko konpromisorik ere. | |
Ospetsua izatea zen, nolabait esateko, nire obsesioa. Hura nuen helburu ikasketetan | nahiz lanean; gauak ematen nituen lorik egin gabe, jan ere ez nuen ganoraz egiten, eta ondorioz osasuna kaltetzera iritsi nintzen. Nire ustez, objektiboki esan dezakedan neurrian, hura lortzeko beharrezkoa zen guztia neukan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nahiz | 6 (0,04) |
Lehen forma
nahiz | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
ELKAR | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
nahiz lan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
nahiz lan horiek | 1 (0,01) |
nahiz lan ibili | 1 (0,01) |
nahiz lan sorta | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |