Emaitzak: 3
2013 | ||
Erreferen tziazko marko sozialean eta testuinguruan oinarritzen diren estrategiei nolabaiteko lotura aurkitu zaie erreferentziazko marko berariazkoarekin. Irakasleak aurretiaz landutako edukiei une oro erreferentzia egiten baitie, modu zuzenean formulatutako esapideez baliatuz edota zeharkako ekarpenen bidez. Horren ebidentzia, esaterako, galderak formulatzerako unean | nahiz ikasleei egin beharreko ataza zein den adieraztean ikusten da. | |
2019 | ||
Toughek (1989) zehazten duenaren harira, estrategiok lau motatakoak izan daitezke: informazio estrategiak, sostengu estrategiak, orientaziozkoak eta laguntzekoak7 Ikasleekin sekuentzia didaktikoa garatu bitartean, estrategia horiek erabiltzen ahalegindu gara, helburua ezagutza elkarrekin eraikitzea | nahiz ikasleen berbaldiei laguntzea izan delarik. | |
2021 | ||
3,45) eta familia bilerek (I9: 3,01) | nahiz ikasleen arteko komunikazioa bultzatzeko jarduerek (I11: 3,01) 4tik 3ko batez besteko zailtasuna gainditu egiten dute, hurbiletik jarraitzen dielarik ikasleen arteko komunikazioa bultzatzea hizpide duen itemak (I12: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nahiz | 3 (0,02) |
Lehen forma
nahiz | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
nahiz ikasle | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
nahiz ikasle berbaldi | 1 (0,01) |
nahiz ikasle egin | 1 (0,01) |
nahiz ikasle komunikazio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |