2000
|
|
Orain arte, elementu bateratzaile gisa gaia duten bildumak aipatu ditugu. Ondoren, batasuna narrazioek denbora
|
nahiz
espazio jakin batean girotuz bilatu dutenak bilduko ditugu.
|
2006
|
|
Esan behar da Grazianak bi denbora bizi dituela, senarraren enbidoari" ni" erantzun osteko narrazio denbora eta erabakia hartu aurrekoa. Denboraren
|
nahiz
espazioaren jarraipena kamera baten gisara jarraitua dago, lehentxeago esan bezala, eta azpimarratzekoa da Irenerekin nahiz Martzelinarekin gertatu bezala Grazianarekin lortzen den perspektiba aberatsa. Zazpi kapitulutan banatua dago nobela eta kapitulu bakoitza hitz batekin identifikatzen da.
|
2007
|
|
Eguzkia, ilargia izenak eta bion bizi eta hilei erreferentzia, eta batez ere egutegia (asteko egunen eta hilen izenak, eta horien erlazioa nekazaritzarekin) azaltzen dira, eta denboraren (uda, negu)
|
nahiz
espazioaren banaketa dikotomikoak (menditarrak: lurra, ortzea; arrantzaleak:
|
2012
|
|
agerian gelditzen da garapenaren ezberdintasuna. Kirol bezala ezagutzen denetik jardun dira kaleetan, eta, egun kaleetan praktikatzen baldin bada ere, hiriguneetan nahiz aldirietan edo espazio ez eraikietan, naturan?, hau da modu aske eta ez arautuan, agintariek, suhiltzaileek, etxadien jabeek gero eta gehiago jakinarazten dute kirol honek kirolariarentzat
|
nahiz
espazio eraikiarentzat duen arriskuaz. Horrexegatik parkourrean ibiltzeko espazio berezituak ari dira diseinatzen hainbat hiritan, nolabaiteko parkour?, playground?
|
2014
|
|
Ikuspegi antropologiko batetik begiratuta, gaztaroa denbora
|
nahiz
espazioan erlatiboa den eraiketa kultural bat litzateke.
|
|
Ikuspegi antropologiko batetik begiratuta, gaztaroa denbora
|
nahiz
espazioan erlatiboa den eraiketa kultural bat litzateke. Gizarte bakoitzak modu batean antolatzen du haurtzarotik heldu arorako trantsizioa.
|
|
ikusmenean, entzumenean, dastamenean, usaimenean. Hautematearen, pentsamenduaren eta aldartearen aldaketak, oroimen galera edo denbora
|
nahiz
espazioko desorientazioa eragiten dituzte haluzinogenoek.
|
2021
|
|
Kanpoko eremuak dituen balio pedagogikoak ere balia daitezke, nahi izanez gero (Sanz eta besteak, 2020). Horrek ez du esan nahi denek baldintza egoki berdinak eskaintzen dituztenik, baina BHko eguneroko erritmoa aintzat hartuz, ikasgela egokitzea oztopo moduan ikus daiteke, baina, errutina inplementatzen dutenek ikasleek ere erabakian
|
nahiz
espazioaren antolaketan parte har dezaten proposatzen da finkatu beharreko zerbait da, dagoen testuingurutik abiatu behar den neurrian. Edozelan ere, liburutegiaren90 rola eta izaera aldarrikatzea aproposa dela iruditzen zaigu, alde batetik, egindako azterketa kualitati90 Aurreko ohar batean aipatutako EPA en harira, esku hartze horietako bat Tutorizatutako Liburutegiena (TL) da.
|
2022
|
|
Eta den guztia gobernatzeko afanean, eta denbora bera ere gobernatu gura honetan, zatitu egin dugu zartatu, urratu, eten, zauritu arte bizitza. Atzo eta gaur eta bihar eta lehen eta orain eta gero.Dikeak eta dikeak erreketako uretan pilatu nahiz bizia; zementuak eta zementuak mendietako lurretan zeharkatu
|
nahiz
espazio guztia; orduak, minutuak, segundoak, segundo milarenak geratu nahiz denbora; baina urak joan nahi zuen eta mendiak geratu eta denborak izan, une guztietan. Atzo eta gaur eta bihar eta lehen eta orain eta gero.Eta gerorako bizi bagara atzotik gatozenak, garenean dago, noiz gabean, izatean denbora bakarra, atzokoa eta biharkoa: denbora guzti guztia.
|