Emaitzak: 5
2002 | ||
Baina beste kasu batzuetan ez da hori gertatzen. Adibidez, motibatiboa osatzeko genitibotik pasa gaitezke, eta hala eskatzen da batzuetan gainera, mugatu pluralean, besteak beste?, baina beste batzuetan mugatasunetik zuzenean irits gaitezke kasu honetara (amagatik | nahiz amarengatik). | |
2006 | ||
Gainera, lan baimenaren helburua ez da seme alabak eradoskitzea zentzuhertsian, zentzu zabalean baizik, eta hori aitak | nahiz amak berdin egin dezakete.Hau da, eradoskitzea berez amak bakarrik egin dezake, baina arauaren letraren azpian dagoena haurraz arduratzea da, eta ez bakarrik elikatzea (Cabeza, 2000: 805). | |
Artikulu honek amaren eta aitarenarteko berdintasuna argi eta garbi aldarrikatzen du eta seme alaben arretan aitareninplikazioa posible egiteko funtsezko araua ezartzen du. Aita | nahiz ama diraeskubide honen tituludunak eta biek aldi berean erabil dezakete legeak inolakomugarik jarri gabe. Artikulu honek ezartzen duen berdintasun printzipioarenaplikazioaren hutsunea sumatzen da beste eskubide batzuk arautzean, hala nola, erditzearen ondoriozko atsedenaldian eta eradoskitze baimenean. | |
2008 | ||
Bowlbyren ikuspegitik, haurra, elikagaien hartzaile pasiboa baino gehiago, atxikimendu irudien bilatzaile aktiboa da; espezieak bizirik irautea errazten duen jatorrizko eta oinarrizko afektu behar bati erantzuten dio jokabide horrek. Horretarako, bistan denez, haurtxoaren | nahiz amaren jokabideak unibertsal eta bat batekotzat hartzen dira; beraz, bi programen eguneratzea besterik ez da, bata bestearentzat egina, eta biziraupen balio argia dute. «Gizarte betebehar orotatik harago,, amak? | |
2014 | ||
Zerillik bere artikuluan argudiatzen duenez, Bigarren sexuan amatasunaz esatendena zaharkitutako feminismo humanistatzat baztertu beharrean, eztabaida feministapostmodernoei ekarpen garrantzitsuak suposatu dizkien subjektu unibertsal modernomaskulinoa deseraikitzeko planteamendu gisa ulertu behar da. Beauvoirrek darabilenhizkuntzan | nahiz amaren gorputzaren dramatizazioaren atzean baliomaskulinoak etamodernitateko subjektua identifikatu beharrean, Zerillik dio, Teresa de Lauretisen semiotikako ekarpenak lagun, diskurtso hegemonikoari aurre egiteko estrategiadiskurtsibo eraginkor bat ikusi behar dugula: «Simply put, discursive strategy entailsthe creation of a place from which to speak/ write when even the blank page containsthe oppressive spoken/ written20 21» (Zerilli, 1992: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
nahiz | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
nahi ama jokabide | 1 (0,01) |
nahiz ama berdin | 1 (0,01) |
nahiz ama gorputz | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |