2001
|
|
Edukia mezua bera da, komunikatu
|
nahi
dugun zer hori. Edukiak zehazteko momentuan, oso baliagarriak izan dira testu moten inguruan argitaratutako lanak.
|
2002
|
|
Komunikazio honetan ez dugu EHU/ UPV bakarrik gogoan hartu,, Euskal Herrian dauden zazpi unibertsitateak baizik. Jakin
|
nahi
genuen zer egin duten gureunibertsitateek, hau da, zer egin dugun guk unibertsitariook, euskal gatazkarenkonponbidea argitzeko lanetan, eta, aldi berean, alderatu gure ahaleginak munduosoko beste unibertsitateek egiten dituzten saiakerekin.
|
2003
|
|
Ikerketarako erabili ditugun teknikak kualitatiboak izan dira gehienbat, beregordinean planteatzen zitzaigun arazoa funtsean kualitatiboa delako eta diskurtsoa, semantika, esanguraren eremu labankorrean kokatzen delako. Jakin bagenekienAmorebieta Etxanoko jende asko (herriko gehiengo zabal bat) Boroako zentraltermikoaren proiektuaren aurka dagoela, baina jakin
|
nahi
dugu zergatik era inprobisatuan sortu den herri plataforma batek auzokideak konbentzitzen hainbestearrakasta izan duen, (informazioaren) gizarte europar (post) modernoan kokatzenden herri batean.
|
2006
|
|
non dajasangarri zaion gogortasunaren neurria euskaldun irakurle batentzat? Ipuinakbestalde fikzio
|
nahi
zuenez zergatik erreala behar zuen. Menturaz borroka bateanhigatzen diren herrietako izkiriatzaleek, nitasunaren kezkaz gain, pausatzendituzten eskaera nagusiak dira horiek.
|
2007
|
|
argi erakutsi nahi dizkiogunean bezalaxe. Beste askotan, berriz, izatea ez da nahikoa, simulatzea ere ez, harago joan
|
nahi
dugu zer garen edo nor garen erakusteko eta erreala baino errealagoaden, hiper errealitatean, topatu nahi dugu errealari falta zaizkion koherentzia, materia, argitasuna, indar argigarria, zentzua, eta abar.
|
|
Gu, aldiz, saiatukogara urak sorburutik ekartzen. Antropologia, neurobiologia eta bizitza berareneskutik ere argitu
|
nahi
dugu zer garrantzi duen lurraldetasunak gizakiarentzat.
|
2008
|
|
Ikertzaileek ikertu
|
nahi
dute zergatik gertatzen den modu horretan giza garapena. Horrez gain, azaldu nahi dute zergatik diren besteengandik desberdinak gizabanako batzuk, eta, ondorioz, azaltzen saiatzen dira gizabanakoaren garapenean gertatzen diren aldaketa normatiboak (aldaketa horien sustraian dauden faktoreak, zerk sortzen eta zuzentzen dituen aldaketa horiek).
|
|
Von Bertalanffyk, berriz, beste teoriko estrukturalista batzuen antzera. Piagetek eta Vigotskik,. Gestalt, aren psikologiak, suna zatien batura baino gehiago da». Sistemen teoriak jakin
|
nahi
du zer printzipiok adibidez?, azpimarratu zuen sistema batek nola funtzionatzen duen azaltzeko (zeinahi organismoren jokabidea, esate baterako), ez dela nahikoa zelula bat edo molekula bat eta haren funtzionamendua ezagutzea; aitzitik, bada osagai bakunenetara murriztu ezin daitekeen sistema konplexuen analisi maila jakin bat: «osota
|
2011
|
|
Ondoren, ikerketaren helburuak azaldu zitzaizkien. Ikerketa taldeak jakin
|
nahi
zuen zer sentitzen duten gurasoek egoera berri honen aurrean, nola kudeatzen duten gainera etorri zaien iraultza teknologikoa, nola kontsumitzen duten telebista eta zer dakiten sare sozialei buruz, adibidez, edo nola ikusten dituzten beraiek teknologia berriak, arrisku ala aukera bat bezala; berdin, bideo jolasei buruz edo Interneti buruz.
|