Emaitzak: 2
2011 | ||
Eskolako lanak egiten laguntzea da gurasoek premisa horiek aplikatzeko duten bideetako bat, baina soilik eraginkorra da haien inplikazioak haur eta adin bakoitzerako muga egokiak gainditzen ez baditu. Etxeko lanen bidez laguntzan noraino irits daitekeen jakiteko, ezinbestekoa da aldez aurretik argi izatea etxeko lan akademikoaren bidez lortu | nahi diren helburuak ez direla mugatzen ikasgelan ikasitako edukiak errepasatu eta praktikatzera eta hurrengo eskolarako prestatzera. Hezkuntzako adituen iritziz, gainera, zereginak funtsezko tresna dira ikasleek eskolan behar bezala aurrera egiteko behar dituzten trebetasunak eta gaitasunak garatzeko: | |
2013 | ||
Baina kontuan hartu behar da: ez da hasieran dirudien bezain prozesu sinplea, eta arreta handia jarri behar da zerbitzua beste enpresa batera eramatean izan ere, baliteke lortu | nahi diren helburuak ez lortzea, zerbitzua hobetzea eta tarifa lehiakorragoak lortzea besterik ez baitira. Lehenik eta behin, zenbat banatzaile aritzen dira lanean herrian, guztiek ez baitute hartzen Espainia osoa, eta baliteke konpainia horien eskaintza garrantzitsu bat ez izatea erabiltzailearen eremu geografikoaren araberakoa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nahi izan | 2 (0,01) |
Lehen forma
nahi diren | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
nahi izan helburu | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
nahi izan helburu ez | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |