2001
|
|
Zinemak ez du mugarik izan behar. Bestalde, ez
|
nago
batere ados zineklubak talde itxiak direla esaten duenarekin, hori esaten duenak ez ditu askorik ezagutzen. Gure kasuan irekita dago eta berdin gertatzen da, Elorrio, Donostia edota Gernikara joaten baldin bazara.
|
2002
|
|
Errealitatea gordina da, eta sarri bitartekoek egiten dute helburua. Ni ez
|
nago
batere ados prozedura horrekin. Ikusi ditugu iraultza handiak usteltzen:
|
2003
|
|
Lehen gizonezkoak bakarrik jarri ohi ziren esatari, bazirudien emakumeengana zuzentzea gizonezkoen gauza zela, edo emakumeei gizonezkoen ahotsa erakargarriago zaiela. Baina ez
|
nago
batere ados horrekin. Nik ez dut gizonekiko ezberdintasunik nabaritu programak zuzentzerakoan.
|
2004
|
|
Erabat aldatu dut militarra izatearen zentzuari buruzko iritzia. Ez
|
nago
batere ados Israelgo gobernuak Palestinarekiko daraman politikarekin.
|
2005
|
|
Adibidez, Europako Batasunak hainbat eskubide aintzatetsi ditu eta prozesu oso egokiak zabaldu. Europako Konstituzioaren Itunak eredu neo-liberala sendotuko duela esaten da, ni ez
|
nago
batere ados. Hasteko, gizarte politikoak aintzat hartzen dira, beste gauza bat da aski ez direla esatea.
|
2009
|
|
M. Goikoetxea. Ez
|
nago
batere ados amak sei hilabete haurrari bakarrik eskaintzearekin. Nire esperientzia pertsonalarengatik.
|
2010
|
|
Eta oraindik gure gazteak ez dira altxatzen borrokan guk helduok egin dugun gizarte honen aurka. Ondo prestatuak dira ikasketa handiekin eta nahiz eta sarritan entzun zaharrongandik indibidualistak, hedonistak eta bizizaleak direla, ez
|
nago
batere ados: gure gazteak prest daude lan egiteko eta konprometitzeko uzten dizkiegun gizarte honetako parte hartze apurrekin.
|
|
1 Umiltasuna balio gisa, mendiarengandik berarengandik ere ikasia, ez dut apenas ikusten gaur egungo goi mendizaleen artean jarrera hori; norbaitek aipatuko dit moralarekin zerikusia duelako, bertze batzuek pertsonaren araberakoa dela, eta, jakina, bertze batzuek alpinismoak eta umiltasunak zerikusirik ez dutela. Ni ez
|
nago
batere ados arrazoibide horiekin.
|
2011
|
|
Ze, musika" pertsonala" dela esaten dugunean, askotan eta ez dakit zergatik ulertzen dugu musika arraroa izan behar duela, edo iluna izan behar duela, edo zoroarena egiten zabiltzala... Eta ni ez
|
nago
batere ados: iruditzen zait lan pertsonala izan daitekeela musika oso argia, lasaitasunezko egoera batetik sortzen dena eta konturatu gabe bihotza pozten dizuna, sakon arnasarazten dizuna.
|
2013
|
|
Taulak lagunduko dizu talde laneko dinamika baloratzen eta jarduera batetik bestera talde laneko funtzionamenduaren inguruan hartu beharreko erabakiak hartzen. Horretarako, bertan agertzen den adierazpen bakoitzarekin daukazun adostasun maila adierazi 1etik 5era; 1 izango da ez
|
nago
batere ados eta 5 guztiz ados nago.
|
|
Adostasun maila adierazi 1etik 5era; 1 izango da ez
|
nago
batere ados eta 5 guztiz ados nago.
|
2014
|
|
9 Uste dut badagoela iritzi ildo bat Euskaltzaindia oraindik ere sotanekin eta jarrera atzerakoienekin lotzen duena. Ez
|
nago
batere ados horrekin. Iruditzen zait gainerako jendarte erakundeen paretsukoa dela arlo horretan.
|
2019
|
|
Elkarri galdetzen zioten ea helduko nintzen, eta orduan aitak esan zuen baietz, beste gauza batzuk ere lortzeko oso burugogorra izan naizela eta lortuko nuela; asmatu zuen. Hasierakoak izan ezik ia kontrol-gune guztietan heldu nintzen kanpoan geratzetik oso gertu; guztiek diote Sancti Spirituko kontrola pasatuz gero dena" eginda" dagoela; bada, ni ez
|
nago
batere ados; kar, kar.
|
|
–Ba niri ez zait batere ondo iruditzen, esan zuen Merzedesek?. Esan nahi dut, bakoitzak eskubidea dauka nahi duena egiteko bere intimitatean, baina ez
|
nago
batere ados umeei eskaintzen ari diren ereduarekin.
|
2020
|
|
Ez
|
nago
batere ados.
|
|
Ez, ez, ez
|
nago
batere ados.
|
2021
|
|
Gainera, mundua ulertzeko funtsezko tresna bilakatu daitezke interpretazio eskemak eratzen dituztelako. Ez
|
nago
batere ados" klasikoak bai ala ez" eztabaidarekin, bitartekariok izan genukeen eztabaida, aldiz," klasikoak nola landu" izan litzateke. Orain arte, batez ere Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan, garrantzitsu diren idazleak eta haien obrak ikuspegi historizista batetik landu dira, ikasi beharreko zerrenda bat izango balitz bezala.
|