Emaitzak: 10
2005 | ||
Ze bide? Identitatearena borroka gogorra izango da | mundu global honetan, nortasun politikoa, kulturala, linguistikoa arautu dugu gurean, lege egin agian; baina irauteko, sortzen jarraitu dugu. Egiten, zirikatzen, hedatzen, bultzatzen. | |
2007 | ||
Baliteke. Baina, bitartean, nola bizi | mundu global honetan, ezberdintasunak hain handi izan gabe. Gutxi batzuk aberatsak, eta milaka jende eguneroko ogia nondik inguratuko izerditan. | |
2009 | ||
handiak eta txikiak, bihozgabeak eta gauzak ardura etikoz egin guran dabiltzanak, diruzale amorratuak eta dirua bestelako motibazioekin katigatu nahi dutenak. Nolanahi ere, euren borondate indibiduala hori ala bestea izan, heroi berri horiek | mundu global honetan erakunde potoloak direnak gobernatu behar dituzte, potoloenak agian: enpresa transnazionalak. | |
2011 | ||
Izan ere, hezkuntza eragileok bat egiten dugu aldarrikatzean eskoletatik ikasle euskaldun eleaniztunak atera behar dutela. Euskaldunak, euskara gure hizkuntza nazionala delako; eta eleaniztunak, jabetzen garelako | mundu global honetan hizkuntzek duten balioaz eta ezagutzaren transmisioan ingelesak duen estatusaz. Horri dagokionez, ingelesaren irakaskaskutza prozesua hezkuntza arlotik at ere nola indartu aztertu genuke, esaterako, pelikulak bertsio originalean eskainiz. | |
2016 | ||
ohiturak eta erosketak | mundu global honetan. | |
Kontsumitzaileak ere bagara; beraz, gutako bakoitzak ekintza ekonomikoak egin ditzake, adibidez, bidezko merkataritzako edo gatazkatik kanpoko teknologiako produktuak erosiz. Geure buruari galdetu diezaiokegu zer rol jokatzen dugun kontsumo gizartean, eta nola alda ditzakegun gure ohiturak eta erosketak | mundu global honetan. | |
2017 | ||
| mundu global hontan dute | |
2020 | ||
Kri siari aurre egin behar izan dioten lehen europar estatuak (Italia, Espainia...) guztiz abandonatuta sentitu dira orain artean EBtik jaso duten laguntza eza dela-eta, jendartean abandonu sentimendua nabaria delarik. Europak erabaki egin behar du ezartzen ari den | mundu global honetan zer paper jokatu nahi duen: aktore izan nahi duen, edo aktore nagusien zelaigune. | |
2022 | ||
Ez dago zalantzan jartzerik normalizaziok eta estandarizazioak beharrezkoak eta onuragarriak direla bizi dugun | mundu global honetan, eta, Nazio Neurketa Sistema da adibide paradigmatiko bat. Baina, era berean, egia da ere herrialdeetan erabiltzen ziren unitateak galtzen joan direla. | |
Bizilagunen arteko distantzia metro eta metro eta erdi artean izatea gomendatu dute epidemiologoek. Kuba ez da | mundu global honetan desberdina. Apirilaren lehena da, loreak lore, maitasunik maitasun, mundua zientziaren arau mugitzen da gero eta gehiago. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
mundu | 10 (0,07) |
Lehen forma
mundu | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
mundu global | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
mundu global hau | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |