Emaitzak: 6
2007 | ||
Gurasoek seme alabekin dituzten eragin trukeek garrantzia handia dutegizarte ezagutzaren garapenean. Alde batetik, seme alabak tratatzeko etahautemateko | moduek eragina izan dezakete seme alabek beren buruaz dituztenusteetan (hau da, autokontzeptuan). Adibidez; gurasoek haurra gehiegi babestenbadute, litekeena da horrek, nahiz eta benetako beharrik ez egon, babestutaegoteko beharra sentitzea (Hoffman, Paris eta Hall, 1994). | |
Gainera, elikagai galkorrenetako bat da. Bere freskotasunean hainbat faktorek parte hartzen dute, hala nola harrapaketa | moduek eragindako kalte fisikoek, animaliaren agortze mailak eta sakrifizio garbiak. Freskotasun maila Begi hondoratuak eta opakuak arrainaren asalduraren seinale dira Arrainaren segurtasuna bermatzeko, berariazko ekintzak egin behar dira, hala nola, arrantzatu eta berehala prestatu. | |
2009 | ||
batetik, AHT horrela ulertu behar dugulako: alegia, posizio aniztasuna ideologiek eta ezagutza | moduek eragina da; | |
2011 | ||
19 Aitortzen ditugu arrazismoak, arraza bereizkeriak, xenofobiak eta horiekin lotuta dauden intolerantzia | moduek eragiten dituzten ekonomia, gizarte eta kultura ondorio kaltegarriak, horiek modu adierazgarrian eragin baitiote garapen bidean dauden herrialdeen azpigarapenari eta, bereziki, Afrikakoari, eta asmoa hartu dugu gizon, emakume eta haur guztiak askatzeko muturreko pobreziaren baldintza gaitzesgarri eta gizatasuna kentzen duen egoera horretatik. Gaur egun horrelako egoera pairatzen dute mila milioi gizakik baino gehiagok, horrexegatik asmoa hartu dugu guztiontzat errealitate bihurtzea garapenerako eskubidea eta gizateria guztia beharrizanetik askatzea. | |
...n akademia etekina ebaluatu eta kontrolatzeko metodo estandarizatuak egin eta aplika ditzatela; haur eta gazteen akademia etekinetan egon daitekeen ezberdintasun oro, halakorik egonez gero, ezabatzeko baliabideak eslei ditzatela; Eskoletan ingurune seguru bat bermatzeko neurriak sostenga ditzatela, ingurune horretan arrazismoa, arraza bereizkeria, xenofobia eta horiekin lotuta dauden intolerantzia | moduek eragindako indarkeria eta zirikatzerik gabekoa; eta | |
2013 | ||
Barazkiak prestatzeko | moduek eragina dute herdoilaren aurkako jardueran. Ez da gauza bera barazki egosiak jatea, plantxan eginda edo erreta. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 6 (0,04) |
Lehen forma
moduek | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
modu eragin | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
modu eragin indarkeria | 1 (0,01) |
modu eragin kalte | 1 (0,01) |
modu eragin ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |