Emaitzak: 4
2006 | ||
Zentzuberean, seme alabez ari garenean, afektuen munduan gabiltzala onartuta ere, etaamatasuna eta aitatasunaren nozioan afektuen osagaia erabatekoa dela onartuta, horrek ez du esan nahi sentimendu horietan gizarte faktoreek jokatzen ez dutenik.Izan ere, eta emozioen antropologoen lanek argitzen duten moduan, afektuak, maitasuna barne, testuinguru kultural batean konprenitu behar ditugu. Ezin dituguemozioak gure barneko produktu huts | moduan irudikatu (del Valle, 2002). Beraz, desira hutsa interes hutsari kontrajartzen dion planteamendua dilema faltsu bat dagurasotasunaren inguruko erabakia ulertzeko. | |
2009 | ||
Algoritmoei dagokienez, globalak eta banatuak bereiziko ditugu. Bietan sareartea grafo baten | moduan irudikatzen da, non adabegiak bideratzaileak diren eta adabegien arteko loturak bideratzaileak lotzen dituen sareak diren, eta lotura bakoitzaren kostua parametro desberdinak izan daitezke (sarea zeharkatzeko kostu ekonomikoa, horretarako eman behar den denbora, sare horrekiko interfazearen banda zabalera?). Bi algoritmo moten arteko aldea grafoa eraikitzeko erabiltzen den informazioan eta grafo horretan bideak aukeratzeko metodoan datza. | |
2015 | ||
Lehen irudian neurtu ditugun lipido nahasketa desberdin guztiak ikus ditzakegu irudikatuta Gibbs entriangelu batean, non puntu bakoitza lipido bakoitzaren proportzio zehatzei dagokion. Fase bakarraerakusten duten nahasketak (1 besikulen kasua) zirkulu beltz | moduan irudikatuta daude eta banaketalaterala erakusten dutenak (4 besikula adibidez) zirkulu zuri beltzak bezala. Irudikapen hirutar honetanargi ikus daiteke, momenturarte argitaratu denaren aurka, 1 baino txikiagoak diren SM: CHOL erlaziomolarra aurkezten duten lipido nahasketetan ez dela fase banaketarik antzematen (Bezlyepkina et al.2013, Kahya et al. 2003, Lindblom et al. 2006, Tian et al. 2007). | |
2017 | ||
Erresilientzia heldutasun eredu batekin gidatutako kalitatezko hobekuntza prozesu | moduan irudikatu behar da. Testuinguru honetan, SMR ek Heldutasun Eredua erresilientzia lortzeko fase ezberdinez osaturiko ibilbide moduan definitzen du. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 4 (0,03) |
Lehen forma
moduan | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu irudikatu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu irudikatu behar | 1 (0,01) |
modu irudikatu egon | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |