Emaitzak: 5
2014 | ||
Azterketa guztiek agerian utzi badute euskarazko murgiltze ereduko ikasleek lortzen dituztela emaitzarik onenak konpetentzia guztietan, nola iradoki daiteke kontrakoa? Migrazioa, bestalde, iritzi publikoaren aurrean arazo | moduan identifikatzea eta familia migratzaile jakin batzuen seme alabak dituzten eskolak porrotarekin edo kalitate faltarekin lotzea arduragabekeria galanta da. Uriartek ez du azaldu zertan oinarritzen den hori esateko, ez du datu enpirikorik eman. | |
2018 | ||
Ez du uste afrikar eta europar identitateen arteko gatazkarik dagoenik komunitatean, bai, ordea, identitate propio sendo baten falta. Hori dela eta, ezinbestekotzat du, herritartasunarekin batera, komunitatearen jatorri afrikarra nabarmentzea.Norberaren herritartasunaz gain, afrikar | moduan identifikatzeko beharrizana nabarmendu duzu. Zergatik. Komunitate gisa identifikatzen bagaituzte, politika publikoen parte izateko aukera dugulako. | |
Europaren parte gara, baina erroldak ez du hori islatzen. Horregatik eskatzen dugu beltz | moduan identifikatu nahi duenak horretarako aukera izatea.Nola egin daiteke hori. Errolda etniko arrazialak eginez. Hau da, herritarrei haien jatorri etnikoa zehazteko aukera emanez. | |
2020 | ||
Baina, arrazoi ekonomikoez gain, artelanaren izaerak berak arriskuan jartzen du jarraitutasuna. Ibarrolaren obra land art | moduan identifikatzen da; hau da, naturako elementuak erabiltzen dira material gisa —Omako basoaren kasuan, pinuen enborrak mihisea dira— Alabaina, naturako egoera muturrekoagoa da museoetakoa baino: Omako pinturak tenperatura aldaketen mende daude, eta prezipitazioek margoa galtzea eragiten dute. | |
2023 | ||
Poliki poliki eskola publikoa indartu behar da, lehenetsi, eta mugak jarri behar zaizkio itunpeko sareari; gaineskaintza amaitu behar da. Egin den bakarra zera da, ikasle batzuk zaurgarri | moduan identifikatu, eta horiek beste ikastetxe batzuetara bideratu. Gainera, gardentasuna falta da orain, datuak falta zaizkigu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
moduan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Berria | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu identifikatu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu identifikatu beharrizan | 1 (0,01) |
modu identifikatu nahi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |