2009
|
|
Helburu hau frogatzeko bi faktoreko bariantza analisi bat egin genuen. ANOVA? bihotz tasa aldagai dependente
|
moduan
erabilita: subjektu barruan, subjektu bakoitzaren lehenengo eta azken grabaketak konparatuz?
|
2011
|
|
Besteekin hotza, sentikortasunik gabea, lehiatzailea, erasokorra, kontrolatzailea, galtzaile txarra, mendeku bilatzailea eta gupidagabea da. Besteak bere helburuak lortzeko bitarteko
|
moduan
erabiltzen ditu, baina ez dio horrek alhadura edo erruduntasun sentimendurik sortzen. Besteen eskubideak zapaltzen ditu, helburuek bitartekoak justifikatzen dituztela pentsatzen baitu.
|
|
Vacaseko iris zirkularra, Tierran lurrari begiratzeko instrumentu, geoskopioa, bihurtuko da, zeinak lente zirkularrak ere badituen. Filmean behin baino gehiagotan geoskopio hau binokular
|
moduan
erabiliko du Angelek besteak zertan ari diren ikusteko, modu horretan begirada subjektibo hori berriro ere agertzen zaigularik. Gainera Angelek adierazten digu bera ez dela bere begien altueran bizi, berak kosmosa eta lurra bakarrik ikusten dituela dio, mikroskopikoa dena.
|
2012
|
|
Donostian jaioa, Leioako Arte Ederren Fakultatean ikasi ostean, Londresen jarraitu zituen ikasketak. Askotan bere lana postminimalista izendatua izan da, erabiltzen dituen kolore biziko oihal monokromatikoengatik eta baita kolorea material
|
moduan
erabiltzearen ondorioz ere. Beste batzuetan «color field» esan zaio, hau da, kolore zelaia, edo «instalazio piktoriko»tzat jo izan dute.
|
2013
|
|
–Estatuaren interbentzio planifikatua. Estatu hauetan kooperatibismoa garapen sozial eta teknikorako tresna
|
moduan
erabiltzen da. Are gehiago, garapen ekonomikorako tresna orokorra izango da.
|
|
Pecar, Cervai eta Kekäle ren ustez (2009), EFQM eredua konplexuegia da tamaina txikiko edo ertaineko hezkuntza erakundeen kudeaketa antolatzeko. Konplexuegia omen da autoebaluazio tresna
|
moduan
erabiltzeko, irizpide bakoitzaren dimentsioei adierazleak esleitzen baldin bazaizkie behintzat. Modu berean, OsseoAsare eta Longbottom en ustez (2002), EFQM ereduaren ezarpenak kostu handiak sor ditzake hezkuntza erakundearentzat, eredu honen konplexutasuna dela-eta.
|
2014
|
|
Paradigma horren bitartez, hiru item mota gogoratzea balora daiteke: praktikatutako Bp+ aleak (adibidez, Laranja), praktikatutako kategorietako praktikatu ez diren Bpaleak (adibidez, Platanoa) eta praktikatu ez diren kategorietako EzBp aleak (adibidez, Edarien kategoriako Garagardoa adibidea), zeinak betegarri gisa edo kontrol
|
moduan
erabiltzen diren. Modu horretan bi gertakizun azter ditzakegu:
|
2017
|
|
Ikerketa honetan euskaraz argitaratutako haur liburuen corpus bat aztertu da kulturarteko ikuspegitik. Helburua izan da kulturarteko konpetentziak garatzen lagundu dezaketen liburuak aurkitzea; alegia, kulturarteko hezkuntzaren tresna
|
moduan
erabil daitezkeenak. Horretarako, irizpideak bilatzea derrigorrezkoa izan da, eta irizpideen zerrenda bat eraiki da, haur literaturan aplikatzeko; zer liburuk laguntzen duten konpetentzia horiek garatzen detektatu ahal izateko, hain zuzen.
|
|
euskaraz argitaratutako haur liburuen corpusa kulturarteko ikuspegitik aztertzea. Gure asmoa izan da kulturarteko konpetentziak garatzen lagundu dezaketen liburuak aurkitzea; alegia, kulturarteko hezkuntzaren tresna
|
moduan
erabil daitezkeenak. Horretarako, irizpideak bilatzea derrigorrezkoa izan da, eta irizpideen zerrenda bat eraiki dugu, haur literaturan aplikatzeko; zein liburuk laguntzen duten konpetentzia horiek garatzen detektatu ahal izateko, hain zuzen.
|
|
Hausnarketa horretan ebatzi genukeen lehenengo zalantza adierazle kuantitatiboen edo kualitatiboen arteko aukerarena litzateke. Horri dagokionez, nire proposamena bi motatako adierazleak elkarren osagarri
|
moduan
erabiltzearen aldekoa da. Ikus daitekeen moduan, aurreko bi ataletan ikerkuntzaren ebaluaziorako erabil daitezkeen adierazle nagusitzat hartu ditudanak kuantitatiboak dira.
|
|
Sektoreka aztertuz prentsaren kasuan% 61,2k webgunea paperaren osagarri
|
moduan
erabiltzen dute, eta modu erregularrean edukiak eguneratzen dituzte. Portzentaje hori irratiaren kasuan% 60,7 da eta telebistan% 70.
|
2022
|
|
Baina Wikipediaren kalitatearen pertzepzioak hobera egin du denborarekin, bereziki akademikoen artean (McDowell, 2017). Wikipedia tresna pedagogiko
|
moduan
erabili ostean, erabiltzaileak ohartu dira argitaratzen den informazioa justifikatu egin behar dela, erreferentziak gehitu behar direla, eta, beraz, Wikipedia proiektu fidagarria dela (Santacruz et al., 2019).
|