Emaitzak: 6
2017 | ||
Irakurgai Liburuen eraketa korapilatsua da eta ñabardura askokoa, euren erritmo eta ziklo desberdinekin. Liturgian Biblia irakurtzeko | moduan dagoen funtsezko bereizketa zera da: etengabeko, jarraiko irakurketa (Eskritura Santuko dena delako liburua bere dinamika eta barruko garapena jagonez egiten dena) eta aukeraketaz egiten den irakurketa (atal hautatuez baliatuz egina). | |
2018 | ||
Nazioarteak garrantzi handiagoa eskuratu du gatazkaren konponbiderako: «SORTUrentzat ezinbestekoa da Estatua eta Estatu | moduan dagozkien tresna guztiak eratzea[?] Nazioen eta Estatuen Nazioarteko Komunitatearen aurrean Euskal Herria berezko subjektu gisa identifikatzeko eta kohesionatzeko, gure nazioarteko harremanen eredua erabakitzeko eta Europan nahiz mundu zabalean gure herriaren interes nazional eta klasekoak defendatzeko» (Sortu, 2013: 55). | |
2019 | ||
Izan ere, norberaren eta besteen irudia zaintzeak berebiziko garrantzia du diskurtsoan eta, bereziki, testu formaletan. Areago, zenbait adituk azpimarratzen dutenez, maiz, arrakastaren gakoa hizlariaren irudian eta besteengan eragiteko | moduan dago (Breton, 2009). | |
Konplexutasuna ez dator diskoaren instrumentaltasunari lotuta bakarrik; aitzitik, erabiltzen diren instrumentuetan baino areago horiek jotzeko | moduan dagoela zioa uste dugu. Zentzu horretan, bi elementu azpimarratuko genituzke: | |
2022 | ||
Ikerketa honen bidez bildu eta interpretatutako datuen arabera, Txikipediaren irakurketa ikaseta irakas prozesuetarako lagungarri dela baieztatzeko | moduan gaude, eta hein berean, unibertsitate mailako ikasketak gidatzeko tresna baliagarria izan daitekeela baiesteko moduan ere bai. | |
Nolanahi den ere, baieztatzeko | moduan gaude baliozkotu nahi izan ditugun Txikipediako matematika arloko sarreren edukiek eta horien irakurketak Lehen Hezkuntzako ikasleen ikaskuntza prozesu autonomoa bideratzeko balio izan dutela; ondorioz, humanitate digitalek lagun dezaketela matematikaren irakaskuntza hobetzen, bai irakaslegaien formakuntzan, bai ikasleen edukien ulermenean ere. Gainera, Wikipediako edukiak egunez egun berritzen doazen heinean, gisa honetako ikerketak izan daitezke hezkuntza berrikuntza eta eraldaketarako hauspo, Wikipedia etorkizunera begirako lan tresna eraginkorra dela frogatzen baitute (Staki et al., 2021). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
moduan | 6 (0,04) |
Lehen forma
moduan | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Uztaro | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
moduan egon | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
moduan egon baliozkotu | 1 (0,01) |
moduan egon funtsezko | 1 (0,01) |
moduan egon tresna | 1 (0,01) |
moduan egon zio | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |