Emaitzak: 4
2007 | ||
Edozelan ere, gogora bedi une honetatik bertotik, ezen, diskurtsoa eraikitzeko nahiz testu arrazonatua idazteko, lehenbiziko urrats estrategikoa dela gaiaren alderdi guztiak ikustea, gai hori ikustea halako moldez non aldekotasun nahiz kontrakotasun guztiak begien aurrean izan behar baititu iritzi emaileak. Gaia | modu sakonean aztertu ez duenak ez du hitzaldi onik egiterik, artikulu ederrik idazterik, ezta kontuan hartua izango den arrazoia eraikitzerik. Gaian sakonduko ez duena bigarren mailako eragiletzat hartua izango da beti, eta ez du historiarik idatziko. | |
2012 | ||
Itzulpenaren eta boterearen arteko harremanak | modu sakonean aztertu dituzten adituen artean, itzulpenaren teoria postkolonialak eta itzulpenaren teoria feministak bultzatu dituzten ikertzaileak genituzke. Izan ere, bi kasuetan, bi gizatalderen arteko botere harreman asimetrikoak izan ohi dira nagusi, eta itzulpenak berebiziko eragina izan du bai menperatzaileen ideologia menperatuei inposatzeko, baita luzaroan isiltasunera kondenatutako ahotsak ideologia nagusiaren aurka altxatzeko ere. | |
2019 | ||
Mikel Laboa zendu zenetik hamar urte pasako dira aurki eta, gure ustez, denbora tarte hori nahikoa distantzia da bere lanaren oihartzunak kultur mailan utzi duen arrastoa egin den baino | modu sakonagoan aztertzeko. Izan ere, ezein erreferente gutxi ikertzeak egoera ahulean jar lezake ondare kulturalari buruzko ezagutza eta horrek eragin zuzena eduki kultur transmisioan. | |
2021 | ||
" Nola garatu irakurketa plan bat Euskal Herri osorako jakinda hizkuntza dela eragozpen handi bat eremu askotan edo batzuetan?". Izan ere, ondoko atal batzuetan | modu sakonagoan aztertuko dugun moduan, hizkuntza gaitasunak erabat baldintzatzen baitu hizkuntza horretako literaturaren irakaskuntza, eta Euskal Herria administrazio desberdinen menpe zatituta egotearen ondorio bada hau ere, beste faktore batzuen artean, jakina. Edonola ere, zatiketak errealitate fragmentatu bat dakar, eta horri modu bateratuan erantzuteko literaturaren didaktikaren inguruko edozein proposamen bateratu mahai gainean jartzea zailtzen du, oraindik gehiago IE6 k dioenari jarraiki hizkuntz gaitasun horren morrontzatik proposatzen denean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 4 (0,03) |
Lehen forma
modu | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu sakon | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu sakon aztertu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |