Emaitzak: 8
2011 | ||
Gaur egun, ebaluazio sistemak eta kalitatearen kudeaketa sakontzea eta garatzea eskatzen da. Adingabeak babesteko zentroetan, lan hori ez da egin | modu orokorrean, nahiz eta haren beharra onartu; are gehiago, gaur egun ez da erraza aurkitzea kalitatea kudeatzeko sistema formal, jarraibidedun, definitu eta ziurtatu bat duen adingabeen zentro bat. Hala ere, joera izango da pixkanaka pixkanaka kanpoko ebaluazio prozedurak sartzea eta ISO 9000 arauek ziurtatutako kalitate sistemak ezartzea. | |
2012 | ||
a) Garapen kognitiboaren teoria (Piaget). Garapen kognitiboak oreka hobetzaile bat, hau da, harmonia mentaleko egoera bat lortzea du helburu. Horretarako, egitura edo eskema mental baten bidez konfiguratzen ditu bere esperientziak; hau da, objektuen edo giroaren gainean pentsatzeko eta horiekin elkarreragiteko | modu orokor bat besterik ez da. Egokitzapenaren bidez, subjektuak esperientzia eta ideia berriak lehendik dituenekin moldatzen ditu. | |
Osasun langilearen eta pazientearen arteko harremana giro emozional terapeutikoan murgiltzea. Horrek eskatzen du emozioak behatu eta berriro bideratzea, konfiantza ematea, kontsultatzailearen antsietatea zuzentzea, hura | modu orokorrean tratatzea eta ulertzen laguntzea. | |
Hiru urtetik aurrera, autokontzeptuaren eta autoestimuaren garapena hasten da. Umeak | modu orokor eta arbitrarioan deskribatzen du bere burua. Seta edo egoskorkeria norberaren borondate ezagutu berria trebatzeko era bat da, eta umearen nortasuna hazten eta sendotzen laguntzen du. | |
2015 | ||
Gizarte zerbitzuak | modu orokorrean eskainiko dira, bakarkako zerbitzua behar dutenean izan ezik. Kasu horietan, bakarkako arreta jasoko da. | |
2017 | ||
Prestakuntzak eta simulakroek larrialdietan paper aktiboa eta eraginkorra hartzera bultzatzen dituzte pertsonak, beren eta gertukoen bizitzak salbatuz. Horregatik sustatu behar da tarteka eta | modu orokorrean programa horietan parte hartzea, prebentzioa komunitatean barneratutako zerbait bihurtu arte. | |
3 Bikote/ hirukote berdinetan, sortu zeuen diseinu enpresaren logotipoa | modu orokorrean ulertuta. | |
2018 | ||
Mendi Ordenazioaren ikuspegitik erretxina aprobetxamendua ahalik eta eraginkorrena izan dadin pinudiak zein ohianarte edo dentsitate izan behar duen definitzea komeni da. Hau | modu orokorrean definitzea ezinezkoa da, eremu bakoitzak estazio kalitate jakin bat eta baldintza propioak dituelako (klima, orografía, altuera, exposizioa?). Hala ere, zenbait irizpide orokor ezarri daitezke: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 8 (0,05) |
Lehen forma
modu | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
LANEKI | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
modu orokor | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
modu orokor bat | 1 (0,01) |
modu orokor definitu | 1 (0,01) |
modu orokor eskaini | 1 (0,01) |
modu orokor programa | 1 (0,01) |
modu orokor tratatu | 1 (0,01) |
modu orokor ulertu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |