Emaitzak: 3
2009 | ||
Obesitate hori, gainera, ez da epe motzeko edo ertaineko arazoa soilik, zenbait ikerketak egiaztatu baitute haur horien %75 obesoak izango direla helduaroan. Jokotik telebistara Adin horretako haurren izaera kezkagarria eta jolas egituraturik eza gorabehera, Zeelanda Berriko ikertzaileak, azterlanaren hasieran, ahalik eta | modu objektiboenean neurtzen saiatu ziren haurren jarduera fisikoa. Gurasoei eskatu zitzaien astean zenbat ordu ematen zituzten beren seme alabek dantzan, bizikletaz, jolastokian jolasten, jarduera antolatuetan parte hartzen eta igeri egiten, baita jarduera sedentarioagoetan ere. | |
2012 | ||
leialtasuna errepublikari zor zaio eta ez ezaugarri kulturalenmultzo baten jabe den herriari. Ikuspuntu horretatik, nazioa herritarrek osatzen dute, Frantziako Iraultzan bezala, eta oso | modu objektiboan neurtzen da, administratibokiherritar izateko eskubidea dutenek bakarrik osatuko baitute (ik. Schnnaper, 2001). | |
2019 | ||
ingurune digitalean euskarak duen eskaria eta eskaintza aurrez aurre jartzea, alegia. hau modu zuzenean erantzuteko egokiena ikuspegi kuantitatiboan zentratzea litzateke: euskarak ingurune digitalean duen eskaintza zenbatekoa den kuantifikatu, eta eskaria, hau da, erabiltzaile kopurua ere antzera neurtu ahal izatea. zoritxarrez, errealitatea ez da hain sinplea, eta, ondorioz, kopuru hauek ezin dira | modu objektiboan neurtu. ez daukagu neurtzerik zenbat eduki argitaratzen den sare sozialetan euskaraz, edo erabiltzaileek zenbat webgune bisitatzen dituzten hizkuntza bakoitzean. datu horiek ez daude eskuragarri, horregatik neurketa kuantitatiboa egitea ez da hain sinplea. ondorioz, euskararen bizitasun digitalaren neurketa subjektiboa den heinean, unearen eta balorazioaren arabera erantzuna desberdin... batzuen ustez euskararen egoera ingurune digitalean osasuntsua da, eta horretarako datu eta erreferentzia zehatzak aurkeztu ohi dira. kontrara, euskararen egoera kezkagarria dela pentsatzeko arrazoi eta datuak ere badaude. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 3 (0,02) |
Lehen forma
modu | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu objektibo | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
modu objektibo neurtu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |