Emaitzak: 3
2010 | ||
Joera aldaketa hori gertatu da amigdalak erauzteko ebakuntzak | modu objektiboan aztertu ondoren. | |
2011 | ||
Naturatik hurbil dauden ikastetxeak Lan hori egiteko, autoreek Cuenca hiriko hainbat ikastetxe ebaluatu zituzten, Behaketa Eskala Hurbileko batekin. Eskala horren bidez, | modu objektiboan azter daiteke haurrek etxetik hurbil duten natura, eskola ingurunean eta eguneroko bizimoduan. Horrela, lau ikastetxe aukeratu zituzten: | |
2012 | ||
2 Antolaketa ona ezartzea lanekoa ere funtsezkoa da, hala nola ordutegi finkoak izatea, hitzorduetara berandu ez iristea edo jarduera garrantzitsuenak aukeratzen jakitea. 3 Arazoak erlatibizatzen eta | modu objektiboan aztertzen ikastea, ez dramatizatzeko eta naturaltasunez jardun ahal izateko. Erabakiak hartzeari dagokionez, komeni da problemak pasatzen ez uztea, baizik eta arazoei aurre egiteko modua ongi aztertzea (planteamendua, alternatiben azterketa, konponbide txarrena aukeratzea), atzera itzuli gabe eta bira gehiegi eman gabe. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 3 (0,02) |
Lehen forma
modu | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
modu objektibo | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
modu objektibo aztertu | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |