Emaitzak: 1
2021 | ||
ez dute internetik gabeko mundurik ezagutu; mundu errealean zein birtualean ondo funtzionatzen dute, eta errazki pasatzen dira batetik bestera; besteekin informazioa erraz partekatzen dute; interneten topa daitezkeen edukien kontsumoa lehenesten dute; ikusmen pentsamendua (visual thinking) gailentzen da, irudimenaren eta sormenaren kaltetan; askotariko erabilera duten aplikazioen ondorioz, zehatzak izateko, kontzentratzeko eta memorizatzeko gaitasunak txikitzen dira; berdinkideen iritziek lehentasuna dute haientzat; adimenduagoak (smart) dira, baina euren adimen emozionalak garapen txikiagoa erakusten du edota, zenbaitetan, insomnio kronikoa izaten dute dena ikusteko premiaren ondorioz (Csobanka 2016; Dolot, 2018). geratzen baitira. Arazoa da ea irakaskuntzan kritikotasun hori berariaz eta | modu gradualean lantzen ote den, hots, kritikoak izaten irakasten zaien, edo besterik gabe kritikoak izateko eskatzera mugatzen ote diren. Edonola ere, heziketa literario egoki batera iristea nahi bada, ikuspegi edo jarrera kritikoa duten ikasleak behar direla aldarrikatzen dute BE1 ek eta AIR1 ek: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 1 (0,01) |
Lehen forma
modu | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
modu gradual | 1 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
modu gradual landu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |