Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2008
‎• Bestelako emaitzak lortzen dira, aldi berean, gainerako hizkuntzak ezaugarri modura kontuan hartzen badira (ingelesa, frantsesa eta beste hizkuntzaren bat). Lorturiko emaitzek honako joerak adierazten dituzte —joerak, indar txikiarekin, modu ez esanguratsuan agertzen direlako:
2010
‎1970 hamarkadaren hasieran, UPV/EHU jaio aurretik, Bilboko Unibertsitateko hainbat ikastegietan modu ez ofizialean eta eskola orduetatik kanpo Euskara ikasteko klaseak hasi ziren. Hamarkada honen erdialdean lehen tesinak (Jazinto Iturbe, 1974) eta doktore tesiak (Ricardo Arrue, 1976) irakurri ziren euskaraz.
2011
‎Hauek izan behar dute eskolaren jarraipena eta eskolakoa osatzen dutenak. Kaleak edo lagunarteak, adibidez, euskara modu ez formalean erabiltzeko aukera ematen dute eta indartu beharreko esparruak izango dira hizkuntzaren normalizazioa lortu nahi bada.
2013
‎Fenomenoa ez da berria eta susmoa daukagu horren atzean jendarte eredu patriarkalak ezarritako genero rolen banaketaren zama dagoela. Hau da, mutilak modu ez kontzientean boterearekin eta indarrarekin lotzen dugun gaztelerara makurtzen direla, neskek egoera gutxiagotuan dagoen euskararen zaintza euren gain hartzen
‎Mutilak modu ez kontzientean boterearekin eta indarrarekin lotzen dugun gaztelerara makurtzen direla, neskek egoera gutxiagotuan dagoen euskararen zaintza euren gain hartzen duten bitartean. duten bitartean. Portaera ezberdintasun hori gainditzerik izango ote genuke euskalgintzaren diskurtsoa ekologiaren eta feminismoaren iturrietatik edanez eta, funtsean, justizia sozialean oinarrituz eguneratuz gero?
2015
‎— Irakasleen iritziak, baita hainbat aurreiritzi ere, kezkak eta pertzepzioak (esate baterako, ikasleek ez dutela euskaraz egiten, euskaraz egiten dutena modu ez egokian edo traketsean dela).
2019
‎Identitatea eraikitzeko prozesuek elementu objektibo eta historikoak beraien interpretazioekin konbinatzen dituzte modu ez lineal batean. horrela, gure historiako elementu batzuei gure burua lotzea edota garrantzi handiagoa ematea erabakitzen dugu, eta garrantzi txikiagoa ematen diegu beste batzuei. prozesu honek, normalean, gizarte baten
‎Ekimenaren nondik norakoa eta emaitzak tore nagusia honakoa da: erronkalarien erdiek baino gehiagok egitasmoan izena eman soilik egin zuten, jarraipen inkesta bat bera ere bete gabe (634k, %56, 8k). hala ere, beste modu batera ikusita, 483 hernaniarrek parte hartu dute egitasmoan modu ez puntualean. Are gehiago, erronkalarien %13, 5ek bost inkesta edo gehiago erantzun dituzte.
‎483 hernaniarrek parte hartu dute egitasmoan modu ez puntualean. Are gehiago, erronkalarien %13, 5ek bost inkesta edo gehiago erantzun dituzte.
2023
‎Altzako Historia Mintegiko Cañamero ikertzaileak adierazten duenez, 20 urtean() ia laukoiztu egin zen populazioa (Cañamero Redondo 1988a, 62). Urte horietatik aurrera 1986 urte bitartean biztanleria etengabe hazi zen, nahiz eta modu ez hain azeleratuan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia