2008
|
|
• Bestelako emaitzak lortzen dira, aldi berean, gainerako hizkuntzak ezaugarri modura kontuan hartzen badira (ingelesa, frantsesa eta beste hizkuntzaren bat). Lorturiko emaitzek honako joerak adierazten dituzte —joerak, indar txikiarekin,
|
modu
ez esanguratsuan agertzen direlako:
|
2010
|
|
1970 hamarkadaren hasieran, UPV/EHU jaio aurretik, Bilboko Unibertsitateko hainbat ikastegietan
|
modu
ez ofizialean eta eskola orduetatik kanpo Euskara ikasteko klaseak hasi ziren. Hamarkada honen erdialdean lehen tesinak (Jazinto Iturbe, 1974) eta doktore tesiak (Ricardo Arrue, 1976) irakurri ziren euskaraz.
|
2011
|
|
Hauek izan behar dute eskolaren jarraipena eta eskolakoa osatzen dutenak. Kaleak edo lagunarteak, adibidez, euskara
|
modu
ez formalean erabiltzeko aukera ematen dute eta indartu beharreko esparruak izango dira hizkuntzaren normalizazioa lortu nahi bada.
|
2013
|
|
Fenomenoa ez da berria eta susmoa daukagu horren atzean jendarte eredu patriarkalak ezarritako genero rolen banaketaren zama dagoela. Hau da, mutilak
|
modu
ez kontzientean boterearekin eta indarrarekin lotzen dugun gaztelerara makurtzen direla, neskek egoera gutxiagotuan dagoen euskararen zaintza euren gain hartzen
|
|
Mutilak
|
modu
ez kontzientean boterearekin eta indarrarekin lotzen dugun gaztelerara makurtzen direla, neskek egoera gutxiagotuan dagoen euskararen zaintza euren gain hartzen duten bitartean. duten bitartean. Portaera ezberdintasun hori gainditzerik izango ote genuke euskalgintzaren diskurtsoa ekologiaren eta feminismoaren iturrietatik edanez eta, funtsean, justizia sozialean oinarrituz eguneratuz gero?
|
2015
|
|
— Irakasleen iritziak, baita hainbat aurreiritzi ere, kezkak eta pertzepzioak (esate baterako, ikasleek ez dutela euskaraz egiten, euskaraz egiten dutena
|
modu
ez egokian edo traketsean dela).
|
2019
|
|
Identitatea eraikitzeko prozesuek elementu objektibo eta historikoak beraien interpretazioekin konbinatzen dituzte
|
modu
ez lineal batean. horrela, gure historiako elementu batzuei gure burua lotzea edota garrantzi handiagoa ematea erabakitzen dugu, eta garrantzi txikiagoa ematen diegu beste batzuei. prozesu honek, normalean, gizarte baten
|
|
Ekimenaren nondik norakoa eta emaitzak tore nagusia honakoa da: erronkalarien erdiek baino gehiagok egitasmoan izena eman soilik egin zuten, jarraipen inkesta bat bera ere bete gabe (634k, %56, 8k). hala ere, beste modu batera ikusita, 483 hernaniarrek parte hartu dute egitasmoan
|
modu
ez puntualean. Are gehiago, erronkalarien %13, 5ek bost inkesta edo gehiago erantzun dituzte.
|
|
483 hernaniarrek parte hartu dute egitasmoan
|
modu
ez puntualean. Are gehiago, erronkalarien %13, 5ek bost inkesta edo gehiago erantzun dituzte.
|
2023
|
|
Altzako Historia Mintegiko Cañamero ikertzaileak adierazten duenez, 20 urtean() ia laukoiztu egin zen populazioa (Cañamero Redondo 1988a, 62). Urte horietatik aurrera 1986 urte bitartean biztanleria etengabe hazi zen, nahiz eta
|
modu
ez hain azeleratuan.
|