Emaitzak: 9
2007 | ||
grekoaren kasua ezaguna da hizkuntza klasikoetan, edota alemanarena modernoagoetan. Erromantzeak eurak ere ez dira funtsean latinaren dialektoak baino, latin arruntetik han eta hemen | modu diferentean garatu diren hizkerak, eta aginte politikoak geriza eman dieten neurrian hizkuntza estatusa jadetsi dutenak. Erromantze guztiak ez ziren horretaraino heldu. | |
2009 | ||
Bertso sortak | modu diferentean osotzen dira: gai bat emanda bertsolari bi txandaka bertsotan, bi hiruna bertso bakoitzak gai baten inguruan, puntua emanda bertsoa osotzen, bertsolari bakarra gai bat emanda bi hiru bertso botatzen, eta aspaldiko urteotan beste era berriagoetan ere bai, batzuetan ia eszena antzerki bihurtzeraino, bertsolari bakoitzak pertsonaia jakin bat ordezkatzen duela. | |
Lehenago aipatu dugun legez, Jatako basoak hiru jabetza | modu diferentez kudeatzen dira. Aldundiarenak, eurakatik egiten ziren ordainketak direla ta aipatu ditugu. | |
2011 | ||
Hiletea amaitu orduan eskumune emoten eutsien eleizkizunera agertu ziran herritar edo ezagunek hildakoaren familiari. Eskumuna | modu diferenteetara emoten zan; batzuetan abadeak hildakoaren etxekoei helduazoten eutsen paper baten bidez, edo baita hiletearen aurretik hil zanaren etxera bisitea eginda. | |
2021 | ||
Nik, adibidez, bertsolaritza lantzen dudanean 1 Batxilergoan, parean ipintzen ditut Amerikako Estatu Batuetako rapa, ipintzen dut, zelan da, peleas de gallos, gaur egun daudenak. Badaudela | modu diferenteak. Ba antzekotasunak atera, ezberdintasunak atera, gaiak atera, nola lantzen den... | |
Gaurko saioa eta ondokoa | modu diferentean hasiko dira. Ez zaie abestien bidez hasiera emango, ondoren poema musikatuen aurkezpenak ditugulako, bat, eta ondoko jarduerarekin lotuta dagoelako, bi. | |
Bide beretik, hainbatek onartzen dute saio magistralak eta oharrak hartzea haien egunerokoaren parte direla (MIR1, GIR1, HIR1), baina | modu diferenteez baloratzen dute horien balio pedagogikoa: GIR1 ek berak irakasle moduan" gozatzen" duela baieztatzen du, baina haien eraginkortasuna zalantzatan jartzen duen bitartean, MIR1 ek eta HIR1 ek, ordea, haien baliagarritasunaren alde egiten dute, nahiz eta bestelako dinamika batzuekin konbinatzen dituztela ohartarazten duten. | |
Irakurketa ulertzeko modua zailtasuna izan daiteke, bereziki garai hauetan. Testuen interpretazioak ere diferenteak dira; pelikula bat ikusi eta laburpena egin bagenu, biok | modu diferenteetan laburtuko genuke". | |
Lehenik eta behin, balorazioak egingo ditugu, baina ikaskideen ekarpena errespetatuz eta epaitu gabe ekarpena egingo zaiola gogoraraziko diegu, beste behin ere. Kasu honetan, elkarrekintza | modu diferentean egituratuko dugu: ondoko egunean aurkeztuko dutenei eskatuko zaie balorazioa egitea (EL). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 9 (0,06) |
Lehen forma
modu | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Labayru | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
modu diferente | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
modu diferente baloratu | 1 (0,01) |
modu diferente egituratu | 1 (0,01) |
modu diferente emon | 1 (0,01) |
modu diferente garatu | 1 (0,01) |
modu diferente hasi | 1 (0,01) |
modu diferente kudeatu | 1 (0,01) |
modu diferente laburtu | 1 (0,01) |
modu diferente osotu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |