Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2011
‎Lana egiteko gunea eta instalazio elementuak identifikatutakoan, eta beste modu batera jarduteko funtsezko arrazoirik ez badago, honako prozesu hau bete behar da. Prozesuak elkarren segidako bost aldi ditu:
2013
‎Horren ondorioz, laburpen txikiak zabaldu ziren, zuzenbide horren oinarrizko atalak jendearengan hurbiltzeko, Erakundeak batik bat, baita ikasleei halakoak buruz ikasten laguntzeko; laburpen horietako batzuk aforismoen bitartez idatzi ziren, eta beste batzuk bertsoz. Digestoa oso luzea zenez gero, beste modu batera jardun behar zen; horrenbestez, ahaleginak egin ziren irudien indarraz baliatu eta bertara bildutako gaiak ezagutarazteko. Johannes Bunoren Memoriale iuris civilis romani lana 1673an argitaratu zen; lan hori izan zen, hain justu ere, harako ahaleginik kontuzkoena, bertan Digestoko liburu guztien gaiak azaltzen baitziren grabatu xeheen bitartez.
2015
‎39). Are gehiago, ohiko telebistako bideoek ez bezala, idatzizko hedabideetako bideoek testua dute lagungarri, gehiago ala gutxiago, eta horrek ezinbestean, beste modu batean jardutea dakarkie. Cebrianek bideoez egin zuen sailkapenetik asko aldatu da bideogintza, ez bakarrik aldaketa teknikoek hala eragin dutelako.
‎Egiturak erdaraz egiten du, erdaraz egin dezagun egituratzen gaitu. Hartan, asmoa behar dugu, eragin horretan eten bat sortzeko eta beste modu batera jarduteko. Asmoak tamainakoa behar du, korronte kontra jotzeko adinakoa.
2018
‎Norberaren baitako jabetzaren testuinguruan, nahasgarria izan liteke, trukeaz? aritzea; kontratuaren teoriak, izan ere, mendekotasunaren bitartez gizarte harremanak sortzeko modu batez dihardu nagusiki, eta ez trukeaz. Jakina, trukea ere tartean dago, baina modu berezi batean ulertzen da hor trukea (edo zehatzago esanda, bi trukeak).
2023
‎Eskolan darabilten formula azaldu du Susperregik: " Saiatzen gara ikasgela guztietan bi irakasle egon daitezen, horrek aukera ematen digulako beste modu batera jarduteko: askoz errazagoa da arreta pertsonalizatzea".
‎Zuzendaritzatik bultzatuta, ikasturte hasieran bermatzen da antolaketa hau, eta zeregin honetarako, eskolan gauden aholkulariaz eta bi PTez gain [hezkuntza premia bereziren bat duten ikasleak lagundu ohi ditu Pedagogo Terapeutikoak], ikastetxeko baliabideak antolatuz hirugarren PT bat perfilatzen dugu. Helburua da bi irakasle izatea ikasgelan ahalik eta denbora gehien, horrek aukera ematen dizulako beste modu batera jarduteko: askoz errazagoa da arreta pertsonalizatzea, edozein unetan taldetxo bat edo ikasle bat aparte hartu eta lanketa bat egitea…
‎Nolanahi ere, beharrezkoa da arretaz begiratzea ‘nola’ gauzatzen den lankidetza; hots, berariaz diseinatu behar dira lankidetzaren prozesua eta egitura, eta kontrol mekanismoak ezarri lankidetzak nola funtzionatzen duen aztertzeko eta moldaketak egiteko. Lankidetza erraza eta arina izango dela uste izateak lankidetza gaizki ateratzea ekar dezake, eta, beste modu batera jardunez gero, eragin handia lor daiteke.
‎Zenbait unetan birtualtasunak presentzialtasuna ordezkatu badu ere, beste batzuetan continuum baten gisara agertzen zaizkigu, eta mugimendu zein kolektiboak batetik besterako dantzan ikusten ditugu. Azkenik, beste hainbatetan elkarrekin ere aurkitu ditugu; hots, modu batean jarduteak ez du halabeharrez bestea ordezkatu. Beraz, aurrera begirako galderak eta bideak irekitzen dizkigute emaitzok.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia