2011
|
|
Lana egiteko gunea eta instalazio elementuak identifikatutakoan, eta beste
|
modu
batera jarduteko funtsezko arrazoirik ez badago, honako prozesu hau bete behar da. Prozesuak elkarren segidako bost aldi ditu:
|
2013
|
|
Horren ondorioz, laburpen txikiak zabaldu ziren, zuzenbide horren oinarrizko atalak jendearengan hurbiltzeko, Erakundeak batik bat, baita ikasleei halakoak buruz ikasten laguntzeko; laburpen horietako batzuk aforismoen bitartez idatzi ziren, eta beste batzuk bertsoz. Digestoa oso luzea zenez gero, beste
|
modu
batera jardun behar zen; horrenbestez, ahaleginak egin ziren irudien indarraz baliatu eta bertara bildutako gaiak ezagutarazteko. Johannes Bunoren Memoriale iuris civilis romani lana 1673an argitaratu zen; lan hori izan zen, hain justu ere, harako ahaleginik kontuzkoena, bertan Digestoko liburu guztien gaiak azaltzen baitziren grabatu xeheen bitartez.
|
2015
|
|
39). Are gehiago, ohiko telebistako bideoek ez bezala, idatzizko hedabideetako bideoek testua dute lagungarri, gehiago ala gutxiago, eta horrek ezinbestean, beste
|
modu
batean jardutea dakarkie. Cebrianek bideoez egin zuen sailkapenetik asko aldatu da bideogintza, ez bakarrik aldaketa teknikoek hala eragin dutelako.
|
|
Egiturak erdaraz egiten du, erdaraz egin dezagun egituratzen gaitu. Hartan, asmoa behar dugu, eragin horretan eten bat sortzeko eta beste
|
modu
batera jarduteko. Asmoak tamainakoa behar du, korronte kontra jotzeko adinakoa.
|
2018
|
|
Norberaren baitako jabetzaren testuinguruan, nahasgarria izan liteke, trukeaz? aritzea; kontratuaren teoriak, izan ere, mendekotasunaren bitartez gizarte harremanak sortzeko
|
modu
batez dihardu nagusiki, eta ez trukeaz. Jakina, trukea ere tartean dago, baina modu berezi batean ulertzen da hor trukea (edo zehatzago esanda, bi trukeak).
|
2023
|
|
Eskolan darabilten formula azaldu du Susperregik: " Saiatzen gara ikasgela guztietan bi irakasle egon daitezen, horrek aukera ematen digulako beste
|
modu
batera jarduteko: askoz errazagoa da arreta pertsonalizatzea".
|
|
Zuzendaritzatik bultzatuta, ikasturte hasieran bermatzen da antolaketa hau, eta zeregin honetarako, eskolan gauden aholkulariaz eta bi PTez gain [hezkuntza premia bereziren bat duten ikasleak lagundu ohi ditu Pedagogo Terapeutikoak], ikastetxeko baliabideak antolatuz hirugarren PT bat perfilatzen dugu. Helburua da bi irakasle izatea ikasgelan ahalik eta denbora gehien, horrek aukera ematen dizulako beste
|
modu
batera jarduteko: askoz errazagoa da arreta pertsonalizatzea, edozein unetan taldetxo bat edo ikasle bat aparte hartu eta lanketa bat egitea…
|
|
Nolanahi ere, beharrezkoa da arretaz begiratzea ‘nola’ gauzatzen den lankidetza; hots, berariaz diseinatu behar dira lankidetzaren prozesua eta egitura, eta kontrol mekanismoak ezarri lankidetzak nola funtzionatzen duen aztertzeko eta moldaketak egiteko. Lankidetza erraza eta arina izango dela uste izateak lankidetza gaizki ateratzea ekar dezake, eta, beste
|
modu
batera jardunez gero, eragin handia lor daiteke.
|
|
Zenbait unetan birtualtasunak presentzialtasuna ordezkatu badu ere, beste batzuetan continuum baten gisara agertzen zaizkigu, eta mugimendu zein kolektiboak batetik besterako dantzan ikusten ditugu. Azkenik, beste hainbatetan elkarrekin ere aurkitu ditugu; hots,
|
modu
batean jarduteak ez du halabeharrez bestea ordezkatu. Beraz, aurrera begirako galderak eta bideak irekitzen dizkigute emaitzok.
|