Emaitzak: 5
2021 | ||
Haien ikastetxeetako liburutegiak duen garrantziaz eta betetzen duen funtzioaz oso kontziente izateaz gain, zenbaitetan, ondo hornituta eta prestatuta daudela azaltzen dute parte hartzaile batzuek (HIR1, AIR1, BIR1). Kasu batzuetan, gainera, liburutegiaz aparte, irakurketa gune libreak ere izaten dituzte ikastetxeetan kuxinekin, irakurgai desberdinez hornituta, nahi duten moduan eserita ikasleek | modu askeagoan irakurketarako bestelako espazioak eta giroak izan ditzaten (AIR1). Elkarrizketatu honek, aldiz, beste zenbaitek ez bezala, horrelako espazioek askeak izan behar dutela aldarrikatzen du, nolabait, ohiko pedagogiatik eta arautzetik at. BIR1 ere bide beretik mintzatzen da: | |
Zehazten duenaren arabera, bi irakasle mota daude prestakuntza beharrari dagokionez: errezeta zehatzagoak behar dituzten profesionalak, bata, eta | modu askeagoan ibiltzea gustatzen zaienak, bestea. Egia da errealitate hori modu sinple samarrean deskribatzea dakarrela horrek eta ez duela gaiak duen konplexutasuna irudikatzen, baina egia da, halaber, bi joera nagusi antzeman daitezkeela horretan. | |
Bi aste hauetan espazioaren kudeaketa desberdina izango da taldearen egitura aldatuko den neurrian. Hartara, liburutegiko (edo proposamena aurrera eramaten den lekua) espazio diferenteak | modu askean erabili dituztela esango zaie, euren sorkuntzarako ahalik eta erosoen nahiz eraginkorren egon daitezen. Bestetik, ohar garrantzitsu bat: | |
Halaber, material dinamikoa izateko sortu da; hau da, konfiantzazko eta segurtasunezko giroan eta | modu askean ikasleari iritziak trukatzeko, emozioak partekatzeko, hitz egiteko, adierazteko, argudiatzeko edo sortzeko aukera eman nahi dio. Izan ere, elkarrekintzak garrantzi berezia izango du, literatura eta pentsamendua elkarrekin eraiki nahi delako, modu sozial eta kolektiboan iritsi nahi delako pertsonaren garapenera. | |
Lehenik eta behin, balorazioak egingo ditugu, baina ikaskideen ekarpena errespetatuz eta epaitu gabe ekarpena egingo zaiola gogoraraziko diegu. Balorazioak | modu askean egingo dira, baina elkarrekintza bideratzen laguntzeko eta balorazio horiek ahalik eta esanguratsuenak izateko, aurreko saioan proposatu zen galderen zerrenda oinarri hartuta, ondoko galderak proposatuko zaizkie. Hitza denei zabalduko zaie, baina helburua ez da denek parte hartzea, eta hainbatek parte hartuta nahikoa izango da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
modu | 5 (0,03) |
Lehen forma
modu | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
modu aske | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
modu aske egin | 1 (0,01) |
modu aske erabili | 1 (0,01) |
modu aske ibili | 1 (0,01) |
modu aske ikasle | 1 (0,01) |
modu aske irakurketa | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |