Emaitzak: 8
2002 | ||
Komunikazio prozesuan, igorleak egia esan ordez gezurra esanda eskuratu gura | lukeen helburua jotzen dugu gezurraren ziotzat. Mezua osatzen duten zeinuenmanipulazioaren bitartez bideratzen du gezurra igorleak hartzailearenganaino. | |
2003 | ||
Agintariek jarraitu beharreko norabidea mugatuko | lukeen helburu orokor horibehin finkatuta dagoenean eta azpiegituren arlora itzuliz, erabili direnbaliabideak urriak direla izan behar dugu kontuan: alde batetik, finantzabideakmugatuak daude, eta, bestetik, lurraldeak eta ingurumenaren defentsak ere bestemuga garrantzitsua osatzen dute. | |
2009 | ||
Eurobaskeko idazkari nagusi Juan Jose Alvarez aritu zen moderatzaile lanetan. Alvarezek nabarmendu zuen orain arte kanpainak porrot egin duela izan | lukeen helburu nagusian, alegia, hautesleen interesa piztean. Izan ere, moderatzaileak gogorarazi zuenez, Europako 250 milioi biztanlek uko egin diezaiokete igandean bozkatzeari, inkestek hala iragarri dutelako. | |
Bilatzen dena da, hizkuntza aniztasunaren testuinguruan, alde batetik, herritar orori hizkuntzak ikasi eta erabiltzeko aukera ematea, eta, bestetik, hizkuntzen arteko oreka eta berdintasun sozial behar bestekoa eta iraunkorra ahalbidetzea, kohesio soziala sendotuz. Horra herri aginteen hizkuntza politikak goiburu | lukeen helburu bikoitza, eta helburu horretara hurreratzeko balioaren arabera finkatu genuke hizkuntza politiken bidezkotasuna eta eraginkortasuna. | |
2010 | ||
Esan daiteke Eracusaldiac> obraren hiru liburukien bidez, obraren egileak ia urte guztiko jai eta misterioak jorratzen dituela, eta ia urte guztirako balioko lukeen plangintza oso bat dakusagula. Modu honetan konfirmatuko litzateke, neurri batean behintzat, obrak | lukeen helburua: beste apaiz batzuei laguntzea predikazio lanetan, eta horrela haiei eskua libre uztea eta asti gehiago izatea beste eginkizun batzuei ekiteko: | |
Europako Erreferentzi Marko Bateratuaren arabera, edozein hiztunek izan | lukeen helbururik funtsezkoena komunikatzea da, horretarako komunikazio gaitasunaz gain, hiztunak bestelako gaitasun orokor batzuk izan lituzke, hizkuntzatik at daudenak. | |
2015 | ||
–al dabenak al daben euskera garbijenaz argitaratzen badoguz irakurgei ta ipuin onak, beteko dogu euskera maitia garbitzeko ta zabaltzeko daukagun egipidia?. Horra hor bete nahi | lukeen helburua. Halaber, xede moralizatzailea duen kontakizuna da,, irakurgei ta ipuin onak? | |
2018 | ||
Erabaki arriskutsuak hartzea Gambetti eta Giusberti k (2009) erabili zuten Morrongiello eta Matheis en (2004) Risk taking Taskprobaren egokitzapenarekin aztertu genuen. Proba hori eguneroko 12 egoera arriskutsuz osaturik dago, non umeak bi aukeraren artean (bat segurua eta bestea arriskutsua) hautatu | lukeen helburua lortu ahal izateko. Egoera horiek 1 etik (erabaki guztiz segurua) 10 era (erabaki guztiz arriskutsua) ebaluatzen dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
lukeen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Uztaro | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan helburu | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan helburu jo | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |