Emaitzak: 5
2015 | ||
Aberria geure aberria da, baina, tira, ez da hainbesterako ere. Guri horixe egokitu zaigu, eta Koldok erakusten duen grina hori, oso literarioa den arren, gainetik kendu | lukeela uste dut. Literatura kendu egin luke toki horretatik, eta, egia esan, noizbait kendu ere egingo duela uste dut. | |
2021 | ||
Edonola ere, formazioak irakas jarduna ardaztu | lukeela uste du IE2 k eta irakasle ikertzailearen irudia indartu, lifelong learning edo etengabeko prestakuntzaren bidetik. Halaber, arrakala nabarmena ikusten du teoriak esaten duenaren eta gelako errealitatearen artean, eta horri aurre egiteko baliabideak behar direla dio: | |
haien errealitatea eta emozio propioak ezagutzeko, eta hortaz, bere burua ere autoezagutza ariketa gisa. Eta, horrek aurreko azpiatalean zehazten zen moduan, balio etikoak azaltzeko funtzioarekin harremana | lukeela uste dute IEE1 ek zein LIR3 k, nahiz eta horri didaktismoan erortzeko arriskua ikusten dion GE1 ek. Baina, nork bere burua eta inguru hurbila ezagutzeaz gain, garapen kolektibotik garapen pertsonalerako bidean jarriz, gizartea eta bere bilakaera ere ezagutzeko beharraz mintzatzen da AIR1, eta horretan literaturak egiten duen ekarpena, akaso, beste ikuspegi batetik: | |
IE6 k, BE1 ek, LIR3 k edo IIR2 k berak nerabeengandik hurbilen dagoen literaturatik hasteak lagunduko | lukeela uste dute, eta helburuen, adinaren eta gaitasunaren arabera, autore eta izenburu batzuk, edo beste batzuk, eta horien lanketa jakin bat, edo beste bat, proposatu. IE6k azaltzen duenez, helburua denean herria ezagutzea, hori ere badelako literaturak duen helburuetako bat, klasikoak eta autore kanoniko batzuk ere ezagutu behar dituzte; eta, helburua denean sortzailetzara bideratzea, agian, literatura mota hurbilago batera, errazagoa izan dakieken zerbaitera, jo daiteke, hurbilagoa delako, sortu behar dutenean beraiek imitatzeko gertuago egon litekeena. | |
Modu berean, talde anitzak sortzeko proposamenak egitea komeni da. Horrek ere motibazioan eragingo | lukeela uste dut. [...] Baina ekoizpen molde diferenteak eskaini behar zaizkie, bakoitzaren behar, aukera, interes edota gaitasunetara egokitzeko aukera emanez. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |