2010
|
|
lehenik lexikoa azalduko dugu, gero izen morfologia, ondoren aditz morfologia eta, azkenik, sintaxia. Atal horietako bakoitzaren akabuan, berariaz informazio mota hori
|
lortzeko
galderetatik at ikusi duguna ere azalduko dugu. Horrezaz gain, nahiz eta fonologiazko galdera zehatzik ez izan, aipatuko dugu jasotako erantzunetatik atera daitekeena.
|
2011
|
|
Beraz, espezialistek azpimarratzen dute kontuan hartu behar direla, balorazioa egiten denetik ohiko praktika psikiatrikora egokitzen den tratamendua erabakitzen den arte. Ohiko anamnesian gai horiei buruzko informazioa
|
lortzeko
galderak sartu lirateke. Norvegiako ikerlarien arabera, arrisku handieneko taldeak identifikatzeak lagundu egingo lieke medikuei etorkizunean, arazo psikiatriko larrienei aurrea hartzeko esku hartzeak egin baititzakete.
|
2012
|
|
Laboven eredua (1966), Borregorena (1981) eta Moya eta Garcíarena (1995). Gehienbat, dena den, hizkera erosoa, arrunta eta librea
|
lortzeko
galderak egin dira, herriko bizimoduaren gainekoak asko. Galdetegiaren bukaeran, elkarrizketa sozioetnografikoetan egin ohi den bezala, hizkuntza bera bihurtu da elkarrizketagai.
|
2013
|
|
Erabakia hartzeko, zientzialariek objektuak aztertu egin dituzte eta ahal den informazio gehien lortu. Horretarako, ongi behatu behar zaie objektuei, informazioa
|
lortzeko
galderak egin behar dituzte eta erantzun posibleak, hipotesiak, proposatu; horixe egiten dute, hain zuzen, ikertzaileek. Horrela bada, argazkiko ostraka (idatziak dituen zeramika zatia) aztertuko duzue, bikoteka jarrita.
|
2014
|
|
Elkarrizketa gidatua izanda eta gidoiaren helburua elkarrizketatzaileen eta elkarrizketatuen arteko solasaerraztea eta elkarrizketatuen datuak eskuratzea izan da. Elkarrizketa egilea etalekukoa bakarrik egotea bilatu da, eta hala gertatu da ia elkarrizketa guztietan.Hizkera erosoa, arrunta eta librea
|
lortzeko
galderak egin dira, norberaren eta herrikobizimoduaren gainekoak. Elkarrizketa soziolinguistikoetan egin ohi den bezala, gaiorokorragoetatik hasi gara (jaiolekua, bizilekua, eskola, lana...) eta iritzia eskatzenduten galderak bukaerarako utzi ditugu (aukera izanez gero, non bizi nahiko luketen, herria nola hobetuko luketen, hikari buruzko iritzia...).
|
2016
|
|
Mikel Zalbideren txostenari iruzkinak" izeneko testuak ondokoak jorratzen ditu: batetik, euskal hiztunaren definizioan sakondu du; bestetik, erabilera aitortua eta kale neurketaren erabilera alderaketa jorratu du; erabilera indizea
|
lortzeko
galderari eutsi dio jarraian; analisi geoterritoriala izan du hizpide segidan; eraginkortasun indizea ondoren; eta euskal hiztunaren ezaugarri eta joera batzuei erreparatu die amaitzeko.
|
|
1.Euskal hiztunaren definizioari. Zer da" euskal hiztuna, eta zer ez" 2.Erabilera aitortua eta Kale neurketaren erabileraren alderaketari, 3.Erabilera indizea
|
lortzeko
galderari, 4.Analisi geoterritorialari, 5.Eraginkortasun indizeari, eta, 6.Euskal hiztunen ezaugarri eta joera batzuei • Hitz gakoak: euskal hiztuna, kale neurketa, erabilera indizea, analisi geoterritoriala, adintarteak, solas taldeak.
|