Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2005
‎Ikastetxe barruko zein kanpoko antolaketa elementu horiek guztiak koordinatu beharra dago erakundearen funtzionamendua egokia izateko. Ikastetxean koordinazio egokia lortzea oso zaila da, elementu eta esparru ugari eta konplexuekparte hartzen dutelako. Dena den, lehen aipaturiko elementuak kontuan hartzeaezinbestekoa da ikastetxearen funtzionamendua hobetzeko.
2007
‎Zentzu horretan, sistema ekologikoen kasua aipa genezake, kontrolagarritasunik eza nabarmenen egiten den egoeraren adibide gisa: emisiokutsatzaile globalen inguruko ziurgabetasuna adibidez oso handia da, ondorioennondik norakoen gaineko ezagutza fidagarria lortzea oso zaila baita, sistema globalekologikoen konplexutasuna eta izaera irekia direla-eta (Hansson 1996: 379).
2009
‎Kualifikatutako lanpostu bat lortzea oso zaila da beraientzat legearen berarengatik, titulazioa homologatzeko beharrarengatik eta baita profesionalki birziklatzeko beharrarengatik ere. Zentzu horretan, ikus daiteke prestakuntzak ez duela betilanpostu ona ekartzen; Ekialdeko europarrek nahiz eta ikasketa maila altua izan, erdia langabezian dago.
2010
‎Hasteko lan merkatua oso txarto dago, langabezia izugarri hazi da eta enplegua mantentzeko zortea izan dutenaskok ere errenta galera nabarmenak eduki dituzte. Bestalde finantza krisia delaeta, kreditu errazeko garaia historiara pasatu da, kredituak lortzea oso zaila bihurtuda bankuek iturria erabat itxita daukatelako. Eta azkenik, aberastasun efektuaerabat eta bat batean pasatu zaigu.
2011
‎Hizkuntza txikia indarberritzeko prozesuan goi mailako edo goiko esparruko botereguneetan eragiten hasi aurretik, etxeko esparruan eragitea iradokitzen du Fishmanek. Izan ere, botere esparruak sarritan komunitate txikiaren eskuetatik kanpo egoten dira eta haien kontrola lortzea oso zaila izan daiteke, hori aldaketa demografiko, juridiko eta politiko handien menpe egon baitaiteke.
2015
‎Metodo gainbegiratuetan oinarritutako estrategia arrakastatsuagoa (Pang et al., 2002), (Chaovalit etaZhou, 2005) eta literaturan erabiliena bada ere, sistema komertzial askoren nukleoa polaritate lexikoekosatzen dute. Izan ere, sailkatzaile automatikoak entrenatzeko behar diren datuak domeinu eta hizkuntza ezberdinetan lortzea oso zaila da. Bestalde, lexikoak estrategia gainbegiratuarekin konbinatuz geroemaitzak hobetu daitezkeela frogatu da (Wilson et al., 2005).
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia