Emaitzak: 6
2005 | ||
Ikastetxe barruko zein kanpoko antolaketa elementu horiek guztiak koordinatu beharra dago erakundearen funtzionamendua egokia izateko. Ikastetxean koordinazio egokia | lortzea oso zaila da, elementu eta esparru ugari eta konplexuekparte hartzen dutelako. Dena den, lehen aipaturiko elementuak kontuan hartzeaezinbestekoa da ikastetxearen funtzionamendua hobetzeko. | |
2007 | ||
Zentzu horretan, sistema ekologikoen kasua aipa genezake, kontrolagarritasunik eza nabarmenen egiten den egoeraren adibide gisa: emisiokutsatzaile globalen inguruko ziurgabetasuna adibidez oso handia da, ondorioennondik norakoen gaineko ezagutza fidagarria | lortzea oso zaila baita, sistema globalekologikoen konplexutasuna eta izaera irekia direla-eta (Hansson 1996: 379). | |
2009 | ||
Kualifikatutako lanpostu bat | lortzea oso zaila da beraientzat legearen berarengatik, titulazioa homologatzeko beharrarengatik eta baita profesionalki birziklatzeko beharrarengatik ere. Zentzu horretan, ikus daiteke prestakuntzak ez duela betilanpostu ona ekartzen; Ekialdeko europarrek nahiz eta ikasketa maila altua izan, erdia langabezian dago. | |
2010 | ||
Hasteko lan merkatua oso txarto dago, langabezia izugarri hazi da eta enplegua mantentzeko zortea izan dutenaskok ere errenta galera nabarmenak eduki dituzte. Bestalde finantza krisia delaeta, kreditu errazeko garaia historiara pasatu da, kredituak | lortzea oso zaila bihurtuda bankuek iturria erabat itxita daukatelako. Eta azkenik, aberastasun efektuaerabat eta bat batean pasatu zaigu. | |
2011 | ||
Hizkuntza txikia indarberritzeko prozesuan goi mailako edo goiko esparruko botereguneetan eragiten hasi aurretik, etxeko esparruan eragitea iradokitzen du Fishmanek. Izan ere, botere esparruak sarritan komunitate txikiaren eskuetatik kanpo egoten dira eta haien kontrola | lortzea oso zaila izan daiteke, hori aldaketa demografiko, juridiko eta politiko handien menpe egon baitaiteke. | |
2015 | ||
Metodo gainbegiratuetan oinarritutako estrategia arrakastatsuagoa (Pang et al., 2002), (Chaovalit etaZhou, 2005) eta literaturan erabiliena bada ere, sistema komertzial askoren nukleoa polaritate lexikoekosatzen dute. Izan ere, sailkatzaile automatikoak entrenatzeko behar diren datuak domeinu eta hizkuntza ezberdinetan | lortzea oso zaila da. Bestalde, lexikoak estrategia gainbegiratuarekin konbinatuz geroemaitzak hobetu daitezkeela frogatu da (Wilson et al., 2005). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 6 (0,04) |
Lehen forma
lortzea | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu oso | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu oso zail | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |