Emaitzak: 8
2004 | ||
–Aurrerapenak garraiobide guztietan aplikatzea, ez bakarrik ibilgailu pribatuan. Helburu horiek | lortzea erronka handia da automobilgintzarentzat. George Eads ekonomialariak, WBCSDren aholkulariak, ohartarazi du konponbideek gaur egungoez oso bestelako ibilgailuak fabrikatzera behartu lezaketela. | |
2010 | ||
Iraunkortasun globalera iristeko, pobreenen kontsumomailak hazi egin behar du eta, aldi berean, aztarna ekologiko globalak murriztu. Hori | lortzea erronka zaila da egiaz; politika, erakunde eta jardueren esparru guztietan aldaketa garrantzitsuak egin behar dira horretarako. | |
2015 | ||
Ikastetxearen digitalizazioaren abantailak eta baldintzak Irudia: EHR Hezkuntza berri hori errealitate bihur dadin | lortzea erronka bat da inguruko eragile guztientzat: bai gobernu taldeek eta hezkuntza ministerioek, bai irakasleek eta ikasleek zeregin berria izango dute errealitate horretan. | |
2020 | ||
Pertsona heldu osasuntsu batentzat potasioa hartzeko gomendioak egunean 3.500 mg badira, hipertentsioa duten pertsonentzat 4.700 mg gomendatzen da, baldin eta beste osasun arazorik ez badute; izan ere, potasioa kaltegarria izan daiteke giltzurrun gaixotasun bat dutenentzat, eta sendagai batzuetan ere eragin dezake. Kopuru horiek dietarekin | lortzea erronka bat da, mineral horren beharrak asetzeko ahaleginak egin behar baitira. Hauek dira kopuru handieneko elikagai batzuk: | |
2021 | ||
Funtsezkoa izanen da datozen urteotan ikastetxe eta bertzelako eragileekiko lankidetzan sakontzea, euskara ardatz duen kohesio soziala lantzea eta | lortzea erronka kolektiboa baita, Bortzirietako hizkuntza eta kultura aniztasunak dakartzan aberastasuna aitortu eta balioetsita betiere. | |
Mugimendu sozialaren berrindartzetik etortzen ahal da harrera eta aniztasun gaietan beharrezkoak diren bultzada eta aliantza berriak, eta, harrera instituzionalaren osagarri izanen den harrera soziala aktibatu eta indartzea. Berebat, elkarlanaren sendotzeaz ari garela, funtsezkoa izanen da datozen urteotan ikastetxe eta bertzelako eragileekiko lankidetzan sakontzea, euskara ardatz duen kohesio soziala lantzea eta | lortzea erronka kolektiboa baita, Bortzirietako hizkuntza eta kultura aniztasunak dakartzan aberastasuna aitortu eta balioetsita betiere. | |
Adibidez, sei kamerekin grabatzen diren futbol partida batetik jasotzen den informazio guztiari erabilera emateko. Hori | lortzea erronka metodologiko handia da. Hori interesatzen zaigu guri: | |
2023 | ||
Legealdirako erronkak zerrendatu ditu ondoren Arabako ahaldungai nagusiak. Besteak beste, garapen «bidezkoagoa» eta «orekatuagoa» | lortzea erronka globala dela azaldu du, eta hor kokatu du industriaren «eraldaketa» egitea. Fiskalitateari dagokionez, azpimarratu du «adostasun politikoa» beharrezkoa dela erreforma fiskala egiteko, eta konpromisoa hartu du fortuna handiko zergari lotutako araua egiteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 8 (0,05) |
Lehen forma
lortzea | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
plaentxia.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu erronka | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu erronka bat | 2 (0,01) |
lortu erronka kolektibo | 2 (0,01) |
lortu erronka global | 1 (0,01) |
lortu erronka handi | 1 (0,01) |
lortu erronka metodologiko | 1 (0,01) |
lortu erronka zail | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |