Emaitzak: 7
2001 | ||
b) Hizkuntzaren helburua elkarreragitea baldin bada, zer esanik ez, norberarenlehen hizkuntzan trebatzerakoan nahiz bigarrena irakasterakoan elkarreragitekoahalmena | lortzea edota garatzea izango da planteamendu pedagogiko, proposamen didaktiko, metodo, jarduera eta urrats guztien noraezeko jomuga. Nolanahiere, hiztunak testuen bidez soilik ahal du erabili hizkuntza helburuak lortzekomoduan. | |
2005 | ||
Aplikatu beharreko hirigintza legeriaren arabera hirigintza aprobetxamenduak transferitu ahal izateko beharrezkoa denean aldez aurretik baimena izatea, lizentzia berezia | lortzea edota transferentziei buruzko administrazio erregistroetan horren aipamena egitea, baimen edo lizentziok lortu edo inskripzio egokia egin da, eskualdaketa edo banaketa Jabetza Erregistroan sartu ahal izateko. | |
2011 | ||
–Ikuspegi honen arabera, ahuldutako hizkuntza indarberritzeak zera esan nahi du: hizkuntza horrek egungo hiztun taldeetan bizirik jarrai dezan | lortzea edota, jarraipen bide hori eten egin bada, hizkuntza hori berriro ere belaunez belaun ama hizkuntza gisa transmititu dadin segurtatzea. Soziologo askorentzat, hortxe dago gakoa: | |
2012 | ||
Aurtengo maiatzaren hasieran galdu zuen Lopez lehendakariak PPren babesa eta, beraz, kargura iristeko eduki zuen sostengu bakarra. Une hartan, koherentzia politikoak eskatzen zuen legebiltzarreko beste talderen batekin itun iraunkorra | lortzea edota hauteskundeak deitzea. Lehendakariak ez zuen horrelakorik egin nahi izan eta, azkenik, derrigortuta ikusi omen du bere burua, nahiz eta inork ez dakien zer aldatu den maiatzetik hona. | |
2014 | ||
egoera ezberdinetan dauden hizkuntzak berdin tratatzea ez da zilegi, eta hizkuntza gutxiagotuaren zaintza onuragarri da hizkuntza handientzat ere. Maila subjektiboan, beharrezkoa da atxikimendua | lortzea edota sendotzea, hizkuntza ohituren aldaketan trebatzea, eta diskurtso berri erakargarriak sortzea. | |
2022 | ||
Ezta Eusko Jaurlaritzari egindako transferentziekin ere. Izan ere, euskal preso gehienentzako ezinezkoa da kartzelatik ateratzeko baimenak | lortzea edota askatasuna lortzea zigorraren hiru laurdenak bete ostean. Salbuespen legedia aplikatzen diete oraindik. | |
Soldata txarrak, etxeko lanen lan karga eta sozialki isolatzea, politikoki oraindik ere subjektu ez gai gisa sozializatzea edota indarkeria matxista forma ezberdinak jasatea gure zapalkuntzaren ondorio dira, eta horiek guztiak modu bateratuan ulertu eta borrokatu behar ditugu. Emakume langilea bigarren mailako subjektu izateak funtzio garrantzitsuak betetzen ditu sistema kapitalistan, besteak beste, lan indar merkea | lortzea edota langile klasearen barruan erasoak eta zatiketak gauzatzea. Beraz, zapalkuntza estruktural hori gainditzeko beharrezkoa dugu gaur egungo sistema biolentoa gainditzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 7 (0,05) |
Lehen forma
lortzea | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Deustuko Unibertsitatea | 1 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Urola kostako GUKA | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu edota | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu edota askatasun | 1 (0,01) |
lortu edota garatu | 1 (0,01) |
lortu edota hauteskunde | 1 (0,01) |
lortu edota langile | 1 (0,01) |
lortu edota sendotu | 1 (0,01) |
lortu edota transferentzia | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |