Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 62

2011
‎Erreguladoreetan, oro har, irteeran lortu nahi dugun tentsioa baino 3 V handiagoa den bat aplikatu behar dugu.
‎18 Jakin ezazu zure autonomia erkidegoak edo udalak ba ote duen haurrei arreta emateko planik. Hala bada, identifika itzazu lortu nahi dituen helburuak, eta zerrendatu itzazu haiek lortzeko neurriak.
‎Hezkuntza esperientzia batzuek lortu nahi dute hezkuntza zentroak sartuta dauden komunitatearekin lotzea. Lurralde eremu jakin bateko, herria, hiria edo auzoa?
‎5.1 jardueraAdingabeak babesteko zentro bat bisitatzeaAzalpenaJarduera honetan, zuen inguruan dagoen adingabeak babesteko zentro bat bisitatu behar duzue.GarapenaJarduera hau garatzeko, zuen eragin eremuan dagoen adingabeak babesteko zentro bat hautatu duzue, eta zuzendaritzari bisitan joateko aukera eskatu diozue, zuen interesa zein den eta zer motatako informazioa lortu nahi duzuen azalduz. Baiezkoa ematen badizue, bisita programatuko duzue.Bisitaren aurretik, talde handian, gidoi bat idatzi behar duzue, informazioa lortu nahi duzuen gai garrantzitsuenei buruz.
‎5.1 jardueraAdingabeak babesteko zentro bat bisitatzeaAzalpenaJarduera honetan, zuen inguruan dagoen adingabeak babesteko zentro bat bisitatu behar duzue.GarapenaJarduera hau garatzeko, zuen eragin eremuan dagoen adingabeak babesteko zentro bat hautatu duzue, eta zuzendaritzari bisitan joateko aukera eskatu diozue, zuen interesa zein den eta zer motatako informazioa lortu nahi duzuen azalduz. Baiezkoa ematen badizue, bisita programatuko duzue.Bisitaren aurretik, talde handian, gidoi bat idatzi behar duzue, informazioa lortu nahi duzuen gai garrantzitsuenei buruz. Gai horietako batzuk hauek izan behar dute: Instalazioak eta funtzionamendua.Zentroko antolaketa dokumentuak.Protokoloak eta erregistroak.Esku hartzeko programak.Esku hartzean parte hartzen duten profesionalak.Dituzten arazo nagusiak.Bisitan, apunteak hartuko dituzue lortzen dituzuen informazioekin.Lortutako informazioarekin, adingabeak babesteko zentroei buruzko lan bat egin behar duzue, hirunaka.Lana behar bezala aurkeztua entregatu behar duzue.IraupenaBisitaren ostean, saio bat edo bi utz litezke lana egiteko.
‎Programa horien helburu nagusia da ezkontideek (bereziki emakumeek) diskriminaziorik ez jasatea enplegurako sarbidean, ezta hango parte hartzean ere, familiaren zama beren gain hartu behar izateagatik. Era berean, aldi batean familiako erantzukizunez arduratu ondoren lan merkatuan sartzen diren pertsonei beharrezko prestakuntza ematea lortu nahi dute.
‎9 Bilatu ezazu programa, proiektu edo ekintzaren bat familiari laguntzera bideratuta dagoena eta zu bizi zaren inguruan egiten dena. Deskriba itzazu, labur, lortu nahi dituen helburuak eta garatzen dituen ekintzak.
‎–Enpresaren identifikazioa. ...arteko komunikazio bideak zein diren identifikatuta, lan arriskuen prebentzioari dagokionez.. Produkzioaren antolaketa, enpresako prozesu teknikoei, praktikei eta antolaketa prozedurei dagokienez, betiere lan arriskuen prebentzioari begira.. Prebentzioaren antolaketa enpresan, aukeratutako prebentzio modalitatea eta ordezkaritza organoak identifikatuta.. Enpresaren politika, prebentzioaren arloan lortu nahi dituen helburuak eta xedeak, nahiz horretarako izango dituen giza baliabideak eta baliabide tekniko, material eta ekonomikoak.
‎Pazienteak parte hartzea lortu nahi badugu, lehenik eta behin, pazienteak zer dioen entzungo dugu. Une horretan, pazienteak erabilitako hitzei ez ezik hitzak esateko moduari ere erreparatu behar diogu.
2012
‎Irakurleei dagokienez, gure enpresarekiko zer egoera duten bereizi da; esate baterako, dokumentuaren hartzailearen, hartzaileak idazkian aipatutako gaiari buruz duen jakintzaren edo hartzailearengandik lortu nahi dugunaren arabera egokitu dugu idazketa.
‎Aditzea ez da gure entzumen zorroztasunari lotutako kontu biologiko hutsa. Besteekiko komunikazio ona lortu nahi baduzu, lehenik eta behin, entzutea eta aditzea bereizi behar dituzu. Aditzeko, hautematen ditugun soinuei jaramon egin behar diegu, eta hori nahitako egintza da.
‎Bezeroaren itxaropenak. Produktua erabilita bezeroak lortu nahi dituen onurak dira. –
‎Gogobetetze maila. Itxaropenen, alegia, bezeroek lortu nahi zituen onuraren, eta bezeroak egiaz hautemandako onuraren arteko erlazioa da.
‎AZKEN JARDUERAK 1 Aipatu eta azal itzazu, adibide baten bitartez, bezeroaren arretarako zerbitzuaren funtsezko funtzioak. 2 Adieraz ezazu zer helburu lortu nahi duten enpresek bezeroaren arretarako departamentuaren betebeharren artean, estatistikak egitea sartuta. 3 Defini itzazu bezeroaren arretarako zerbitzuaren antolakuntza erabakitzeko kontuan hartu behar diren faktoreak.
‎(HARTUKO DEN JENDE KOPURUA MUGATUA DA, OSTALARITZA ARAUARI JARRAIKI). OPARIREN BAT AGORTZEN BADA, BALIO BEREKO EDO HANDIAGOKO BESTE BAT EMANGO DA HAREN ORDEZ. a) Adieraz ezazu zergatik idatzi duten gutun hori eta nola lortu nahi duen erakuslearen interesa piztea. b) Zer iradokitzen dizu gutun horrek markaren nortasunari eta ematen duen enpresa irudiari buruz, c) Zer tonutan dago idatzia?
‎Espazio irekia izango da, eta haurrek aldi luzeak egingo dituzte bertan; beraz, leku goxoa izan behar du, erosoa, ongi pentsatutako altzariak eta materialak dituena, eta lortu nahi dugunerako egokia.
‎Helburu didaktikoen araberako materialak erabili behar dira, hau da, hezitzaileak argi izan behar du zer lortu nahi duen txokoan erabiltzen dituen materialekin, gero, helburuak lortzeko balio izan dioten ala ez eta aldatu behar diren jakiteko. Hezitzaileak materialen aurkezpen sinplea eta azalekoa egingo du, haurrengan jakin mina eta esploratzeko gogoa pizteko.
‎Iturri filosofikoak. Curriculumaren diseinua lortu nahi dituen helburuetatik abiatzen da. Xede horiek guztiak kontuan izatea, azken batean, gizon emakumearentzat egokiena denaren ideian laburtu behar dira.
‎Helburu orokorrek adierazten dituzte ikastetxeak, bere nortasun ezaugarriekin bat etorriz, bere buruari planteatzen dizkion helmuga edo xedeak. Ikastetxe gisa zer lortu nahi dugu, galderari erantzun behar diote.
‎Eskolarentzako helburu batzuk irudikatu, galdera honen arabera: Zer lortu nahi dugu eskola gisa. Ahal bada, bereizi helburu motak.
‎Galdetegia prestatzerakoan argi eduki behar dugu zer informazio lortu nahi dugun eta hori oso galdera zehatzetan islatu, ordenarik egokienari jarraituz. Orokorrenetik zehatzenera joango da, eta gairik arinenetik zailenera.
‎Zer lortu nahi dugu. Helburuak zehaztuz adierazi behar da.
‎Komeni da talde bilerak egitea (hiru hilean behin), hezitzaileek haurrekin egiten duten lanaren berri emateko. Gelaren antolamenduari buruzko alderdiak azal ditzakegu bilera horretan (espazioa, materialak, etab.), baita adin horietako haurren ezaugarriak eta lortu nahi ditugun helburuak ere. Garrantzitsua da giroa prestatzea elkarrekin gogoeta egiteko, eta familiei adieraztea bai batzuek bai besteek elkarrengandik ikas dezakegula eta horrek aberastu egingo gaituela.
‎– Lasai, zer lortu nahi dut? –.
‎– Eraginkortasun txikia jarrera eta portaera aldaketak lortu nahi dituzten programetan.
‎– Haur basatia. Nahi duena lortu nahi du beti, kexu agertzen da, berarentzat ezezaguna den giroaren barruan bere botereari eta nortasunari eusten saiatzen da.
‎Osasun hezkuntza, funtsean, gizabanakoen gainean jardutea da, haien portaerak aldatzeko asmoz. Oro har, gizabanakoengandik helburu hauek lortu nahi ditu: –
‎Bihotz biriketako bizkortzearen maniobrak zenbat eta jende gehiagok ezagutu, area eta bizi gehiago salbatu ahal izango dira. Anek lortu nahi dituen helburuak zehazten dirau. Helburu orokorra bat bateko heriotzak murriztea da.
‎Horrek asko errazten die ikaskuntza. Ondorioak eta itxiera. Funtsezko ideiak argi gera daitezen, Anek laburpen txiki bat egin du lantegiaren bidez lortu nahi zituen helburuen inguruan. Amaitzeko, ikasleei agur esan eta haien lankidetza eskertu die.
‎Zergatik da garrantzitsua? Interpreteak leku horri berezko zaizkion esanahiak ezagutu behar ditu, baita, aldi berean, haren galkortasuna eta hartzaileengan lortu nahi dugun jarrera hori lortzeko beste alderdi guztiak ere.
2013
‎Bizkotxo oso malgua lortu nahi badugu, 50 gramo azukreren ordez, 50 gramo glukosa erabil daitezke.
‎Bete mahuka bat, aho mutur lau edo kizkurrekoa (zer emaitza lortu nahi dugun), jarri labeko xafla batean silpat estalkia, eta hantxe ipini masatxoak.
‎Enpresa berez subjektu morala izateak ez dakar hura haren helburuak betetzeko hartzen diren erabakien erantzule bakarra izatea. Erabaki horiek hartzen dituztenak eta eginarazten dituztenak dira erantzule moralak; elkarte handietan, zuzendariak dira, eta, elkarte txikietan eta enpresa pertsonaletan, kudeatzaileak eta jabeak.1.1 > Enpresa pertsonen komunitate gisaElkarren artean antolatuta helburu komunak lortu nahi dituzten pertsonen elkarte bat da enpresa.Enpresa batek oinarrizko ezaugarri hauek izan behar ditu pertsonen komunitate bat izateko: Denek jokabide jakin batzuk betetzeko konpromisoa hartu behar dute.Beren artean eta kanpoko jendearekin komunikatu behar dute, eta balioak partekatu.Helburu komuna lortzeko jarduera jakin guztiak egin behar dituzte; horretarako, liderren batek erabakitako plani...
‎«Barne bezero»en teoriaEnpresako langileei bezeroei ematen diegun arreta eta zerbitzu maila bera ematean oinarritzen da.Barne marketinaLangileek enpresari buruz duten irudia indartzea helburu izanik, haiek enpresaren produktu eta zerbitzuekin eta filosofiarekin hobeto identifikatzea lortu nahi du, motibazioa hobetu eta enpresarekiko leialtasuna areagotuko direlakoan.
‎1.1 > > Jardunaren ebaluazioaren kontzeptuaJardunaren ebaluazioaren xedea da plangintza bat ezartzea, non bilduko baitira azken emaitzak (helburuak) eta adieraziko baitira nola gauzatu haiek (konpetentziak), betiere jarraipen etengabe eta sistematiko baten esparruan, eta langileen jarduna eta, beraz, erakundearen emaitzak hobetzeko helburuarekin.Hala, bada, zer lortu nahi dugun zehaztuko dugu, helburuak jarrita, eta nola lortuko ditugun adieraziko dugu, helburuak erdiesten lagunduko diguten konpetentziak ezarrita (6.1 irudia).
‎Nolakoa litzateke jardunbide egoki hori hedatzeko dokumentua. IZENA PortAventura UniversityJARDUERA ESPARRUA: Giza baliabideak Talentuaren kudeaketaESKAINTZAREN DESKRIBAPENAHelburuak langileak PortAventuraren arrakastaren funtsezko piezak dira, eta giza baliabideen sailak hau lortu nahi du ekintza horrekin: Trebakuntza eta espezializazio mailak areagotzea.Langileak enpresan geratzea eta leialtzea.Beren lana oso ongi egiten duten baina titulurik edo ikastaro ofizialik ez duten langileen lana eta gaitasunak aintzatestea.Enpresa barruko sustapena erraztea.Parkea hazi egin denez, lanpostu berriak betetzea.Garapena: formatu, iraupen, maila eta gai desberdinetako (denak turismoarekin eta ostalaritzarekin lotuak) trebakuntza programa bat egiten da urtero, dela PortAventuraren esparruetan, dela e learningen bidez, eta Rovira i Virgili Unibertsitatearen aintzatespen ofiziala du.
‎Gure merkataritza jardueraren filosofian oinarrituta, dekoratu behar dugun lokalari ondoena datorkion estiloa zehaztu dezakegu. Izan litezkeen dekorazio estiloak gustu pertsonalen araberakoak dira; hainbat estilismo edo eragin hartzen dituzte erreferentziatzat, zeinak egokitu edo elkartu egiten baitira lortu nahi dugun emaitzara iristeko.
2015
‎beti sortuko ditu hondakinak. Beraz, enpresa batek kudeaketa optimoa lortu nahi badu, industria hondakinen kudeaketa ere kontuan izan behar du.
2016
‎Pentazitateak ere emozioak hartzen ditu giza jokabidearen abiapuntutzat; emozioak kudeatzen eta bideratzen jakitea, hortaz, bizitzan arrakasta izatearen oinarri oinarrian dago. Hori dela eta, lortu nahi ditugun helburuak lortzeko emozioak kudeatzen jakin behar dugunez, haurtzaroan lantzen hasi beharreko kontu bati buruz ari gara.
‎Edozein komunikazio sistematan bezala, loturaren abiadura eta luzera alderantziz proportzionalak dira: gehieneko abiadura lortu nahi badugu, kableak ez du luzea izan behar, eta alderantziz.
‎Funtzionamendu hau lortu nahi dugu ISO loturen bitartez:
‎Zer da posizionamendua edo merkatu kokapena? Bezeroen pertzepzioan zer leku lortu nahi duen enpresa edo marka batek lehiakideen produktuen edo marken aldean.
‎Teoria honetan, gizakiaren beharrak eta desirak beroriek betetzeko premiaren arabera sailkaturik daude: piramidearen oinarrian behar fisiologikoak daude, hala nola jatea eta edatea; horiek aseta, gizakiak babesa eta segurtasuna bilatzen ditu; ondoren onarpen sozialaren motibazioa sortzen da, beste pertsona batzuekin elkartzeko eta haiekin parte hartzeko; gerora, gizartearen onespena lortu nahi du, eta, azkenik, autoerrealizazioa bilatzen du, piramidearen gailurrean.
‎Enpresek helburuak lortu nahi badituzte, informazioa behar dute ekintzak egoki planifikatzeko.
‎Helburuak ezartzea: zer lortu nahi duen aurreikustea eta horretarako marketin mixeko estrategiak planifikatzea
‎Saltzaileak produktuen onurei buruz hitz egingo dio bezeroari; produktuak probatzea lortu nahi du. AIDA ereduaren puntu zailena da, saltzailea produktuen gaineko interesa pizten saiatzen delako.
‎Eginkizun hori behar bezala betetzeko, liderrak baliabideak eskainiko dizkie saltzaileei beharrak eta nahiak asetzeko (prestakuntza, barne sustapenerako sistema?) eta desira horiek bultzatzen dituen enpresa, giroa sortuko du. Saltzaileen gaitasuna guztiz garatzea eta baliatzea lortu nahi du liderrak.
‎Lehiatzea (irabazi galdu). Langileak helburuak lortu nahi ditu, eta ez dago helburu horiek lortzea baino ezer garrantzitsuagorik berarentzat. Horregatik, kaltetuak egon daitezkeela kontuan hartu gabe, egin beharrekoa egiten du.
2017
‎Taldeko pertsona guztiek helburu amankomun bat lortu nahi du.
‎Horren eredu da larrialditako eta hondamenditako biktimen arretan ematen den diskordantzia: pertsona batek lortu nahi duenaren eta benetan egin dezakeenaren arteko aldea. Hortaz jabetzeak frustrazioa eragin dezake profesionalengan.
‎5 Zergatik uste du bezeroak behar duela diseinu bat? (zer bilatzen duen, zer lortu nahi duen?)
‎4·· Zer lortu nahi du Administrazioak enpresa berri sozietate mugatua sortuta?
‎Europar Batasuneko herrialde batzuetan saltzen hasi nahi dutenez, nazioarteko zenbait enpresarekin ari dira negoziatzen. Amaiak eta Mikelek inoiz ez dute salerosketarik egin nazioartean, eta Europar Batasunak emandako arauei buruzko informazioa lortu nahi dute.
‎6 Errepikatu prozesua lortu nahi duzun maila lortu arte.
‎Komunikazioetarako, protokolo propietarioak edo estandarrak aukeratu litezke. Azken urteetako joera orokorra protokolo estandarrak edo irekiak erabiltzea da, eta sektoreak hor lortu nahi du konbergentzia. Oinarrizko abantailen artean, oso ondo definitutako egitura bati erantzuten diote, ederki egituratua, eta, oro har, OSI ereduan oinarritua (txantiloi moduko bat, ISOk garatutako komunikazio txantiloiak sortzeko).
‎Laukizuzen automatikoa: honekin, tamainaz automatikoki aldatzen den bista muga zehaztu dezakezu (behar izanez gero) eredua eguneratu ondoren.Aukera hau erabiltzen da bista jakin batean geometria guztia erakutsi nahi duzunean.Bista muga zehazten duen ebakidura bista baten ebakidura lerro bat lortu nahi duzunean ere erabiltzen da.
‎Alderik aldeko zuloak ez dira gelditzen alderik aldeko aurpegia lehen aldiz ukitzean, baizik eta jarraitu egiten dute aurpegi hori zeharkatu arte.Zuloak behin baino gehiagotan ebakitzen badu alderik aldeko aurpegia, zuloak azken intersekziora arte jarraitzen du.Emaitza hori ez bada lortu nahi zenuena, zatitu dezakezu aurpegia soluzio kopurua mugatzeko.Alderik aldeko aurpegiak ez badu erabat ebakitzen zuloa, zabaldu egingo da, alboko aurpegiak sartzeko.
‎Alderik aldeko aurpegi bat behin baino gehiagotan ebakitzen duten alderik aldeko arekek soluzio bat baino eragin ditzakete.Alderik aldeko zuloak ez dira gelditzen alderik aldeko aurpegia lehen aldiz ukitzean, baizik eta jarraitu egiten dute aurpegi hori zeharkatu arte.Emaitza hori ez bada lortu nahi zenuena, zatitu dezakezu aurpegia soluzio kopurua mugatzeko.
‎– Arrastatu itzazu atzerakadaren hiru arrastatze kontrolagailuak, lortu nahi duzun erpin forma lortu arte.
‎Aukera hau erabiltzen jakiteko argibide errazak lortu nahi badituzu, kontsultatu ezazu oinarrizko eskala prozedura.
2018
‎Baso batetatik bi produktu aldi berean lortu nahi ditugunean bateraezintasunak sortu daitezke (ad: azienden larreratzea eta ehiza; zuhaitz erauzpena eta erabilera publikoa?).
‎Pazienteak parte hartzea lortu nahi badugu, lehenik eta behin, pazienteak zer dioen entzungo dugu. Une horretan, pazienteak erabilitako hitzei ez ezik hitzak esateko moduari ere erreparatu behar diogu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia