Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 30

2012
‎Hain zuzen, korrespondentzia komertziala enpresa arloko harremanak ezartzeko eta iraunarazteko ere erabiltzen da. Kasu horretan, mezua transmititzeaz gain, ekintza bat sustatu nahi dugu, eta, hortaz, irakurlearen arreta lortu behar dugun lehen fasetik.
‎Aurten, enpresek ehunka mila euroko inbertsioak egin dituzte paperezko informazioa kudeatzeko, biltegiratzeko eta gordetzeko zerbitzuak kanporatzeko edo metro karratu ugariko geletan zeuden espediente historikoak digitalizatzeko proiektuetan. Ez da ahaztu behar legezko betebehar guztiak areagotu egin direla eta gehiago areagotuko direla 14 urtetik beherakoen datuen kudeaketan; izan ere, konpainiek gurasoen edo tutoreen baimena lortu behar dute datu horiek kudeatzeko. Enpresek, gainera, erregelamendu berriak joan den igandetik bete beharrekotzat jotzen dituen segurtasun neurri berriak gauzatu behar dituzte.
‎Hortaz, elkarrizketatzaileak aldez aurretik prestatu behar ditu galderak, aukera guztiak pentsatuta. Era berean, elkarrizketatuak hausnarketa egin eta ondorio bat atera dezan lortu behar du.
‎hartzailea aurkezten diogun produktuaren garrantziaz konbentzitzea da helburua. Horregatik, irakurlearen arreta hasieratik lortu behar dugu.
‎Metodo horretan, ildo beretik ezagutza arlo guztiak lantzen dira, eta helburua ekintza praktikoa lortzea da. Haur Hezkuntzan zaila da erabiltzen, zeren ikasleek emaitza jakin batzuk lortu behar baitituzte eta zer emaitza lortu dituzten jakin behar dute; horregatik, ez dugu sakon aztertuko.
‎Halaber, txokoetan, jostailuak baino elementu erreal gehiago ipini behar dira. Materiala beti leku berean mantentzea lortu behar dugu, haurrak non aurkitu dezakeen eta non utzi behar duen jakin dezan. Gogoan izan txoko askotan erabil daitezkeen material birziklatuak daudela.
‎Adibidez, zer dugu hizkuntzari dagozkion aurkikuntzak izeneko tailerra egiteko? Lekuaren eta materialaren bidez, haurraren interesa piztea eta haurrak elkarrekin komunikatzea lortu behar dugu. Hizkuntza, jakina, haurraren garapen kognitiboaren ardatza da, eta haur eskolan etengabe erabiltzen da edozein egoeratan (haur oihalak aldatzen direnean, jateko orduan, kantatzen denean...), baina horrek ez du esan nahi haurrei beste aukera batzuk eman behar ez zaizkienik hizkuntzaren aldetiko jakin mina pizteko, elementu eta objektu berriak eskainiz.
‎Turismo jasangarriak, halaber, gogobetetze maila handia eman behar die turistei, eta haientzat esperientzia garrantzitsua izatea lortu behar du, jasangarritasunaren arazoez ohar daitezen eta haiengan praktika turistiko jasangarriak susta ditzan.
2013
‎Lan praktika sekzioan, kasu praktiko bat garatzen da: egin beharreko eragiketak deskribatzen dira, behar diren tresnak eta materiala zehazten dira, eta argazkiak erakusten dira, jarraitu beharreko urratsak adierazteko.Heziketa zikloa amaitzen duzunean lortu behar dituzun ikaskuntzaren emaitzak adierazten dituzte lan praktika horiek.
‎Kasu batzuetan, lana behar zuten zenbait pertsona kontratatu ziren, haien gaitasunak edo aurretiko ibilbidea kontuan hartu gabe; beste kasu batzuetan, berriz, lanaldi partzialean kontratatu dituzte langileak, haiek nahikoa irabaz dezaten irabazi asmorik gabeko erakundeetan boluntario gisa laguntzen jarraitu ahal izateko.Trebakuntza plan pertsonalizatuekin egiten da: denboraldi jakin batean egin behar dituen urratsak eta lortu behar dituen gaitasunak jartzen zaizkio langile bakoitzari. Plan horrek banakoaren interesak hartzen ditu kontuan.
‎Hainbat kontu azaldu zaizkio langile berriari: enpresaren kultura, lanpostu horretan lortu behar lituzkeen helburuak, egin dituen atazak, izango dituen baliabideak eta abar.Gaur egun, enpresa handi askok harrera ikastaroak egiten dituzte gai horiek guztiak jorratzeko. Beste enpresa batzuetan, norbait izendatzen da langile berriaren arduraduna izan dadin lehen egun horietan, eta gauzak azaldu eta zalantzak argitu diezazkion.
‎Informazioaren gardentasun horrek laguntzen du leku ezezagun batek bisitari orori eragiten dizkion beldur eta segurtasun ezak uxatzen, helmugarekiko eta enpresarekiko konfiantza handiagoa izaten eta, oro har, bidaiari buruzko iritzi orokor hobea izaten. Eta pozik gelditzen diren turistak berriz joaten dira helmuga jakin batera edo berriz jotzen dute enpresa horretara, eta horixe lortu behar dugu, bezeroak leialdu nahi izanez gero. Ikus dezagun nola eskuratzen den informazioa, unearen arabera:
2014
‎Lurrean egiten ditugun lan guztiek lurraren baldintzak hobetzea izan behar dute helburu; horretarako, emankortasuna sortu eta mantentzeaz gainera, sartutako landareek ondo hazteko behar dituzten baldintza egokienak lortu behar ditugu.
2015
‎Laborategiko lanaren emaitza zenbakizko datuen multzo bat izaten da normalean, eta, horien bidez, emaitza fidagarri bat lortu behar dugu, unitate egokietan adierazia. Batetik, lortutako datuen tratamendu estatistikoa egin behar dugu batezbesteko adierazgarria lortzeko eta kalkuluan egindako errorea zenbatesteko; bestetik, datuak neurrien nazioarteko SI sistemako unitateetan adierazi behar ditugu.
‎Pertsona horrek bere datuak ematea lortu behar duzu, gorabehera kudeatzeko, eta gogorarazi behar diozu legez behartuta dagoela datuak ematera.
2016
‎XXI. mendeko gizartekideak honako ezaugarri hauek izan behar ditu: emozioak kudeatzen jakin behar du, horrela garapen pertsonal eta sozial handiagoa lortuko baitu; autoestimua, autoezagutza eta autonomia pertsonala lortu behar ditu; besteekin era egokian erlazionatzeko estrategiak garatu behar ditu; besteek dituzten premiekiko sentikortasuna garatu behar du, eta, azkenik, trebea izan behar du gatazkak kudeatzeko estrategiak erabiltzen.
‎Arreta, Interesa, Desira eta Akzioa urratsetan oinarritzen den komunikazio eredua da. Eta modelo honen arabera, merkataritza komunikazioak kontsumitzailearen arreta lortu behar du lehenik, produktua badela jakin behar du kontsumitzaileak; gero, interesa piztu behar zaio produktua ezagutzeko; ezagutu ahala, erosteko desira sortu behar zaio; eta, azkenik, erosi, akzioa, egin behar du.Publizitate hedabidetako plangintza:
‎Ahalik eta informazio gehien lortu behar dute enpresek, salerosten dituzten lerro eta produktu guztiei buruz: izendapenak, hornitzaileak, formatuak, prezioak, mozkin marjinak, epe zehatz bateko salmentak?
‎Produktuak antzekoak izan arren, desberdinduak saltzen dira. Enpresak lehiazko abantailak lortu behar ditu lehiakideen eskaintzatik bereizteko.
‎Hots, enpresa batek arrakasta izango du, kontsumitzaileek enpresaren produktuak aukeratzen badituzte lehiakideenen ordez. Horregatik, enpresak abantaila lehiakorrak lortu behar ditu, eta, ondorioz, kontsumitzaileen eskakizunak ase.
‎Segmentazio estrategia hautatu ondoren, enpresak lortu behar du merkatu potentzialak aukera dezala haren eskaintza lehiakideenaren aurretik. Horregatik, garrantzitsua da zer posizionamendu landu produktuekin.
‎Zuzentarauak estatu kide batentzat, batzuentzat edo guztientzat izan daitezke. Horien bidez, estatu kideei emaitza bat lortu beharra ezartzen zaie, baina nola lortu behar duten esan gabe. Estatu bakoitzak askatasun osoz aukeratuko du helburu horiek nola lortu.
‎–EORI zenbaki bat lortzea. Europar Batasunean aduana jarduerak egiten dituzten ekonomia operadore guztiek EORI zenbaki bat lortu behar dute; haren bidez, zenbaki bakar batez identifikatu ahal izango dira Europar Batasun osoan. AEATen izapidetzen da.
‎– Esportatzaileak, aldeek adostutakoa edo eskakizun ofizialak kontuan hartuta, prestatu, izapidetu eta lortu behar duen dokumentu multzoa.
‎– Inportatzaileak, aldeek adostutakoa edo eskakizun ofizialak kontuan hartuta, prestatu, izapidetu eta lortu behar duen dokumentu multzoa.
‎Horretarako, prestakuntza planak definitu behar ditu enpresak. Prestakuntza planak definitzeko, kontuan hartu behar dira salmenta talde bakoitzaren ezaugarriak eta lortu behar dituzten helburuak.
2017
‎Andaluziako SDS enpresa bezero txartelak egiten ari da, bezeroek txartel horiek erabiltzeagatik abantailak etaa deskontuak izan ditzaten. Horretarako, txartela eduki nahi duten bezeroen identifikazioko datu pertsonalak lortu behar dituzte, eta, izaera pertsonaleko datuak babesteko legeak araututakoa betez, txartela eskur tzeko formularioetan informazio klausula bat gehitzeko eskatu die enpresa zuzendaritzak merkataritza saileko arduradunei.
‎3·· Enpresa batek Administrazioaren kontratista izan nahi du, etorkizunean administrazio kontratu baten esleipen prozeduran parte hartu ahal izateko. Gaiari buruzko informazioa eskatzean, adierazi diote lehenbizi Administra zioaren sailkapena lortu behar duela. Zer dokumentu aurkeztu behar ditu?
2018
‎Perituak pazientearen onespena lortu behar du, eta adierazi behar dio nork eskatu dion peritutza, zertarako eta zer titulu duen langintza horretan aritzeko. Pazienteak uko egin ahal dio peritutzari.
‎> Seinaleztapenaren printzipioak: hartzailearen arreta lortu behar dute; informazio argia eta interpretazio bakarrekoa eman, eta adierazitakoa betetzeko aukera erreala egon behar da.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia