Emaitzak: 7
2001 | ||
Pentsatzen badugu une batez, literatura beste arteekin lotuta agertu zaigu beti. Sinbolistentzat musika zen literaturaren ahaidea, hitzen soinuaren bidez, idazleek musikak zuen arintasuna, materia falta, izpiritualtasuna... | lortu behar zituzten. Abangoardiarentzat ikustekoak diren arte berriek izango dute indarra: | |
2011 | ||
Teorilarien ustez, itzultzerakoan beti galtzen da zerbait. Baliokidetasuna | lortu behar du itzultzaileak. Erraza esaten, gaitza egiten, baina. | |
2013 | ||
Erregimen berria estatu kolpe batez ezarri zen; hau da, legalitate eta legitimitatearen aurka. Biak, legalitatea eta legitimitatea, | lortu behar zituen. Errepublika garaiko legedia bertan behera utzita, legeeta erakunde ordenamendu berriaren bidez ezarri zuen legalitatea. | |
2021 | ||
" Literatura irakasten denean ere ikasketa esanguratsuak lortzea izan behar da helburua. Testu literarioen lanketek ulertzearen prozesua sustatzea | lortu behar dute, eta hortik abiatuta, ikaslea testua berreraikitzeko gaitzea. Horrela, ikasleak ikasi egingo du testuak ulertzen, informazioa modu partzial edo osoan gordetzen, laburtzen, beste batzuekin lotzen, baloratzen, edukiak askotariko egoeretara egokitzen... | |
Kontsumoa bera da aldatu den elementuetako bat; nola eta nondik kontsumitzen duten. Pantailak izugarri eragin digu, eta informazioa gaur egungo gazte batek nondik | lortu behar duen eta zer den fidagarria oso zail dauka jakiteko. [...] Ondorioz, horretatik harremantzeko moduak ere aldatu dira, komunikatzeko moduetan. | |
Arloari balioespenarekin lotutako zerbait da eta, beste zenbait elementuren artean, horrek ematen dio derrigortasuna. Gaztelaniako edota matematiketako irakasle batek dakienean helburu batzuk | lortu behar dituela, landu egin behar da, hori ez da baztertzen gaitegitik edota urteko plangintzatik. Gaztelania eta literatura arloan, adibidez, selektibitateari begirako obra jakin batzuk landu behar izaten dira, eta ondorioz, urteko plangintzatik ezin dira baztertu batetik, eta bestetik, nola irakatsi behar diren pentsatzen hasten gara, ea ze modu erakargarritan, edota ze hautaketa egin behar den ondoren gelara eramateko. | |
Horretarako balio du literaturak. Irakurtzen denean sortu egiten da, idatzi egiten da, eta hori da uste dudana | lortu behar dugula. Irakurtzen badugu, izan dadila interpretatzeko, izan dadila iraultza egiteko, izan dadila berridazteko". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lortu | 7 (0,05) |
Lehen forma
lortu | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Labayru | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
lortu behar | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lortu behar ukan | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |