Emaitzak: 8
2006 | ||
Susmoak susmo, erromatarrak hego ekialdeaz jabetu zireneko | lehen etapa honetan bi gertaera azpimarratuko genituzke: Graccurris en fundazioa (K.o. | |
2010 | ||
bezeroen atzemateko, triste landen hiri nagusietan (Bordele, Estrasburgo...) sortu ziren CDN antzokiak (Centre Dramatique National); izenak beti aldatzen dira, ez dakit nola deitzen diren orain, baina funtzio bera da. Paristik haratagoko | lehen etapa honi A izena eman diezaiogun. Gero, sasira urrunago joanez, Scene Nationale atzematen dugu: | |
2011 | ||
Aurten abentura askoz metro beherago hasiko da, 1.8000 metrora, itsasoaren mailan, Rio Granderen alboan, Valle Hermoson. Aklimatazio edo girotzeko | lehen etapa honetan lehiakideen arteko borroka etengabeak eguneroko bizitza markatuko du. Dena den goraka egiten duten neurrian, mendiak bakoitza bere lekuan jarriko du. | |
2016 | ||
Ez dut ulertzen proiektu hau egitasmo bakar baten gisa; niretzat, bertze hainbat kiderekin partekatzen dudan borroka sare baten zati bat da. Proiektuaren | lehen etapa honetan nire aurreneko helburua da esplotazio eremu ezberdinen inguruko irudi artxibo bat osatzea. Horren bidez, zubiak eraiki nahi ditut animalia gehien zapaltzen dituzten eremuetarantz. | |
2017 | ||
Haurra inguruko objektuak ulertzen hasten da haiek erabiltzen hasten denean. Zentzumenen eta ekintzen bidez egiten du; ikusi, ukitu, likatu, usaindu, eskukatu, astindu eta abar.Ezagutzaren | lehen etapa honetan, hautematen duena baino ez da existitzen; hautemateaz uzten badio existitzeaz uzten dio. | |
2019 | ||
Bere testuinguruarekin zuenlotura ikusita, esan daiteke euskarak modernotasuna adierazteko zuen gaitasuna erakusteko baliatuzuela hiriaren irudikapena. Adierazpen horietan Donostiaren literaturizazioa nabarmentzen da, bereobraren | lehen etapa honetan zimenduak jartzen baitizkio gerora bere lanen eszenatoki nagusi izanenden hiriaren irudikapen motari, gutxinaka bere hiri literario propioa sortzeraino. | |
2020 | ||
Txertaketa estrategia lehentasunezko lau taldetan banatzen da | lehen etapa honetan. 1 taldea egoiliarrak eta egoitzetan lan egiten duten langileak dira. | |
2023 | ||
Haurrek jolasean ikasten dute. Jolasak zeregin garrantzitsua du garunaren garapenean, batez ere lehen haurtzaroan, eta bizitzako | lehen etapa honetan funtsezko alderdiak sustatzen ditu, hala nola sormena, jarduera fisikoa, irudimena edo gizarte eta emozio gaitasunak. Jolasaren bidez, haurrek praktikan ikasten dute, inguruko mundua esploratu eta hautematen dute, ideia, rol eta esperientzia berriekin esperimentatzen dute, eta, hala, munduan duten gizarte posizioa ulertzen eta eraikitzen ikasten dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lehen | 8 (0,05) |
Lehen forma
lehen | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Kondaira | 1 (0,01) |
Euskalerria irratia | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lehen etapa | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lehen etapa hau | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |