2001
|
|
Aurreratu bezala,. Metakurrikulua? izeneko artikulua du oinarri puntu honek.Izan ere, artikuluak gaur egun gertatzen ari den aldaketa orokor eta handiaren berriematen digu, Carr eta Kemmis en
|
lanez
baliatuz (Carr eta Kemmis, 1988; Kemmis, 1988; Carr, 1996). Eta aldaketa horren baitan azaltzen ditu kurrikuluari buruzkolau ikuspegi nagusi:
|
|
Etxaideri, jakina, ezin diezaiokegu horrelakorik eska, historialaria ez denez gero. Besteren
|
lanez
baliatu behar zuen horretarako eta aski eta gehiegi baliatu da balia zitekeen guztiaz.
|
2002
|
|
Izanere, aurreko ereduetan ez bezala, kategoria horiek hizkuntzari eta komunikazioari atxikita datoz eta ez gizakiaren ahalbideei. Horrek esan nahi duhizkuntzalaritzaren ikerketa
|
lanez
baliatu ahal izango garela eduki zerrendahoriek zehazteko.
|
2004
|
|
aurreko
|
lanez
balia ote daitekeen
|
|
a) Nork bere aldetik euskera alik eta sakonen ikasi. Onetarako, euskalzale famatuen
|
lanez
baliatu, antziñako euskal literatura azterkatu ta euskal erriarekin albait artueman estuenak euki.
|
2009
|
|
Bigarren kritika, berriz, gatibuen lana erabilizuten enpresei dagokie: «Gure ustez bereziki larria da egitasmo honek ez dielainongo erantzukizunik eskatzen bortxazko
|
lanez
baliatu ziren enpresa publikoedota pribatuei. Neurri berean, ez zaie eskatzen kalte ordainetan parte har dezaten».Hirugarrena lan eremuen seinalizazioarekin du zerikusirik:
|
2010
|
|
zer mailatan dakite euskaraz, eta zenbatean gaztelaniaz, 16 urte inguruko gazteek? EAEko ikasleen hizkuntza maila aztergai duten ebaluazio
|
lanez
balia gaitezke, besteak beste, galdera horri erantzuten saiatzeko. HUISen ebaluazio lanei dagokienez, esate baterako, bibliografia luze samarra dago eskueran (gogoratu, adibidez, txosten honen IV.2 ataleko 5 taulan azaldutakoa).
|
2012
|
|
• Euskalduntzea eta alfabetatzea sustatzea: norberak euskara gogoz ikastea, alegia; eta horretarako metodoa," euskalzale famatuen
|
lanez
baliatu" eta" euskal erriarekin albait artueman estuenak euki".
|
2014
|
|
a) Nork bere aldetik euskera alik eta sakonen ikasi. Onetarako, euskaltzale famatuen
|
lanez
baliatu, antziñako euskal literatura azterkatu ta euskal erriarekin albait artueman estuenak eduki. b) Ba dauden eskolak tajutu, alkartu ta eratu: aurrentzakoak eta euskaldun berrientzakoak. c) Euskaltzaleen alkar ezaguera biziagotu. d) Orain ditugun euskal aldizkari ta erakundeak indartu. e) Al ba da, euskal jaiak egin.
|
2018
|
|
Monique Wittigen teoriak eta fikzioak kulturalki eratutako gorputzen «desintegrazioa» proposatzen du, eta iradokitzen du morfologia bera eskema kontzeptual hegemoniko baten ondorioa dela. Atal honen azken azpiatalaren izena «Inskripzio gorpuztuak, subertsio performatiboak» da eta bertan gorputzaren mugak eta gainazalak politikoki eraikiak direla proposatzen da, Mary Douglasen eta Julia Kristevaren
|
lanez
baliaturik. Gorputz kategoriak desnaturalizatzeko eta esanahi berriez hornitzeko estrategia gisa, jardun parodiko batzuk deskribatzen eta proposatzen ditut, genero ekintzen teoria performatibo batean oinarrituak, gorputz, sexu, genero eta sexualitate kategoriak asaldatzen dituztenak, eta bide ematen dutenak haiek modu subertsiboan ugaritzeko eta esanahi berriez hornitzeko, marko bitarretik harago.
|
2021
|
|
Beste hitzetan esateko, EGLU III liburukiko lokailuek ez dituzte DM guztiak biltzen, eta birformulatzaileen atalak kanpoan uzten ditu gure lokailuen zerrendan ageri ziren zenbait hitz eta esapide. Baina egindako
|
lanez
baliatzea, non ez den berririk egiten, egokia da.
|