Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 11

2001
‎Azkeneko urteetako lanetan ere motibazioa eta, motibazioarekin batera, jarrerak ere mantentzen dira 2Hren jabetzea aztertzerakoan, ez bakarrik ukipenezko2Hetara aplikatuz, baizik eta baita atzerriko 2Hetara ere aplikatuz. Gainera, 3Hmota batez ere hasi dira mintzatzen:
2002
‎Dagoeneko, ikasle erdaldun horiekin zailtasunakizaten dira bigarren eta hirugarren ikasmailetako praktikak egiteko garaian, inguruko ikastetxeetan erdaraz aritzeko gelarik ez dago eta. Bestalde, Irakaskuntzako lanetik aparte beste lan.batzuetan, besteak beste, animatzailesoziokultural modura edota bestelako gizarte zerbitzu lanetan ere, aritzeko, gure ikasleen euskararen jakintza mailak lehentasuna du.
‎Hala eta guztiz, geroago eta atentzio handiagoa ematen diete ekonomialariekAmos Tversky k eta beste psikologo batzuek egindako lanei. Horrela, gaur egunnahiko erraza da arazo ekonomikoak aztertzen dituzten psikologoen lanakaurkitzea eta, halaber, ekonomialarien lanetan ere xehetasun psikologikoak etaikasteko erak duten garrantzia azpimarraturik ikustea. Eta segur aski 2021 urteangeroago eta harreman estuagoak ikusiko ditugu Psikologoen eta Ekonomialarienlanen artean.
‎Gipuzkoako eta Bizkaiko hareharrizko eremuetan ehortzitakoen giza hezurrenkontserbazioa eta metal arruntena (kobrea eta brontzea) oso txarra izan ohi da. Horrela, azken urteetan Idiazabal inguruan induskatutako zazpi trikuharrietatik batberak ere ez zuen eskaini aipaturiko materialik; eta megalitotegi bereko beste hilerribatzuetan J. M. Barandiaranek egindako lanetan ere ez zen antzekorik jaso. Salbuespena, Praalata trikuharrian erraustutako bi gizabanakoren hezur printzatxoakizango lirateke.
2003
‎Lehenengoa, taldekideen esperientzia urria UEUn, Bakaikoa kenduta, ez baitzuten eskarmenturik ez sailburu moduan, ezta irakasle moduan ere UEUn. Bigarrena, ez zegoela Elhuyarreko eta UZEIko kide ezagunik taldean (Iturrioz Elhuyarreko partaidea zen), nahiz eta lankidetzak jarraitu, bai sailburuei zegokienez, baita antolatze lanetan ere. UEUk hartutako bidearekin dauka zerikusia hirugarren iruzkinak; izan ere, UEUko buru gehienak unibertsitateko irakasleak ziren, lehenengo aldiz erakundearen historian, Baleren Bakaikoa eta Jaime Kortabarria EHUn eta Xabier Falcon EUTGn.
2012
‎Laclau eta Moufferen «diskurtso» kontzeptua estrukturalismoaren signifikatzaile edo «adierazle transzendentalista» finkatua desegiten saiatzen da. HorretarakoDerridaren dekonstruzioan eta Kadamerren hermeneutikan sostengatzen da (etabaita Ludwig Wittgenstein «zaharraren» hizkuntzaren filosofiaren lanetan ere). Esanbezala, Laclau eta Moufferentzat ez dago ezer gizartean diskurtsotik kanpo zerbaitizan dezakeenik.
‎Indigenek «ur gazituaren printzipioa»ri kritika gogorra egin, berau bertan behera uztea eta «barne kolonizazioa» integratzen duen kontzeptu berri baten beharra defendatu dute (Cojti, 1997). Barne kolonialismoaren kontzeptua indigenak ez diren intelektualen lanetan ere aurkituko dugu. Hots, Stavenhaguenek (1990) erabili egingo du herri indigenen egoera mundu mailan deskribatzeko eta hurrengo hamarkadan zenbait egilek Afrikako (Kabunda 2005, Caranci, 2005) egoera deskribatzeko erabili egin dute.
2014
‎hizkuntza ez dutelako hain barneratua. Haur normalek baino zati gutxiagotan banatzen dute informazioa AGNHa duten haurrek; ondorioz, berrantolaketa lanetan ere ez dira hain onak.
2015
‎As ri dagokionez, Pirinioetako arroka metamorfiko eta plutoniko asko arsenopiritan aberatsakdira (Bacardit and Camarero 2010). As-aren presentzia aintziretako sedimentuetan, beraz, jatorrinaturalekoa dela esan daiteke eta beste zenbait lanetan ere erreferentziatu da (Camarero 2003; Camarero et al. 2009).
2019
‎Bestalde, euskal Trantsizio gatazkatsuaren inguruko lanetan ere ezker iraultzaileareninguruko informazioa falta da. Langile mugimenduaren jaun eta jabe ziren arren, bestelakogaien aldean biolentzia politiko edo ezker abertzalearen aldean esaterako ezker erradikalaazpi errepresentaturik dagoela esan dezakegu.
‎Lan honek hauen aipamenak aztertuko ditu bere kantagintzako alorrean. Bereautoretzako naturaren erreferentziak aztertu dira, nahiz eta berak itzulitako lanetan ere topa daitezkeerreferentziok.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia