Emaitzak: 5
2003 | ||
Valentziako Kontsumitzaile eta Erabiltzaileen Elkarteak (AVACU) galdetutako gazteen %47k onartzen du bideojokoei “lotuta” dagoela, eta %40k baino gehiagok onartzen du bakarrik jokatu nahi duela, milaka elkarrizketaren bidez egindako jolas informatikoen eta kontsolaren kontsumoari buruzko azterlan baten arabera. Atzo Kontsumitzaileen Iberoamerikako Topaketaren esparruan aurkeztu zen | lanean nabarmendu zen mota horretako jokoek “isolamendua, besteekiko harremanetan pobrezia eta denboraren eta errealitatearen nozioa galtzea” eragin dezaketela. Arazo horiek areagotu egiten dira, haurrek bakarrik eta helduaroren batek gainbegiratu gabe jolasten badute. | |
Gainera, deigarria da Interneteko mendekotasuna dutenen artean alkoholaren edo tabakoaren gisako substantziekiko bestelako mendekotasunak garatu dituzten pertsonak egotea. Era berean, | lanean nabarmentzen da gizonak batez ere sexuari, erosketei eta bankuei lotzen zaizkien bitartean, emakumeek txatak eta jokoak aukeratzen dituztela. Otín doktoreaz gain, Carmen Bayón eta Lourdes Estévez psikiatrek, La Paz ospitalekoek eta Madrilgo Ospitalekoek, hurrenez hurren, eta Alberto Fernández psikiatrak, Alcalá de Henares ospitalekoak, parte hartu dute hiriburuan. | |
2004 | ||
Onurak, oraindik modu esperimentalean bada ere, oilaskoetan egiaztatu dira. Norvegiako Institute of Food Research erakundeko ikertzaile Arjan Narbad ek berriki argitaratu duen | lanean nabarmendu ditu, bere ustez, Lactobacillus eta Biffidobacterium ek giza digestio traktuan eragiten dituzten onurei buruzko egiaztapenak, jogurtak eta hartzidurazko beste esneki batzuk irenstean oso dokumentatuak, non bakterioak (gehituak edo ez) dauden. Narbaden tesia da onura horiek ez direla gizakienak bakarrik. | |
2011 | ||
Carl Honoré kazetaria eta “slow” mugimenduaren nazioarteko dibulgatzaile nagusietako bat da, eta “Bajo impacto: rescatar a nuestros hijos de una patidad frenética” (Finlandiako hezkuntza eredua) | lanean nabarmendu da. Nahiz eta herrialde horretan “eskolatzea berantiarragoa izan, ez da etxeko lanik bidaltzen, eta eskola umeek ordu gutxiago ematen dituzte ikastetxean, emaitzak nabarmenak dira hezkuntza ebaluazioetan”. | |
2014 | ||
Besteak beste, kontuan hartzen da gainerako langileekin harremanak izateko modua eta tentsio uneetan erantzuteko modua. Bekaduna izateak aparteko aukera ematen du enpresan harremanak izateko, laneko trebetasunak hobetzeko eta enpresan ezinbestekoa izateko, bai eta | lanean nabarmendu eta ekarpen propioak egiteko ere. Une egokia da etorkizunean plantillan parte har dezaketenak probatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 5 (0,03) |
Lehen forma
lanean | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
lan nabarmendu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |