Emaitzak: 4
2006 | ||
Turrez (Gonzalez 1999, Molina 2001) irakasleen zuzendaritzapean soziolinguistika lanak burutu dira urteetan zehar. an esan bezala, 2003tik indarrean dagoen ikasketa planean jorratzen den euskal filologoaren profilean soziolinguistika arloan ikasleak behar duen prestakuntza eta | lanean modu praktikoan, arduratsuan, eta profesionalean aritu ahal izateko jorratu behar dituen gaitasunak beren beregi aipatzen dira. | |
2019 | ||
Hor daude, esate baterako, euskara plana duten edo Bai Euskarari Ziurtagiria3 zein Bikain agiria4 duten enpresak. Lehentasunez, entitate horien datuak biltzea adosten da, ikusarazteko Araban euskaraz | lanean modu batean edo bestean ari diren enpresek kopuru esanguratsua osatzen dutela, zeresana duten enpresen eta entitateen sarea ehuntzeko. Hurrengo urratsa izan zen datubaseko 150 enpresak gonbidatzea jardunaldi ireki batera. | |
2021 | ||
Modulu bakoitzak irakasleentzako eta eskola umeentzako berariazko material didaktikoa du. Adin tartearen arabera, moduluek ipuinak, jarduera esperimentalak eta sentsorialak, jolas interaktiboak eta baliabide digitalak dituzte eskolarako eta familian egiteko, bideoak… Hori guztia irakasleek, gurasoek tresna erabilgarri eta dibertigarriak izan ditzaten pentsatuta dago, beren prestakuntza | lanean modu ludikoan lagun diezaieten. Programa hau eskola barruan bakarrik egiten da? | |
2023 | ||
Ezagutzaren eragileen arteko lankidetzak hots, unibertsitatearen eta gizarte eragileen artekoakziurta dezake ekintza hori iraganeko ikasketan oinarrituta egongo dela eta ikasketa ekintza zikloen bitartez osatuko dela etorkizuneko ikasketa. Askotariko interes taldeak talde | lanean modu jarraitu batean arituz gero, gaitasunak eta konfiantzazko harremanak sor daitezke, eta horrek lankidetzari denboran zehar eustea errazten du. Nolanahi ere, beharrezkoa da arretaz begiratzea ‘nola’ gauzatzen den lankidetza; hots, berariaz diseinatu behar dira lankidetzaren prozesua eta egitura, eta kontrol mekanismoak ezarri lankidetzak nola funtzionatzen duen aztertzeko eta moldaketak egiteko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 4 (0,03) |
Lehen forma
lanean | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan modu | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan modu bat | 1 (0,01) |
lan modu jarraitu | 1 (0,01) |
lan modu ludiko | 1 (0,01) |
lan modu praktiko | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |