Emaitzak: 6
2009 | ||
Hala ere, ez dugu ahaztu behar antolamendu soziala bera oztopo handia dela.Hots, laneko eta familiako zamak arintzen ez diren bitartean, ez dugu gauza handirik lortuko interesa azaltzen duten edota gaitasunak dituzten emakume kirolarigazteak bultzatuz. Izan ere, horri buruz egindako aipatu lanen arabera, egun gizonek eta emakumeek betebehar ezberdinak dituzte familiari eta | lanari dagokienez, hain zuzen, emakumeek familiako zama handiagoa izateak erabat baldintzatzen duhauen zuzendari ibilbidea. Ikerketa hau, beraz, emaitza hauekin bat dator. | |
2010 | ||
Hainbat ikerlanek (bereziki denboraren erabilerari buruzkoinkestek) emakumeen lan jardunaldia gizonena baino luzeagoa dela erakutsi dute, emakumeek beren etxebizitzetan egiten dituzten ordainsaririk gabeko etxeko lanakbarneratuz gero. Era berean, emakumeak berriki lan merkatuan barneratu izanak ez duekarri paraleloki gizonak etxeko lanetan eta seme alaben zaintzan barneratu izana: seme alaben, adinekoen, beste familiarteko batzuen eta gaixoen zaintzan besteak beste.Lan merkatuko | lanari dagokionez, bereziki emakumeei gogor erasaten dieten lauesklusio modu existitzen dira: i) langabezia; ii) lan merkatuan barneratzeko moduprekarioak edo ezegonkorrak; iii) ordainsaririk gabeko lanak, eta iv) haien potentzialitateak garatzeko aukera gabezia. | |
2012 | ||
Nik ez dut ontzat artubeiƱere adiera ori ustelkeria besterik ez baitu ekarri berekin. GaiƱera, gure iaurespideedo erlisioa ordeazteko ekarri dute, lenago civilization eta lenago Humanismo bezala.Gauza onak ekarri ditutela, bai, buru | lanari dagokionez; bestela ezer gutxi. ^Ikasia, buruz landua, eskolatua, ez al dira baserritar itzak? | |
2014 | ||
Euskal antropologiak egindako | lanari dagokionez, XX. mendearen bigarrenhamarkadan sortzen den antropologia, denbora tarte luze batean euskal identitateareninterpretazioetan eragin handia izan zuena, (euskal) kulturaren zenbait kontzeptuproposatuz joan da: (1) 60ko hamarkada arte (Telesforo Aranzadi, Joxemiel deBarandiaran) deskribapenari eta sailkapenari emango zaie lehentasun osoa, kulturarenikuspegi estatiko eta idealizatua sorraraziz eta nekazari kultura eta euskal kulturabaliokidetuz (del Valle, 1981: | |
2017 | ||
Taldeko hausnarketa prozesuan zehar tutoreek ikasleei eskainitako laguntzei dagokionez kasutik kasura ezberdintasunak ikusi ditugu eman diren laguntza mota, maila, banaketa eta andamiaje | lanari dagokionez. | |
talde lana, motibazioa eta autonomia. Talde | lanari dagokionez, esan behar da ia ez dela talde lanik ikusi ikasgela barruan. Ariketa gehienak banaka edo binaka egiten dira, baina inoiz 4 pertsona edo gehiagoz osatutako taldeetan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
lanari | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan egon | 4 (0,03) |
lanari egon | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |