Emaitzak: 6
2011 | ||
Txostena Lan eta Immigrazio Ministerioak egin du, eta langileak bere lana egiteagatik hartzen dituen eta lanbide eritasunen zerrendan ez dauden gaixotasunak jasotzen ditu, bai eta langileak lehendik dituen lesioak larriagotzea ere. Eritasun ohikoenak, profesionalak ez direnak baina | lanaren ondorioz sortzen direnak, lokomozio aparatuko patologia ez traumatikoekin lotuta daude, batez ere bizkarrezurrarekin, eta konjuntibaren ukipenekin. Sektoreka, eragin handiagoa dute industrian, eta, ondoren, eraikuntzan eta merkataritzan. | |
2016 | ||
Ongi pasatzeko eta deskantsatzeko. Ariketa fisikoa oso gomendagarria da | lanaren ondorioz sorturiko tentsio emozionalak konpentsatzeko. | |
2020 | ||
Hala, 2020ko martxoaren 18tik maiatzaren 31ra, egunero etxean gozatzeko kultur proposamen bana hautatu zen kulturgileek online eskuragarri jarri duten horietatik: literatura, musika, jolasak, ikus entzunezkoak, aplikazioak… Jolasean Blai egindako bilketa | lanaren ondorioz sortu da, honela kalitatezko kultur proposamen hauek modu erakargarri batean aurkezten zaizkio familiari. | |
2021 | ||
hau da, helburuak eta horiek lortzeko metodoak partekatzen dira, eta hori, gehienetan, helburu horien eta horiek lortzeko egiteko moduen arteko harremanaren ondorioz gertatzen da. Elkarrekintza hori, lankidetzaren bidez eta kooperazioan egindako | lanaren ondorioz sortzen den harreman sozioedukatibo hori, alegia, horren oinarria da, eta aldatu egiten da taldekideen eta haien profilaren, garatu beharreko jardueraren eta helburuen, ikasgelako hezkuntza ingurunearen eta abarren arabera. Hartara, ezagutza elkarrekin eraikitzea proposatzen den heinean, elkarrekintza didaktikoa eta elkarrekintza kooperatiboa dira proposamen didaktiko honetarako ardaztuko ditugun bi printzipio pedagogiko metodologiko garrantzitsu, besteak beste, ikaskuntza testuinguru lasaiagoak eta hobeto egituratutakoak sortzen laguntzen duela, ikasleen komunikazioa eta elkarrizketa hobetzen dela, ikasleek euren artean kontaktu eta ulermen maila handiagoa dutela norberarena zein ulermen kolektiboa, eta halaber, elkarri entzutea nahiz elkar onartzea errazten diela frogatuta dagoelako (Fohlin, Sedem eta Allodi, 2021; Mundelsee eta Jurkowski, 2021; Liu eta Yang, 2022). | |
2023 | ||
Andra Barriak gara, eta Uribe Kostako emakume elkarteen | lanaren ondorioz sortu ginen 2016an. Lan hori 2009tik ari ginen egiten, besteak beste, ahalduntze tailerrak eta Uribe Kostako Emakumeen Topaketa urtero antolatzen; aurten, XIV. edizioa egingo dugu. | |
Horien arau erreferentzia LELTBren 26.2 artikulua da. Hartara, alokairuz gain hartzekoak | lanaren ondorioz sortzen dira, baina beraien arrazoia ez da lan egin izana edo ondore horietarako lan egindako denborarekin berdinetsitako atsedenaldia baliatzea. Aitzitik, bestelako arrazoi batzuk aztertu behar dira, hots, honako hauek: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
lanaren | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
AVD-ZEA - Editorial Dykinson | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan ondorio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan ondorio sortu | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |