Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 21

2000
‎Nola labur ditzakegu gure eguneroko lanak sare honetan? Gure lanaren helburu nagusia, interesgarria eta kalitatezkoa den ezagueradun informazioa sortu eta integratzea da, beti ere erabiltzailearekiko interaktibitatea pizteko bitartekoa izango delarik, webguneak etengabe eguneratu eta dinamizatuko direlarik, eta, beti ere komunikazio egoki baten mesedetan, erabiltzaileak identifikatuak izango direlarik.
2005
‎40.690 pertsonari buruzko azterketa Tabakoa bezalako beste iturri batzuen eraginpean ez badago, dieta izango da PAHen iturri nagusia. Autoreak azaltzen duenez, zenbakitan erakustea zer den zehazki lehen esposizio bide hori lanaren helburu nagusia. Europako EPIC proiektuaren barruan (European Prospective Investigation into Cancer and Nutrition), 35 eta 64 urte bitarteko 25.240 emakumeren eta 15.450 gizonen dieta aztertu da.
2008
‎Ingurune natural bat kudeatzeko lanaren helburu nagusia da hango ekosistemak ahalik eta egoera onenean izatea, eta horretarako egin beharreko hobekuntza edota aldaketa guztiak egitea. Horretara iristeko, ordea, muga bat izaten dute kudeatzaileek:
2009
‎Atzoko bilkuran ez zuten helburu zehatzik finkatu. Izan ere, orain arteko lanaren helburu nagusia zen oinarriak finkatzea baliokidetza nola gauzatu aztertzeko. Engoitik, urteko programa eta helburuak finkatuko dituzte bi parteek.
2012
‎Hemen aurkezten den lanaren helburu nagusia FAAren eraginkortasun energetikoa estimatzean datza, zeina Espainiako bulego eraikinen berokuntza eskakizunak murrizteko diseinatua izan den, DIRECTIVE 2010/ 31/ EUn ezartzen diren helburuen harira. Horretarako, Espainiako bulego eraikinen ezaugarri adierazgarrienak identi, katzea izan zen abiapuntua.
2014
‎Eta, hain zuzen ere, ildo horretan kokatzen da gure azterlana. Alegia, gure lanaren helburu nagusia da aztertzea zenbateraino diren baliokide euskarazko birformulatzaile esplikatibo nagusiak (alegia, erran nahi baita, hau da, hots) eta agerian uztea, kidetasun pragmatikoak gorabehera, ez dagoela erabateko baliokidetasunik birformulatzaile horien artean.
‎RASFF, 35 urte elikagaien segurtasunagatik RASFF sistemarekin saihestu egiten da arrisku asko kontsumitzailearengana iristea Elikagaietarako eta Pentsuetarako Alerta Bizkorreko Sistema (RASFF) Europako Batasunean sortu zen 1979an. Urte hauetan guztietan, Europako herrialdeen eta osasun agintarien arteko sinergia sortzea izan da bere lanaren helburu nagusietako bat, informazioa trukatzeko. Lan horri esker, zenbait kasutan elikagaien segurtasunerako arrisku asko saihestu dira kontsumitzailearengana iritsi aurretik.
‎Era berean, penaz geratu direla gaineratu du, “gerraren ondorioak jasan zituztenen hurrengo belaunaldiko kideak elkarrizketatu baititugu, ez belaunaldi naturalekoak”, adierazi du. Besteren artean, Aranzadi zientzia elkarteko kide Pako Etxeberriaren laguntza nabarmendu du Amenabarrok lan hau egiterakoan.Bigarren liburua bidean datorren honetan, Aritza kultur elkartea 36ko Gerra garaia argituz egiten ari den bilketa lanaren helburu nagusia, “informazioa herritarren artean zabaltzea” dela jakinarazi du Nora Urbizu zinegotziak. “Material didaktikoa izatea nahiko genuke, ikasleei begira unitate didaktiko gisa erabiltzea oso interesgarria litzateke”.Gerran fusilatuak, Amasako hilerrianAritza kultur elkarteak, Aranzadi zientzia elkartearekin batera, beste ikerketa lan bat abiatu zuen 2013ko uztailean, Amasako hilerrian lurperatuta dauden hainbat gorpuzkin 36ko Gerran fusilatutako pertsonenak zirela ziurtatzeko.
2015
lanaren helburu nagusia laburbiltzen duelako.
‎Hala ere, sistemarenkonplexutasuna dela eta, proteina hauetako askoren mekanismo zehatza ez da oraindik ondo ezagutzen; horien artean aurkitzen da lan honen aztergai den BOK proteina. Gure lanaren helburu nagusia, BCL2familiako kide den BOK proteinaren mekanismo molekularren ezagutzan aurrerapausuak ematea da.Zehazki, (i) BOK proteinak ingurune zelularrean duen kokapena aztertu eta (ii) zelulan betetzen d (it) uenfuntzio (ar) en inguruko ezagutza zehatzagoa lortzea.
‎Gure ikerketa lanaren helburu nagusia hitz konbinazioak aztertu eta haien prozesamendu konputazionalerako oinarri linguistikoak jartzea da, hizkuntza aplikazio aurreratuetan arazo handiak sortzenbaitituzte. Horixe gertatzen da, adibidez, itzulpen automatikoan; izan ere, horrelako egiturak ondoitzultzea zaila bada hiztunontzat, are gehiago ordenagailu batentzat, hitzei ohiko ordainak ematenbaitizkie defektuz eta, hortaz, tratamendu berezirik egin ezean, itzulpen literal traketsak sortzen baititu.Hona, esaterako, Matxin2 itzultzaile automatikoaren bi emaitza:
‎Gure tesi lanaren helburu nagusia denbora informazioaren tratamendu automatikoa egitea da, euskararenprozesamenduan urrats bat aurrera egiteko. Gure helburu nagusia lortzeko ondoko helburu zehatz hauekdefinitu ditugu:
2016
lanaren helburu nagusia laburbiltzen duelako.
lanaren helburu nagusia laburbiltzen duelako. sentsazionalista ez delako.
‎Erakusketaren ezaugarri formalak alde batera utzita, lanaren helburu nagusia ordura arteko hirigintzaren ereduen inguruan egindako hausnarketa pertsonala partekatu eta horren inguruko eztabaida sorraraztea izan zen.
2017
‎Aurrekariak eta lanaren helburu nagusiak aurkeztuta, ikerketaren funtsari helduko zaio jarraian. Horretarako HE eta PLren printzipio nagusien berri emango da lehenbizi (3.1 eta 3.2 atalak hurrenez hurren), eta printzipioen arteko uztarketa agertuko da gero (3.3, 3.4 eta 3.5 atalak).
2020
‎Lehenik eta behin, esan behar da basozainen lanaren helburu nagusia mendiak kontserbatzea eta hobetzea dela, eta, zentzu horretan, esan behar dugu zorionez Arabako ingurune naturala oro har egoera bikainean dagoela.
2021
‎Kongregazioa Altsasura 1926an iritsi zen. Zuzendariak azaldu duenez, “korazonistok, Konfiantza Proiektuari jarraituz, gure hezkuntza lanaren helburu nagusia ikasleen garapen integrala da, arreta pertsonalizatua eskainiz eta kristau balioetan oinarrituta”. Gaineratu duenez, “gure fundatzailearen ereduari jarraituz, ez ditugu behar handiena duten pertsonak ahazten, mundu osoan zehar gizarte lan garrantzitsua sustatuz, esaterako, Garesen Centro Puenten edo Gasteizen Coindre Etxean.
‎Arrazoi desberdinengatik 30 artikulu baztertu ziren. Hiru artikulu baztertuak izan ziren erabilitako lagina ez zetorrelako bat berrikuspenaren helburuarekin, beste 25 idazlanek ez zuten lanaren helburu nagusia betetzen eta beste bik neurketa tresnen ezaugarri psikometrikoetan arreta jartzen zutelako. Osotara, berrikuspen sistematiko hau 16 artikulurekin egin zen.
2022
‎Era berean, maila ezberdinean, EAEko, Nafarroako, zein Ipar Euskal Herriko curriculumek ere lanketa hori egitea beharrezkoa dela ezartzen dute. Gauzak horrela, gure ikerketa lanaren helburu nagusiak; Euskal Herrian soziolinguistika eta hizkuntza ekologia Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan lantzeko dauden materialak eta baliabideak biltzea, horiek aztertzea eta sailkatzea, hezkuntza komunitateko askotariko eragileek gaion lanketaren errealitateaz dituzten pertzepzio eta iritziak ezagutzea, eta osatutako sailkapena hezkuntza komunitatearen eskura ipintzea dira.... • Hitz gakoak:
‎Gure lanaren helburu nagusiak honako hauek dira:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia