Emaitzak: 6
2013 | ||
Sabino Aranaren arauei maila metriko formalean, eta maila semantikoan trenaren figurari, hizkuntza poetikoaren iradokizun mailari eta sentimentalismoaren kontrolari. Gure | lanaren helburua da azterketa horretan oinarrituz poetaren obra bere testuinguruan eta literaturaren historian fidagarritasunez kokatzea, eta, azkenean, Antonio Arrutiren poesiaren irakurketa interpretatzailea egitea. | |
2014 | ||
Eta, hain zuzen ere, ildo horretan kokatzen da gure azterlana. Alegia, gure | lanaren helburu nagusia da aztertzea zenbateraino diren baliokide euskarazko birformulatzaile esplikatibo nagusiak (alegia, erran nahi baita, hau da, hots) eta agerian uztea, kidetasun pragmatikoak gorabehera, ez dagoela erabateko baliokidetasunik birformulatzaile horien artean. | |
2015 | ||
Lanaren azken atala da hau, ondorioetara igaro baino lehen. Bertan, ikusitako guztiaren arteko loturak aztertuko dira, | lanaren helburuari zuzenean erantzuteko; hau da, Mari edo Anbotoko Dama eta infernuaren arteko harremana uztartuko da. Ikus ditzagun, beraz, lanaren muinean dagoen kontakizun honen bertsio ezberdinetatik ateratako datuak, labur: | |
2019 | ||
Azken batean gure | lanaren helburu behinena da ahoskeraren garrantzia aldarrikatzea; ez dadin izan azterketetarako eskatzen den zerbait bakarrik. Gogora gaitezen, bestalde, askotan araurik gabe eta" natural" ateratzen zaigun horrek erdaren eraginari atea irekiago uzten diola. | |
2022 | ||
Mugimendu bakoitza zein maiztasunekin eta zein hurrenkeratan agertzen den aztertuta, nabarmen presentzia handiena duen mugimendua Helburua (P, purpose) (n= 34,% 87,1) dela ikus daiteke. Emaitza horrek adierazten du egileek garrantzi handiagoa ematen diotela | lanaren helburuari gainontzeko mugimenduetan aurkezten den edukiari baino. Gainera, hurrenkerari begiratuta, mugimendu hori gehienetan lehen posizioan agertzen da (25 kasutan). | |
Zer egin liteke guztiontzat baliagarri izan daitezen? Ildo horretatik, orriotan aurkeztutako | lanaren helburua da euskaraz idazten diren laburpenen egoera aztertu eta ezagutzera ematea eta hortik eratorritako hausnarketak mahai gainean jartzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
lanaren | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan helburu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan helburu behinen | 1 (0,01) |
lan helburu gainontzeko | 1 (0,01) |
lan helburu nagusi | 1 (0,01) |
lan helburu zuzen | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |