2000
|
|
Haatik, aurkezpen hau ez da nahikoa Zirkuluaren osotasuna ikusteko. Ildo horretatik, azken hamabost urte hauetan, Zirkuluaren partaide garrantzizkoenen
|
lanaren
ekarpenak hobeki ulertarazteko asmotan, ahalegin sakonak egin dira horien berrirakurketa serioa garatu eta vienarren tesi eta ibilbideak behar den lekuan kokatu ahal izateko.
|
2005
|
|
Mikel Zabala historiagilea, Sabino Ormazabal kazetaria eta urte askotan ikasle mugimenduko arduraduna izan den Igor Arroyo bildu eta hiruron artean osatutako Ikasi eta irauli. Euskal ikasle mugimenduaren historia
|
lanaren
ekarpen nagusia orain arte sekula jaso gabeko historiaren bilakaeraren sintesia eskaintzea da. Duela 500 urteko ikasleen portaerak ulertezin samarrak gerta daitezke gaur egungo aldarrikapenen zurrunbilotik begiratuta, baina, egileen iritiz, egungo egoerara iristeko haiek ere nahitaezkoak izan ziren.
|
2008
|
|
Lan horiek nagusiki atzerriko hizkuntzaren azterketa egiten dute, ez ikasleen bestelako hizkuntzena; hurbilpen kuantitatiboa erabili ohi dute eta ikuspegi linguistikoa jorratzen dute gehienek. Gure
|
lanaren
ekarpena horretan ere ikus daiteke. Izan ere, ikasleen hizkuntza guztien azterketa, hurbilpen kualitatiboa erabiliz eta komunikazio gaitasuna aztertuz bideratu dugu.
|
|
Izan ere, gaitasun komunikatiboaren azterketak gero eta oihartzun handiagoa duen arren pedagogiaren aldetik, ez da gauza bera gertatzen jarraipen lan eta balorazioarekin. Horregatik, gure
|
lanaren
ekarpen nagusia aztergaiaren lanketa bera da, hots, gaitasun komunikatiboaren azterketa. Horrela, orain artean proposatu diren eredu teorikoetatik Celce Murcia, Dörnyei eta Thurrell ena abiapuntutzat hartuz, moldaketa batzuk egin dizkiogu landa lanerako.
|
2012
|
|
Batek eta besteak arte historiaren tradizioari jarraitzen diote, mundua ikusteko moduari zerbait ezberdina edo ñabardura txikiak emateko. Ez dut uste Hockneyren
|
lanaren
ekarpena artistaren eskua edo objektuan duen parte hartzea denik. Paisaia ulertzeko modua, ulertzeko modu hori nola irudikatzen duen eta irudikapen horiek nola aurkezten dituen da pintorearen ekarpena, beste artista guztiena bezalaxe; ikuspuntua, gauzatzea eta aurkeztea, beraz, arte guztien arazoak.
|
2013
|
|
Merkatuan eragiteko indarrean, marketinean eta promozioan abantaila dute Estatuko enpresek. Euskal Herrian garatzen den sorkuntza intelektualak, irakasleen prestakuntzak, hemengo pedagogi taldeen lanak, bertoko ilustratzaile eta grafisten
|
lanaren
ekarpenak eta horren guztiaren kostuak, batetik, eta kanpoan diseinatu eta mamituriko hezkuntza taldeenak, bestetik, ezin du izan euskal agintearentzat balio maila berekoa.
|
2014
|
|
Beauvoirren
|
lanaren
ekarpen garrantzitsu bat hauxe da: situatutako gorputzfenomenologiko hori generoaren haragiztatzearen ikuspegitik aztertzea.
|
2015
|
|
Artikulu honetan BertsoBot sistema aurkeztu dugu, jendaurrean bertsoak sortu eta kantatzeko gai dena.Ikerketa
|
lanaren
ekarpenei dagokionez, testu sorkuntzaren arloan barne kohesiorako VSM eta LSA metodoen erabilera azpimarratuko genuke. Gizaki robot arteko elkarrekintzan aldiz, euskaraz hutsez gidatutako elkarrizketa sistema eta ROS en oinarritutako kontrol arkitektura orokorra lirateke gure ekarpenak.Etorkizunerako lanei dagokienez, dagoeneko lanean gabiltza ondoko hobekuntzak inplementatzeko:
|
2018
|
|
XXI. mendearen lehen hamarkadetan Francoren erregimenpeko zentsuraren azterketen kopurua emendatuz joan den arren, ez da aldibereko eguneratze epistemologiko proportzionalik jazo. Arlo honetan egindako saiakera interesgarria da Blasen" Censura y represion" (2007)
|
lanaren
ekarpena, psikoanalisiaren esparrutik edaten duen zentsurari buruzko marko teorikoaren zabaltze proposamena, 1999ko artikuluan jadanik iradokitako ildoan sakontzen duena.
|
2019
|
|
Honela, egoera desegoki batez jabetzean edo aurreikusi gabeko egoera baten aurrean, sistema eraldatu egingoda egoera seguru batera. Hona hemen,
|
lanaren
ekarpen nagusiak:
|
|
Zentzu horretan, parte hartzaileen hezkuntza etapa edota adina da
|
lanaren
ekarpen handiena. Aurretik ere badira prebentzio programa ugari (Eusko Jaurlaritza, 2018; Irazabal, Montalvo eta Penalva, 2013; Ortega, Buelga eta Cava, 2018), baina adierazitako esku hartzeak LHko 6 mailara edota DBHra zuzenduta daude eta kanpoan uzten dituzte dagoeneko digitalak diren LHko 4 eta 5 mailako ikasleak.
|
2021
|
|
kasurik gehienetan, hizkuntza maila goratzen da, hizkuntzaren erabilera ona azpimarratzen, eta beste horrenbeste egiten da irakurtzeko erraztasunarekin. Itzulpenei buruzko oharrik egiten denean, gehienetan ez da itzulitako literatur
|
lanaren
ekarpenari edo itzulpen prozesuari buruzko oharrik egiten, baina hizkuntzari berari lotutako oharren bat egiten da. Aipagai dugun ikerketan ondorioztatu genuenez, garrantzi handia ematen zaie itzultzaileen eta eragileen legitimitateari; hau da, nabarmendu egiten da haien profesionaltasuna, ibilbidea eta esperientzia.
|
2022
|
|
" Lan honek ez ditu De Beauvoirren ideiak laburbiltzen bakarrik", erantsi du;" horiek izandako garapena aztertzean dago
|
lanaren
ekarpena" erran du editoreak.
|
|
Nazio bateratzailerik ez
|
lanaren
ekarpen nagusia filosofia liberal garaikideek helarazi dizkiguten elementu arautzaile nagusiak ezartzea da, hain zuzen ere komunitateak ikusgai jartzea (Tully, 1999a) eta multzo handiagoen barnean ahalduntzea xede dutenak. Elementu arautzaile horiek justizia, berdintasuna, askatasuna, senidetasuna eta elkartasuna dira, eta horiek errespetatzearen jomuga aldi berean estatuen egonkortasuna eta, batez ere, iraunkortasuna bermatzea da, betiere haien legitimitatea ezarriz.
|
|
2.3 Ideia feministen garapena Ilustraziotik xxi. mendera. Simone de Beauvoirren
|
lanaren
ekarpen nagusiak (gehienez, 250 hitz) (2 puntu).
|
|
2.3 Ideia feministen garapena Ilustraziotik xxi. mendera. Simone de Beauvoirren
|
lanaren
ekarpen nagusiak (gehienez, 250 hitz) (2 puntu).
|
2023
|
|
Berak musikaren eta soinuaren alorra jorratuko zuen. Mandragora antzerki taldearekin egiten zuen lana ezagututa, aktorearen lanketa pertsonal zein kolektiboan ezinbestekoa iruditu zitzaidan berak egiten zuen
|
lanaren
ekarpena. Zerbait indartsua sortu zen ikastaroan parte hartu zuen jendearekin.
|