Emaitzak: 5
2003 | ||
Oro har, min ertaineko koltxoiak erabili zituzten pertsonek bi aldiz gehiago eman zuten lo egitean eta jaikitzean izan zuten hobekuntza sentimenduaren berri, eta horrek analgesikoen beharra gutxitzea ekarri zuen. Melbourneko Unibertsitateko (Australia) Kirol Medikuntzako Ikerketa Zentroko Jenny McConnellek argitalpen berean nabarmentzen du Espainiako | lanaren balioa. “Horrelako saiakuntza serioak behar dira, gerriko mina hobetzen duten mekanismoak ezagutzeak ikerketa bide berriak irekitzen baititu”, dio. | |
2006 | ||
EB aholkularitza enpresa teknologiko independenteak egindako azterlan batek erradiazio elektromagnetikoa aztertu du Madrileko hogeita bi tokitan, trafikoagatik eta pertsonen zirkulazioagatik bereziki aukeratuak. Bernardo Rodríguez Losadaren aburuz, azterketa egin duen ingeniarietako baten aburuz, “gure | lanaren baliorik handiena da, hain zuzen ere, maiztasunak bereizteko gai diren metodoak erabili izana, “banda zabaleko” beste sistema sinpleago batzuekin kontrajarriz, non ezin baita bereizi zerbitzu eta maiztasun desberdinek atzemandako eremu osoari egiten dioten ekarpena”. Praktikan, honako hauek bereizi ahal izan dira hautatutako 22 puntuetan: | |
2007 | ||
Dena den, Pontevedrako Lurralde Entzutegiak, 2006ko abuztuaren 13an emaniko epaian, konpontze lanaren kostua aintzat hartu zuen, auto haren balio benala, konpontze | lanaren balioa eta bigarren eskuko antzeko beste auto bat erosteko kostuaren arteko aldea gehiegizko ez zela ikusi baitzuen. | |
2010 | ||
Europako Batzordeak abenduaren hasieran hasi zuen ospakizun hori, boluntarioen | lanaren balioa gogorarazten duena | |
2011 | ||
Eraginkorrak al dira neurri horiek eskola errendimendu ona lortzeko estrategia gisa? Hezkuntzaren arloko espezialista gehienek adierazi dute ez daudela haiekin ados, ikasleak motibatzeko elementu nagusia baitira; izan ere, ikasleak emaitzekiko soilik interesa izatea bultza dezakete, ez | lanaren balioarekiko eta pertsona gisa garatzeko ikasketarekiko. Espainiako hainbat unibertsitatetako zazpi pedagogia katedradunek osatutako SI (e) TE Educación taldeko espezialistek esan dute sariak eta zigorrak baliabide pedagogikoak direla eta hezkuntza balioa dutela, “baina ez dute bermatzen erantzun pedagogiko egokia, eta kasu askotan deshezi egin dezakete”. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 5 (0,03) |
Lehen forma
lanaren | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
lan balio | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan balio gogorarazi | 1 (0,01) |
lan balio handi | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |