Emaitzak: 7
2000 | ||
Euskarabatuak zenbat zor dion, hirurogeiko hamarkadan eman ziren eztabaiden berri dakienakneurtu ahal izanen du. Gure nobelagintza, XX. mendeko iraultza literarioa, ezin litekeuler Txillardegiren lumatik sortutako | lanak kontuan hartu gabe. Politikak, eta berezikikontzientzia nazionalaren harrotzeak, kita ezinezko zorrak eginak ditu Txillardegirengana. | |
2001 | ||
6.2 Aholkulari bakoitzari gehienezko ikasle kopurua: lanak exijitzen duenjarraipen, prestaketa eta ebaluaketa | lanak kontuan hartuta, bere lananahi bezain ondo egin nahi badu, ez da komeni aholkulari bakoitzakdedikazio ordu bakoitzeko bi ikasle baino gehiago izatea. | |
2003 | ||
UEU ez dela hamabost eguneko ekintza, urte osokoa baizik. Baieztapen hori egia da, prestaketa | lanak kontuan hartuz gero, bai antolaketaren ikuspuntutik, baita ikastaroen edukiak atontzeko egin beharrekoa kontuan izanda ere; baina, neurri batean, irudi faltsua ere bazen, urtean zeharreko lana beste erakunde batzuetan egiten baitzen. Kalzadaren kasuan, liburua Zamorako kartzelan idatzi zuen, eta liburuak ibilbide luzea egin zuen bost urte geroago UEUk argitaratu arte145 Antzeko azalpena dute UEUko ikerketa lanek (jarduera hori azpimarratu zuen Martin Orbek Iruñeko udalak eskainitako harreran). | |
2014 | ||
Chela Sandoval ek, Donna Harawayren | lanak kontuan hartuz, «zapalduarenmetodologia» proposatu du gaur egungo egoera transnazionalari aurre egin ahalizateko (Sandoval, 1995: 81). | |
2019 | ||
Lehenean, etiketatzearen azterketanlandutako dokumentuak egokitu ditugu. Bi etiketatzaileen | lanak kontuan hartuta, desadostasunak banan banan aztertu eta horiek era bateratuan tratatzeko irizpideak finkatu ditugu gidalerroak eguneratzeko. Hala ere, etiketatzeenanalisia egin dugunean ikusi bezala, batzuetan zenbait gertaeraren arteko ordena anbiguoa da eta kasu horietan bietiketatzaileen artean adostutako ordena aukeratu dugu. | |
Beldjehem (2013) eta Genero et al. (2003) | lanak kontutan hartuaz, egoera makinen tamaina eta komplexutasuna neurtzeko ondorengo metrikak erabili ditugu: Egoera Sinpleen Kopurua (ESK, tamaina neurtzeko), EgoeraKonposatu Kopurua (EKK, tamaina neurtzeko) eta McCaberen Zenbaki Ziklomatikoa (Egituraren Konplexutasunaneurtzeko). | |
Bestalde, VMn eta VZ hutsune moten formazio energien balioak askoz ere altuagoak direla ere aurresaten dute; Ni2MnSn laginetan akats hauen formazio energiak 1.04 eVeta 2.59 eV dira hurrenez hurren, eta Ni2MnIn kasuan 1.58 eV eta 2.29 eV. Bai et al. ek (Bai et al., 2010) eginikoikerketetan ere ondorio bera plazaratzen da, non VNi hutsuneen formazio energiaren balioa Ef= 0.59 eV denNi2MnIn kasurako (txikiena gainontzeko hutsune moten artean). Horrela, lan honetako emaitza teoriko eta esperimentalak eta literaturan aurki daitezkeen | lanak kontutan hartuz, Ni Mn Ga, Ni Mn Sn eta Ni Mn In sistemetanagertzen diren hutsuneak VNi direla ondorioztatzen da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 7 (0,05) |
Lehen forma
lanak | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
lan kontu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan kontu hartu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |