Emaitzak: 6
2005 | ||
Proiektu hau aurrera eramateko ikastetxeak bere autonomian sakondu behardu. Ikastetxeko | lanak bideratu ahal izateko gaitasunak eta tresnakbeharrezkoak dira. Idatzitako plana, autonomia falta dela eta, paper hutseangelditzen bada ez da operatiboa izango eta, ondorioz, hainbat gauza bezalaahaztu egingo da. | |
Rotger Amengual ek (1984) ere Urteko Plana eta Memoria erlazionatzen ditu; Memoria, Ikastetxearen Urteko Planarekin erlazionaturik dago. Urteko Planakikasturtean zehar egindako | lanak bideratzen eta gidatzen ditu eta, Memoriak, berriz, Urteko Planean egindako jarduerak ebaluatzen ditu. | |
2007 | ||
Egin diren ikerketak berrikusiz, esan genezake euskara dela euskal kulturadefinitzeko ardatza. Azken urteotan, euskararen alde egindako | lanak bideratu etaizanarazi du euskal kultura. Gauza bat euskal kulturari dagokion ala ez erabakibehar izanez gero, euskararekin duen lotura aztertuko da lehendabizi eta ondoren, euskararekin lotura zuzenik ez badu, lurraldearekin: | |
Definizioak, izatez, argitzaileak dira. Definizioak laguntzen du argudio | lanak bideratzen eta argudio osagaiak argitzen. Era berean, definizioak sinesgarriago bihurtzen du ondorioa, arrazoizkoago egiten du. | |
2011 | ||
Arestian aipatu dugunez, Martin Orbe sartu arte, Udako Euskal Unibertsitatea, udako hitzaldien ziklo bat baizik ez zen, hots, ez zen erabateko erakundea, egoitzarik ez zuelako, ezta inolako egitura instituzionalik ere, eta hasieran behintzat, «Udako Euskal Unibertsitatea» Udako Ikastaroen izen propioa baino ez zen. Orberen garaian, berriz (1977tik aurrera), UEUk Bilbon bulegoa ireki zuen, idazkaritza iraunkorra jarriz, eta zuzendariarekin batera UEUren | lanak bideratzeko zuzendaritza talde bat finkatuz. Beraz, posible da garaian ez ikustea bi erakundeen arteko konkurrentziarik, bikoizketarik edo UZEIk UEUren tokia beteko zuenik. | |
2017 | ||
Egoera ezagututa, Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Gasteizko Hezkuntza eta Kirol Fakultateak ikastetxearen beharrei erantzuna emateko | lanak bideratu zituen. 2014/ 15 ikasturtean zehar, Interneteko arriskuak lantzeko formazio ekintza bat diseinatu, Lehen Hezkuntzako 5 eta 6 mailetan martxan jarri (7 talde) eta prozesu osoa balioztatu zen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 6 (0,04) |
Lehen forma
lanak | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
lan bideratu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
lan bideratu ahal | 1 (0,01) |
lan bideratu zuzendaritza | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |