Emaitzak: 3
2017 | ||
Ikastetxeek ederki ulertu dute bezeroak ondo zaindu beharra dagoela eta, horrexegatik, ikastetxearen erabakietan kontseilu zein asanbladen bidez aktiboki parte hartzen dutela sinestarazten zaie, benetan ezer gutxi erabaki dezaketenean. Honek guztiak mesfidantzazko giroa zabaldu du ikastetxe askotan zehar, gero eta guraso gehiagok irakasleei beren | lana nola egin behar duten esaten dieten neurrian, doazelako gutxika zapuzten irakasle eta gurasoen arteko harremanak; Non da benetako eskola komunitatea? | |
Paradoxikoa bada ere, edo ulergaitza, gurasoek beraien seme alabak Oskolak heztea nahi dute, beraiek ez baitute denbora eta indar nahikorik(" horretarako eramaten ditugu eskolara, hezi ditzazuen!"); beraien zuzenbideei jarraituz, noski, beraiek baitira bezeroak. Bezatu beharreko txakurrak balira bezala, eskolara bidaltzen dituzte askok eta askok bertan bezatu ditzaten gauzarik oinarrizkoetan ere, askotan, ardura hori beraiena izango ez balitz bezala —irakaslei dagokie lan hori, horretarako ordaintzen baitiete; eta, ordaintzen duten neurrian, | lana nola egin behar duten agintzeko eskubidea omen dute— Askok ez dute seme alaben guraso izan nahi, laguna baizik. Oso guraso hipermodernoak dira, seme alaben berdinak... eta ze gustura murgiltzen diren lokatz hauetan! | |
2021 | ||
Memoriarik gabeko irakasle ohiak dira ikuskariak maizegi, gehienetan ikasgeletako egunerokotasunetik eta horietan sortzen diren arazoetatik ihes egindakoak. Erreta bukatu aurretik gora eta gora egin dutenak bizitza hobe baten bila, erreta edo erretzear dauden horiei | lana nola egin behar duten esatera pasatu direnak. Modu batean edo bestean, beraien helburua irakasleon eta zuzendarion lana erraztea eta laguntzea lukeen arren, benetako helburua arazoak saihestea baino ez da, hots, suebaki lanak egitea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 3 (0,02) |
Lehen forma
lana | 3 (0,02) |
Argitaratzailea
Pamiela | 3 (0,02) |
Konbinazioak (2 lema)
lan nola | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
lan nola egin | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |