2002
|
|
Joanes Uharte Donibanekoari buruz oraindik ere funtsezko
|
lana
honako hau dugu: M. deIriarte (1948).
|
2009
|
|
Arteari buruzko mintegi, hitzaldi eta eztabaidak koordinatzeaz gain, horietan parte hartu du, eta banaka nahiz beste batzuekin lanak erakutsi ditu Veneziako Biurtekoa, Sidneyko Biurtekoa edo Prospekt bezalako saio handietan eta Tel Aviv Museum of Contemporary Art edo Bartzelonako MACBA Museu dArt contemporani bezalako museoetan, besteak beste. Pep Aguten
|
lana
honako erakundeen bilduma partikular eta publiko gailenetan erakutsi dute: Gasteizko ARTIUM, Arte Garaikidearen Museoa; Bartzelonako MACBA Museu dArt Contemporani; Frankfurteko European Central Bank; Bordeleko CAPC Musée d' Art Contemporain; Cajamadrid Fundazioa Bilduma edo Coca Cola Fundazioaren Bilduma.
|
2012
|
|
Gizartearentzako lanak ezartzeko beharrezkoa da zigortuaren adostasuna, eta lan horiek zigortua behartzen dute herri onurako jarduera jakin batzuetan ordaindu gabeko laguntza ematera; jarduerok izan daitezke, zigortuak egindako delituaren antzeko izaera dutenei begira, eragindako kalteak konpontzea edota biktimak sorotsi nahiz horiei laguntza ematea, eta zigortuak mintegietan edo heziketa edo berreziketa programetan, lan, kultura, bide hezkuntza zein sexu hezkuntzako programetan eta horien antzekoetan parte hartzea. Zigortua gizartearentzako lanetan ezin da egunean zortzi ordu baino gehiago aritu, eta
|
lana
honako baldintza hauetan egingo da:
|
2013
|
|
1 Badaezpada, har ezazu tarte bat, eta aztertu egindako
|
lana
honako ebaluazio adierazle hauen arabera:
|
2014
|
|
Pier Paolo Pasoliniren La lunga strada di sabbia (harezko bide luzea) erreportaje sorta erabili zuen Chus Dominguez zinegileak Catalogo de escenarios para la muerte de Pier Paolo Pasolini (2011) dokumentala egiteko. Dominguezek grabatutako
|
lana
honakoan ikus daiteke http:// www. de escenarios para la muerte de pierpaolo pasolini (2013.01.20ean begiratuta).
|
2017
|
|
Izan ere, XVI. mendetik aurrera idatzitako testuetan oinarrituta egin diren azterketa teorikoei esker, urteetan zehar aldaketak jasan dituzten forma gramatikal ugari ezagutzen ditugu. Eta ezagutza horretan oinarrituta, hasiera batean behintzat, gure
|
lana
honako egitura sintaktiko hauetan zentratuko da: denbora eta modua (Mounole, 2011), determinatzaileak (Manterola, 2015), aditz perifrastikoen egiturak (Mounole, 2011), numero morfologikoaren sorrera eta bilakaera (Etxeberria, 2014), kasu morfologikoaren eta funtzio gramatikalen parekatzea (Fernández eta Ortiz de Urbina, 2010), forma pronominal zehaztugabeen sorrera (Etxepare, 2001), aditz laguntzaile jokatuen estatusa eta komunztadura ezaugarriak (Gómez eta Sainz, 1995), menderagailuen bilakaera adberbio sintagmen eremuan, erlatibozko perpausak eta egitura korrelatiboak (Rebuschi, 2000, 2009; Rebuschi eta Liptak, 2009) eta ebidentzialak (Etxepare, 2010a eta 2010b; Etxepare eta Uria, 2016), postposizio egituren garapena (Aurnague, 2001), eta, azkenik, galdegaiaren eta aditzaren arteko hurrentasun hertsidura eta hurrenkerari dagozkion beste hertsidura batzuk (Etxepare, argitaratze bidean).
|
|
Gipuzkoako erakundeak azaldu du desafioaren arduradunek epaileak eskatu zizkietela, baina argitu du halako jardunaldietarako araudia ez duela federazioak ezartzen, lehiakideek baizik. " Beraz, epaileen
|
lana
honako hau da: lehiakideek adostutako araudia bete dadin ziurtatzea, beti ere egun indarrean dagoen araudia betearaziz".
|
2018
|
|
Azkenean, elkartu ez ezik, lanean gelditu nintzen bulegoan. Egin nuen aurreneko
|
lana
honako hau izan zen: Amama filmeko amonari, Anparo Badiolari, argazki album bat egitea, Amama filmaren grabaketan atera zizkioten irudi guztiak elkartuta.
|
2022
|
|
Basoitxiko haritz amerikarren aprobetxamendua dela eta Zuhaitz Maitiak taldeak Altsasuko Udalari zenbait" zehaztasun" egin dizkio zabaldu duen oharraren bidez. Taldekideen iritziz," arraseko mozketa eginez suntsitutako eremuan, gure ustez, egin beharreko
|
lana
honakoa zen: zaintza, behaketa, bakantzeak, argitzeak eta ordezkatze progresiboa".
|