Emaitzak: 7
2002 | ||
Garapen esperimentala ikerkuntza edota esperientzia praktikoaren bidez lortudiren ezagueretan oinarritutako | lan sistematikoetan datza. Materialen produkzioa, produktu edo gailu berriak, prozesu, sistema edo zerbitzu berriak ezartzea edo dagoenaren hobekuntza du helburu. | |
Lehenengo eta behin, garai honi buruzko halako | lan sistematiko bat egitekoahaleginean, Joxe Azurmendiren lan bat azpimarratu behar da (Azurmendi, 1985). Bertan, Erdi Arotik XIX. mendearen atariraino doan irakaskuntzaren historia aztertzen du, bere kezka nagusia euskal kultura izaki. Ildo honetako sintesi ahaleginetan, Nafarroako Erresumako hezkuntzaren historiako adibide bat ere badugu, IX.mendetik XVI.ean Gaztelako Erresumak azpiratua izan arteko tarteari dagokionez (J. | |
2010 | ||
Bestalde, banaketaren sektorean areagotzen ariden malgutasunak denda txikiak baztertuko ditu eta hiriguneetatik handien inguru merkantilistara eramango du hiritarren komunikaziorakoeremua. Horrela, kontratuen prekarizazioa, lan txanda gehiago, ordutegi malguagoak, 24 orduko | lan sistemak, etab, hedatu dira hemen. Horrekin batera lan egituraberriak sortu dira («telelana» kasu), lanaren deszentralizazioan eta lekualdaketanoinarrituak, langileen sakabanaketa eta isolamendua eragiten dituztenak. | |
Horrela, epaileak funtzio jurisdikzionala egikaritzeko bidean horren eta alderdien ondoz ondoko egintzak aztertuko dira, haien egituraketa eta oinarria, baita haien itxura edo kanpoko forma ere. Baten eta bestearen onak eta txarrak aurkeztuko dira, haiek | lan sistema jurisdikzionalean dituzten ondorioak azpimarratzeko. Horretarako, lehenengo prozesuaren printzipioak, lan prozesuaren objektuaren osaketa eta alderdiek hura xedatzeko dituzten aukerak informatzen dutenak? | |
Ezaugarri horiek azaldu eta LPLtik hartutako adibideekin berresteko ahalegina egingo da. Azkenik, LPL bera izango da mintzagai, | lan sistema jurisdikzionalari egiten dizkion ekarpenak, onak eta txarrak, aztertzeko. | |
breve apunte de problemas?, op.cit. Antzean, Martín Brañas, C. k,. Los acuerdos adoptados en mediación, conciliación y arbitraje en el ámbito del artículo 91 del Estatuto de los Trabajadores: su control jurisdiccional?, Actualidad Laboral, 1995/ 47 zk., gutxiegi erabiltzen den prozesu arrunt batek eta hainbat prozesu aldaerek | lan sistema prozesal oso konplikatu bat eratzen dutela baieztatzen du. Argudio bera erabiltzen du Gómez Colomer, J. F. k,. La tutela constitucional efectiva?, op.cit, op.cit.., oinarrizko eskubideen babes jurisdikzionala aztertzean, eta horientzat ere prozesu arrunta egokiagoa litzatekeela defendatzen du. | |
2012 | ||
Oinarrian komunitatearen kultura da. Haren adierazpenberezietako bat auzolana edo | lan sistema komuna da, komunitatearen mesederakoeta ordainsaririk gabea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 7 (0,05) |
Lehen forma
lan | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
lan sistema | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan sistema jurisdikzional | 2 (0,01) |
lan sistema bat | 1 (0,01) |
lan sistema etzan | 1 (0,01) |
lan sistema komuna | 1 (0,01) |
lan sistema prozesal | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |