2000
|
|
Bestalde, Villafañé, Bustamante eta Prado irakasleek (1987) honako iturri hauek bereizi zituzten irrati telebistako
|
lan
ohiturak aztertu zituztenean:
|
2002
|
|
euren identitate sozialak sortzen dituzte, eta identitate horiek nola historikoak hala unean unekoak dira. Kulturaren ertz honetan ditugu, bai estaturik gabeko herriak historiaren joanetorrian euren kultura propioa garatu dutenak, hizkuntzaren bidez,
|
lan
ohituren bidez, etxegintza propioaren bidez, gastronomiaren bidez eta mundu magiko berezituaren bidez, eta bai mugimendu migratorio modernoak direla bide auzo eta ghettoetan elkartu diren etorkin kolektiboak ere, jatorri batekoak nahiz bestekoak.
|
2010
|
|
Bere aldetik, Alonso Olea, M., Tortuera Plaza, J. L. k,. La primera sentencia de casación para unificación de doctrina (Comentario a la STS, Sala 4ª, de 2 de febrero de 1991)?, Revista Española de Derecho del Trabajo, 1992/ 51 zk., lege urratzeak zuzenbidearen beste edozein iturriren urratzea barneratzen duela mantentzen dute. Kontrako iritziarekin, Jiménez Fortea, F. J. k, El recurso de casación para la unificación de doctrina en el proceso laboral (problemas fundamentales), Tirant lo blanch, Valentzia, 1999, 263 or., lege urratzea ezin dela ordenamendu juridikoaren urratzearekin parekatu mantentzen du,
|
lan
ohituraren eta zuzenbidearen printzipio orokorren urratzea ezin alegatu daitekeela defendatuz. Posible da arau prozesalen urratzea alegatzea, betiere helegitearen kariren baten erreferentzian (LPLren 205 art.). Horrela, Martín Brañas, C.,. Norma procesal y recurso de casación para la unificación de doctrina?, Documentación Laboral, 1997/ 51 zk.; Molero Marañón, M. L., El recurso de casación para la unificación de la doctrina en la jurisdicción social, Lex Nova, Valladolid, 1997, 251 eta 252 or. eta Sempere Navarro, A.V., El recurso de casación para la unificación de doctrina, Aranzadi, Nafarroa, 1999, 77 or.
|
2011
|
|
Marka horren babesean, hedabide bakoitzeko talde independenteekkulturarekin, aisiarekin eta denbora pasarekin lotutako gaiak lantzen dituzte, koordinatzaile baten gidaritzapean. Hala ere, hedabideen estaldurek ez dute beti bategiten, eta taldeen arteko elkarlana nekeza izaten da, bakoitzak
|
bere
lan ohiturak etaerritmoak baititu. Gaztea markak ere zeharkako ekimenak burutu izan ditu EITBKulturaren laguntzaz (BBK Life, Durangoko Azoka, Zinemaldia eta abar).
|
|
Metodologiari buruzko atalean zehaztasun handiagoz jorratzen denez, azterketa hau burutzeko hainbat teknika kualitatibo (behaketa etnografikoa, elkarrizketa sakonak eta focus group) eta kuantitatibo (inkesta) erabili ziren. Behaketaetnografikoaren bidez, informazio edukiak planifikatzeko, sortzeko eta hedatzekotelebistako, irratiko eta Interneteko
|
lan
ohituren berri bildu zen, baita hiru euskarrien arteko koordinazio editorialerako ohiko dinamiken berri ere. Behaketa osatzeko, EITBko hedabideen zuzendaritzako kideei, editoreei eta erredaktoreeierdiegituratutako elkarrizketak egin zitzaizkien, edukien konbergentziari buruz, sareak ekoizpenean duen garrantziari buruz, sinergiak aprobetxatzeari buruz, plataforma anitzeko edukiek erredaktoreen lanean duten eraginari buruz, taldearenhiru plataformen arteko ekoizpen eta koordinazio errutinei buruz eta Eitb.comgunearen egungo ikusmolde estrategikoari buruz.
|