2001
|
|
Argidago, beraz, ikas prozesua antolatzeko, bestelako era aurkitu beharra dagoena: prozesu horren atalen ikuspegi argia eskainiko digun antolaketa, ikasleak talde etaikastaro egokietan kokatzen lagunduko digun antolaketa eta ikas prozesuaplanifikatzen, bideratzen eta ebaluatzen lagunduko diguna. Erronka horiei erantzunnahian dator, hain zuzen ere,
|
lan
honetan proposatzen dugun mailen planteamendua.
|
2002
|
|
Joera hori oraindik oso errotuta dago. Eta
|
lan
honetan proposatzen dena oztopatu egiten du politikaren monopolioa aldezten duen jarrera orok, kritikoa izanagatik ere.
|
2009
|
|
Norberaren identitatea osatzen duen kulturaren mundura eginiko hastapen bidaia da… garena onartzea inolako ziurtasunik izan gabe. Beraz, badirudi" nor naiz" galderari" hemen" eta" orain" gehitu behar dizkiogula
|
lan
honek proposatzen digun moduan, pertsona bakoitza bere kulturaren kumea dela esatera baitator lan hau.
|
2012
|
|
Laburbilduz, beraz, baiezkoaz erantzun diezaiokegu atal honen izenburutzat proposatu dugun galderari, eta Sarrionandia itzultzaile postmodernoa dela argi eta garbi adierazi. Dena den, gaizki ulerturik egon ez dadin, berriro gogoraraziko dugu
|
lan
honetan proposatu ditugun postmodernismoaren eta itzulpenaren definizioen arabera egiten dugula baieztapen hori, eta ez printzipio modernoen azpian ezkutatzen den sasi postmodernismoan oinarrituta. Era berean, argi utzi nahi dugu ez dugula inoiz ukatu Sarrionandiaren lanetako ezaugarri literario asko modernitateko estetika literarioekin bat.
|
2015
|
|
Hurrengo irudian ikusi daitezke Tindellen WCRT eta
|
lan
honetan proposatutako bi metodoen artekokonparaketa. Abzisa ardatzean CAN sareko mezuak azaltzen dira lehentasunaren arabera ordenaturik, hau da ID1 lehentasun handieneko mezua da eta ID17 lehentasun txikieneko mezua.
|
|
Kopuru optimoa 2 j atorri finkatzea izan zen eta indibiduo bakoitza j atorrigenetiko horien arabera taldekatu zen (3 irudia). Jatorri genetikoan oinarrituko irizpide hauerabilita bi taldeak nahiko argi banatzen ziren eta, hortaz,
|
lan
honetan proposatzen direnhelburuak betetzeko behintzat, hurbilketa hau aproposena zirudien.
|
2017
|
|
Eta hirugarren muga datuen analisiarena da. ikerlan honetan datuen oinarrizko irakurketa bat egin da, besteak beste, laginak ez zuelako gehiagorako aukerarik ematen. baina etorkizunari begira, eta lagin handiagoak lortuz gero, informazio xehatuagoa eskura liteke, aldagai ezberdinak esparruz esparru edo jardun motaz jardun mota aztertuz, esaterako. beraz, nire xumean, uste dut
|
lan
honetan proposatu dudan ikerbide berriak uzta oparoa eman lezakeela, betiere, jakinik honbetua izateko tarte handia duen lehen hurbilpen bat baino ez dela.•
|
|
Azken lerrook,
|
lan
honetan proposatutakoa egin ostean ondorioak zelan aurkeztuko ditugunazaltzeko erabiliko ditugu. Planteatutako eta proposatutako datuon analisien bidez zein esparrukdakarren aldaketarik nabarmenena antzemango dugu, ez baitugu uste denek aldaketa erritmo beradakartenik.
|
2019
|
|
Amaitzeko,
|
lan
honekin proposatu berri dugun (l.opez Zorrilla et al., 2019) eta testuarekin era guztiz diferentzialean lan egin dezakeen sare sortzaile aurkarien arkitektura baliozkotzen dugu, elkarrizketa sistema automatikoak euskaraz eraikitzeko aproposa dela egiaztatuz.
|
|
Gainera, nahiz eta lan honetan ikertutako PCSK9 aldaera gehienak deskribatuak egon, ez dutemetodologia berdina eta zehatza jarraitu kasu denetan. Metodo zientifikoak dio emaitzakalderagarriak izateko era berean lortu behar izan direla, eta
|
lan
honetan proposatutako teknikekhori balioztatzen dute.
|
2021
|
|
Aurreko lerroetan aipatutako ikuspuntuak kontuan izanda,
|
lan
honetan proposatzen da legedi antiterrorista garaikidearen errepaso laburra egitea. Ikuspuntu historiko eta kritiko batetik, harremanetan jarriko dira legedi horren jatorria eta haren ondorengo garapena garaiko zenbait testuingururekin.
|
2023
|
|
Hala ere, komeni da jarduera horiek dosifikatzea, umea aspertu ez dadin. Beti da hobe pixka bat gogotsu uztea, interesa piztuko baitute berehala
|
lan
hau proposatzen den hurrengo aldian. Film on bat partekatzea Aitona amonekin zinema ikustea inoiz aukeratuko ez genituzkeen filmak ikusteko modu bikaina da, bakarrik edo lagunekin egongo bagina.
|